Films & TV

Vallen vragen over Tv's ook onder dit topic? :grin:

Ik ben van plan om een nieuwe TV te kopen. Ik heb nu deze op het oog:

Iemand nog aanbevelingen of aanmerkingen op de tv die ik op het oog heb? Belangrijkste reden waarom ik deze koos is OLED en de ververssnelheid. Ambilight boeit me niet zo (gaat hoogstwaarschijnlijk uit).
Prima TV, ga er alleen niet vanuit dat de ingebouwde chromecast good is. Bij mij haperde het voortdurend totdat ik de Google homecast dongle aansloot. probleem opgelost. Ambilight is erg prettig.
 
Prima TV, ga er alleen niet vanuit dat de ingebouwde chromecast good is. Bij mij haperde het voortdurend totdat ik de Google homecast dongle aansloot. probleem opgelost. Ambilight is erg prettig.
👍 Ik heb een Xbox dus het meeste streaming zal ik via daar doen. Dus dat zal geen probleem zijn. Ik heb de TV gekocht en krijg 'm maandag binnen. Ben benieuwd
 
Prima TV, ga er alleen niet vanuit dat de ingebouwde chromecast good is. Bij mij haperde het voortdurend totdat ik de Google homecast dongle aansloot. probleem opgelost. Ambilight is erg prettig.

Amazon fire tv stick, daar heb ik alles op van illegale apps om miljoen dingen te kunnen kijken of te streamen, 1x extra klikken en het werkt 100% altijd.
 
Prima TV, ga er alleen niet vanuit dat de ingebouwde chromecast good is. Bij mij haperde het voortdurend totdat ik de Google homecast dongle aansloot. probleem opgelost. Ambilight is erg prettig.

Mijn pa heeft een Phillips in de woonkamer, vergelijk je de opties van software of beeld met LG of Samsung dan praat je echt over BMW/Mercedes vs Kia. Het is prima, maar voor iets meer krijg je echt zoveel beters qua alles als geheel/tv. Haal je het ambilight gedeelte weg is het geen kia maar een lada gewoon. TV koop je niet elk maand, dus ik koop altijd goede die wat extra kost, 3 jaar later ben ik die altijd ook meteen kwijt op marktplaats + heb ik op dat moment de beste/nieuwste model steeds. Soundbar zelfs weg kunnen doen ook door ingebouwde subwoofer/geluid wat van onder weerkaatst etc

Als ik ooit een forum-house-party organiseer mogen jullie wel langskomen om tv te kijken :lmao:
 
Mijn pa heeft een Phillips in de woonkamer, vergelijk je de opties van software of beeld met LG of Samsung dan praat je echt over BMW/Mercedes vs Kia. Het is prima, maar voor iets meer krijg je echt zoveel beters qua alles als geheel/tv. Haal je het ambilight gedeelte weg is het geen kia maar een lada gewoon. TV koop je niet elk maand, dus ik koop altijd goede die wat extra kost, 3 jaar later ben ik die altijd ook meteen kwijt op marktplaats + heb ik op dat moment de beste/nieuwste model steeds. Soundbar zelfs weg kunnen doen ook door ingebouwde subwoofer/geluid wat van onder weerkaatst etc

Als ik ooit een forum-house-party organiseer mogen jullie wel langskomen om tv te kijken :lmao:

Ik heb 'm als 2e TV in de kelder.
 
Laatste tijd weer veel films aan het kijken en uiteraard ook beoordelen op IMDB, afgelopen 2 maanden gezien:
Three billboards outside Ebbing, Missouri 8/10
Fruitvale station 8/10
Druk 7/10
Glengary Glen Ross 6/10
Tropa de elite 8/10
The founder 7/10
Gangs of New York 7/10
Wind river 8/10
 
Iemand die de DeppVsHeard rechtszaken volgt? Het gaat nergens over maar zeer vermakelijk de samenvattingen. Beide zijn tuig, mishandelen elkaar geestelijk en lichamelijk, maar toch #teamDepp
 
Getuige het muziek topic weten we allemaal waarom jij die 2e film geweldig vind hoor, niet om de regisseur :maniac:

Die laatste ziet er interessant uit!
Hahaha. Ik kan ‘t moeilijk ontkennen dat Styles iets in mij losmaakt. Desalniettemin vond ik de vorige film van Olivia Wilde (Booksmart) erg goed en grappig.
 
Iemand die de DeppVsHeard rechtszaken volgt? Het gaat nergens over maar zeer vermakelijk de samenvattingen. Beide zijn tuig, mishandelen elkaar geestelijk en lichamelijk, maar toch #teamDepp
De samenvattingen zijn veelal erg gekleurd en ergerlijk, maar moet eerlijk bekennen dat ik het een interessante casus vindt. Dat ze beide nogal hun persoonlijkheids en drugsproblemen hebben staat denk ik wel vast, maar ik heb geen idee wie er hier nu in t gelijk gesteld gaat worden. Als ze de uitzendrechten van de rechtzaak verkocht hebben worden ze er beide denk ik wel rijk van, maar ze richten elkaar er ook aardig mee ten gronde wat n mediacircus.
 
Lastig. Nou moet ik de serie Bosch tijdelijk vaarwel zeggen (zat er prima in) omdat het vierde seizoen van Stranger Things gereleased is. Moet ik daar weer mee verder :unsure: Een mens kan het zo druk hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan