Jenson Seelt (V)

Be The Ball

International
Eerste profcontract voor Jenson Seelt


cid70508_HOME.jpg

In het Philips Stadion heeft Jenson Seelt (16) donderdagmiddag zijn eerste profcontract ondertekend. De talentvolle verdediger zette zijn handtekening dat hem tot zeker 2022 PSV’er maakt.

Jarig
Voor Seelt is het contract niet alleen bijzonder omdat het zijn eerste is, hij ondertekende de verbintenis ook nog eens op zijn verjaardag. "Dat maakt deze dag extra mooi", zei hij tijdens het ondertekenen van zijn contract.

Sinds 2017 PSV’er
Jenson Seelt werd in de zomer van 2017 opgenomen in de jeugdopleiding van PSV. Tot dan voetbalde hij bij de hogere jeugdteams van N.E.C. Nijmegen. Seelt kwam bij PSV in het onder 15-team terecht, waarna hij afgelopen seizoen de overstap maakte naar PSV onder 16. Komend seizoen sluit Seelt aan bij PSV onder 17, het team dat afgelopen seizoen werd getraind door Rick de Rooij , Vincent Heilmann en voormalig PSV-verdediger Wilfred Bouma.

d39b4896-7b61-43ce-8fc8-f13f84a37615_J5.jpg

js1.png
js2.png
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht waar ken ik die naam van, maar ik ken hem dus niet. Was in de war met Semmy Schilt 😃
Denk dat deze jongen wel het eerste gaat halen.
 
1 m 92 lang. Goede lengte voor een verdediger.
Hopelijk ontwikkelt hij zich tot de verdediger die we nodig hebben.
Zien we sowieso de eerste 4-5 jaar niet in het eerste. In de tussentijd wordt er ook gevoetbald, dus ik hoop dat men versterkingen haalt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan