Mark van Bommel

Mark van Bommel nieuwe trainer FC Antwerp?

Contract voor twee jaar ligt klaar op de Bosuil: Mark van Bommel in poleposition om nieuwe coach van Antwerp te worden​

link

Mark van Bommel (45) is hot bij de Belgische topclubs. Hij sprak met Genk om er de nieuwe coach te worden, maar het is Antwerp dat in poleposition ligt om de Nederlander aan te stellen.
 
Mark van Bommel nieuwe trainer FC Antwerp?

Contract voor twee jaar ligt klaar op de Bosuil: Mark van Bommel in poleposition om nieuwe coach van Antwerp te worden​

link

Mark van Bommel (45) is hot bij de Belgische topclubs. Hij sprak met Genk om er de nieuwe coach te worden, maar het is Antwerp dat in poleposition ligt om de Nederlander aan te stellen.
Overmars wil PSV weer naaien! Kan niet anders..
 

Mondeling akkoord tussen Antwerp en Mark van Bommel: tweejarig contract wordt eerstdaags getekend​

link

Er is witte rook. Mark van Bommel (45) wordt de coach van Antwerp. Er is een akkoord en eerstdaags zet de Nederlander ook zijn handtekening onder een tweejarig contract. De onderhandelingen met Mark van Bommel zijn in de laatste rechte lijn aanbeland. Er is een mondeling akkoord met Antwerp over een contract voor twee seizoenen. Dat melden Nederlandse bronnen ons. Eerstdaags zal Van Bommel zijn handtekening zetten. Hij krijgt ook inspraak in de samenstelling van de technische staf. Andries Ulderink (52), net opgestapt bij Twente na een “verschil in visie” met coach Ron Jans, wordt alvast één van de assistenten.

Mark van Bommel tekent voor twee jaar bij Antwerp​

link

Mark van Bommel wordt definitief de nieuwe trainer van Antwerp. Hij tekent een contract voor twee jaar bij de club waar Marc Overmars technisch directeur is.
Hoe de technische staf er verder uit gaat zien, is nog niet bekend. Eerder kwam al wel naar buiten dat Andries Ulderink een van de assistent-trainers zal worden, nadat hij zijn contract bij FC Twente inleverde.

 
Laatst bewerkt:
Mooie club voor Mark with a K. Is voor mijn gevoel wel een beetje een rare combinatie Marc Overmars en Bommel bij een België topclub. Hopelijk vind Mark de weg weer naar boven als trainer
 
Leuk voor hem. Hopelijk gaat hij z’n belofte nu wel waarmaken. Maar volgens mij is het niet zo makkelijk. En ik vind het nog te vroeg om met Overmars samen te werken.
 
Bijzonder dat Mark met Marc gaat werken…wens hem desondanks het beste, die Overmars ziet blijkbaar potentie in hem…hoewel het woord potentie misschien niet heel gelukkig gekozen is in deze…😂
 
Bijzonder dat Mark met Marc gaat werken…wens hem desondanks het beste, die Overmars ziet blijkbaar potentie in hem…hoewel het woord potentie misschien niet heel gelukkig gekozen is in deze…😂
En stel, het wordt allemaal niks en Mark staat na een paar maanden weer op straat, kunnen we er een ouderwetse 'gelukkig hebben we de foto's nog' tegenaan gooien.
 
Hij werd vierde dacht ik? En in de beker of Europa was het ook niks, hoe kan je bij een topclub als PSV dan aanblijven?
Hij werd in zijn eerste seizoen hier met een zeer groot aantal punten net geen kampioen, op ongeveer dezelfde wijze als ook Roger Schmidt kort geleden overkwam.
Hoe je ook over een trainer denkt, soms mist die een titel door oorzaken waar je weinig of geen vat op hebt.
Vraag anders maar eens bij ervaringsdeskundige Fred Rutten, die komend jaar Ruud gaat bijstaan.
Hopelijk ditmaal wel met een kampioenschap in Eindhoven. :)
 
Hij werd vierde dacht ik? En in de beker of Europa was het ook niks, hoe kan je bij een topclub als PSV dan aanblijven?
Wat dat betreft geloof ik het verhaal van Mart vd Heuvel ook wel dat Van Bommel met alles en iedereen ruzie maakte die tegen hem in ging. Dat straalt uiteindelijk ook door op de spelersgroep dat ineens met 0,0 zelfvertrouwen op het veld stonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan