Mauro Júnior (V)

Zahavi mag ie ook mee, Thomas, overigens ook geen enkel probleem. En Bruma, alleen bij een goed bod, dus meer dan een knaak ;)
Heel gek dat trainers nooit de leftovers voor de hoofdprijs mee willen nemen, maar altijd de topspelers voor een meeneemprijsje. ;)
 
Ik zou alles boven de 10 miljoen wel acceptabel vinden maar hoop dat hij blijft. Wel fijn dat Schmidt straks van veel spelers die we al volledig hadden afgeschreven maar door hem weer waarde vertegenwoordigen ook meteen de waarde verzilverd. Guti (als hij niet bijtekent), Mauro en Götze naar Benfica voor 25 miljoen. Thanks
 
Ik zou alles boven de 10 miljoen wel acceptabel vinden maar hoop dat hij blijft. Wel fijn dat Schmidt straks van veel spelers die we al volledig hadden afgeschreven maar door hem weer waarde vertegenwoordigen ook meteen de waarde verzilverd. Guti (als hij niet bijtekent), Mauro en Götze naar Benfica voor 25 miljoen. Thanks

Zou ik veel te weinig vinden voor een trio die regelmatig het "Speler van de Week"-topic heeft gedomineerd.
 
Benfica gaat geen groot bedrag op tafel leggen en PSV hoeft Mauro niet te verkopen. Gewoon niet laten gaan. Mauro is basisspeler met nog een lang contract. Het geld gaat via Gakpo en/of Sangare al binnenstromen.
Benfica is een prima tussenstap. Wij denken dat we ons kunnen meten met Benfica en Porto. Toch belanden vrijwel alle spelers - een uitzondering daargelaten - uit de eredivisie op de bank bij hun nieuwe werkgever en/of kennen grote aanpassingsproblemen. Vanuit de Portugese top zijn die spelers veel sneller klaar voor die stap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan