Mauro Júnior (V)

Gezien je standpunten mbt Zahavi en volgens mij ook je achtergrond (?) vind ik het niet gek dat Relix dit zo opvatte. Maar goed je hebt het toegelicht. Prima toch?

Edit: en gezien Der Jaufe z'n smiley op mij ben ik mss verkeerd over gekomen. Bedoel 't niet verkeerd
Oké vanaf nu kunnen we idd iemand zijn achtergrond als basis nemen om onze interpretatie te maken van diegene zijn posts….
Dat we discussies voeren over Israël en Palestina heeft weinig te maken met een post die als grap was bedoeld. Maar ik weet nu dat ik gezien mijn achtergrond en standpunten moet oppassen met grappen die ik maak. En weet je, dat ga ik lekker niet doen! Iedereen mag lekker stikken in de hokjes die die heeft in zijn hoofd.
 
Oké vanaf nu kunnen we idd iemand zijn achtergrond als basis nemen om onze interpretatie te maken van diegene zijn posts….
Dat we discussies voeren over Israël en Palestina heeft weinig te maken met een post die als grap was bedoeld. Maar ik weet nu dat ik gezien mijn achtergrond en standpunten moet oppassen met grappen die ik maak. En weet je, dat ga ik lekker niet doen! Iedereen mag lekker stikken in de hokjes die die heeft in zijn hoofd.
Rustig maar. Ik bedoelde meer dat ik me voor kan stellen dat iemand het als een serieuze opmerking oppikt omdat je zelf 'invested' bent in dit onderwerp en dat het gevoelig ligt.

Wanneer we geen grapjes meer kunnen maken over serieuze onderwerpen is het einde zoek. Vooral blijven doen dus!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Is dat zo raar? Als ik tijdens n vakantie zo'n bijzondere religieus beladen plek zou willen bezoeken dan zou ik me ook aan de gewenste en of verplichte locale gebruiken en (kleding)voorschriften houden? En dat doet niks af aan mijn atheïsme lijkt me?
Dan hoop ik maar dat je niet met je vrouw op vakantie naar Somalië gaat. Komt ze mooi besneden terug.
 
Het keppeltje paste hem overigens best goed. Maar ja die pet past jullie allemaal. Mij niet, gezien mijn achtergrond toch Jur 1913 :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan