Erg hoor.
Maar...
…DIE EEN NA LAATSTE ZIN!!!
Wat is daarmee? Het is toch juist verstandig om vast te bekijken waar Ajax volgend jaar gehuldigd wordt?
En het jaar daarna, en daarna, en daarna...
 
Wat is daarmee? Het is toch juist verstandig om vast te bekijken waar Ajax volgend jaar gehuldigd wordt?
En het jaar daarna, en daarna, en daarna...
Meer dat het niet uitmaakt hoe het dit jaar ging. Dus de bedreigingen hebben geen invloed op de beslissing. Denk dat hij dat bedoelt.
 
Meer dat het niet uitmaakt hoe het dit jaar ging. Dus de bedreigingen hebben geen invloed op de beslissing. Denk dat hij dat bedoelt.

Toch ook logisch, de eventuele huldiging van ajax volgend jaar heeft niets te maken met dit jaar. De reden was een tekort aan beveiligers.
 

Erg hoor.
Maar...
…DIE EEN NA LAATSTE ZIN!!!
Ze gaat BEKIJKEN of...enzovoorts.
Ze bekijkt het maar.
Als ze goed kijkt volgend jaar ziet ze dat ze dat helemaal niet hoeft te bekijken want dan ziet ze - met een verrekijker - ons hier in Eindhoven feestend op het Stadhuisplein staan.
En heeft zij dus alle rust en onze burgemeester ook. Want wij vieren feest zonder problemen. :)
 
Kledingsponsor Nike ziet af van deal met Antwerp, komst Overmars lijkt de reden


https://www.nu.nl/voetbal/6202845/k...et-antwerp-komst-overmars-lijkt-de-reden.html

Ik vind het altijd zo komisch als dit soort bedrijven ineens "woke" gaat zitten doen. Ondertussen wel lekker door blijven gaan met de sponsoring van een land waar vrouwen in zijn algemeen weinig te zeggen hebben en het er tevens niet zo nauw nemen met de mensenrechten. Nee, echt geweldig bezig. Een voorbeeld voor velen!
 
Ik vind het altijd zo komisch als dit soort bedrijven ineens "woke" gaat zitten doen. Ondertussen wel lekker door blijven gaan met de sponsoring van een land waar vrouwen in zijn algemeen weinig te zeggen hebben en het er tevens niet zo nauw nemen met de mensenrechten. Nee, echt geweldig bezig. Een voorbeeld voor velen!
Tsja, blijkbaar geeft het westen daar niet genoeg om om deze bedrijven ook daar actie te laten ondernemen. Het gaat er helemaal niet om dat ze het juiste willen doen, ze willen gewoon niet gecanceld worden
 
Maw heeft Sangaré op het allerhoogste podium gespeeld? Die Ajaksers zijn echt niet zo veel waard omdat ze toevallig het juistr shirtje aan hebbdn
Je hebt denk ik gelijk dat we onze spelers veel beter kunnen verkopen zodra we CL spelen…maar het frustrerende vind ik dat het bij ajax lijkt alsof ze hun spelers ook altijd flink weten te verkopen wanneer ze er jarenlang weinig van bakken Europees…zoals tot niet zo heel lang geleden, dat heeft me altijd verbaasd, zogenaamd vanwege het “merk”…?
 
Je hebt denk ik gelijk dat we onze spelers veel beter kunnen verkopen zodra we CL spelen…maar het frustrerende vind ik dat het bij ajax lijkt alsof ze hun spelers ook altijd flink weten te verkopen wanneer ze er jarenlang weinig van bakken Europees…zoals tot niet zo heel lang geleden, dat heeft me altijd verbaasd, zogenaamd vanwege het “merk”…?
Maar ook misschien toch doordat clubs kijken naar het verleden? Laatste speler die van PSV naar een club ging en het daar ook totaal waarmaakte was...? Luuk de Jong miss nog, maar heb helaas toch het idee dat Ajaksers het vaak wel wat beter doen in het buitenland nadat ze transfer gemaakt hebben..
 
Je hebt denk ik gelijk dat we onze spelers veel beter kunnen verkopen zodra we CL spelen…maar het frustrerende vind ik dat het bij ajax lijkt alsof ze hun spelers ook altijd flink weten te verkopen wanneer ze er jarenlang weinig van bakken Europees…zoals tot niet zo heel lang geleden, dat heeft me altijd verbaasd, zogenaamd vanwege het “merk”…?
Ja, vooral de mindere goden uit amsterdam gaan voor hogere bedragen weg. Daar heb je wel gelijk in.

Alleen sommige mensen gooien het te vaak puur op het feit dat de speler het Ajax shirt draagt dat ie voor zoveel weggaat. Dat klopt natuurlijk niet helemaal
 
Maar ook misschien toch doordat clubs kijken naar het verleden? Laatste speler die van PSV naar een club ging en het daar ook totaal waarmaakte was...? Luuk de Jong miss nog, maar heb helaas toch het idee dat Ajaksers het vaak wel wat beter doen in het buitenland nadat ze transfer gemaakt hebben..
Klein geheugen opfrissertje misschien?
Dries Mertens bij Napoli en Lozano aldaar? Luuk de Jong zoals je zegt en ik vergeet er vast nog wel een paar.
Maar ja, van die een of twee Ajacieden die het elders goed doen horen we veel meer en van hun mislukkingen zelden of nooit iets.
Zo las ik onlangs ook ergens dat er in Engeland meer bewondering zou zijn voor Ajax dan voor PSV.
Tsja, het is maar wat de "landelijke" media hier ervan willen maken....
 
Klein geheugen opfrissertje misschien?
Dries Mertens bij Napoli en Lozano aldaar? Luuk de Jong zoals je zegt en ik vergeet er vast nog wel een paar.
Maar ja, van die een of twee Ajacieden die het elders goed doen horen we veel meer en van hun mislukkingen zelden of nooit iets.
Zo las ik onlangs ook ergens dat er in Engeland meer bewondering zou zijn voor Ajax dan voor PSV.
Tsja, het is maar wat de "landelijke" media hier ervan willen maken....
Je kunt moeilijk ontkennen dat zij wereldwijd nu eenmaal een veel grotere naam hebben en dat is nooit anders geweest…dat kun je ook afleiden aan het gigantische verschil in volgers op bijv social media etc…

Ik zou me daar verder niet druk om maken maar het ontkennen ervan heeft net zo min nut…wij moeten vooral weer zelf inventief zijn en focussen op bijv de jeugd, wat echt goed gaat de laatste jaren…
 
Klein geheugen opfrissertje misschien?
Dries Mertens bij Napoli en Lozano aldaar? Luuk de Jong zoals je zegt en ik vergeet er vast nog wel een paar.
Maar ja, van die een of twee Ajacieden die het elders goed doen horen we veel meer en van hun mislukkingen zelden of nooit iets.
Zo las ik onlangs ook ergens dat er in Engeland meer bewondering zou zijn voor Ajax dan voor PSV.
Tsja, het is maar wat de "landelijke" media hier ervan willen maken....
Sinds 2010:
PSV: Strootman, Mertens, Depay, Wijnaldum, Lozano, De Jong, Angelino en Dumfries
Ajax: Suarez, Vertonghen, Eriksen, Alderweireld, Blind, Cillessen, El Ghazi, Frenkie en De Ligt

Lijstje samengesteld obv spelers die ik geslaagd vind na vertrek. Beiden hebben we topspelers afgeleverd. Grootste verschil zit 'm nog steeds in de prestaties bij de clubs zelf denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan