Nee ze gaan nu een keeper halen die ballen tegenhoudt
Dat is niet genoeg. Onze verdediging is niet stabiel en we hebben geen toppers in die linie, behalve Mauro die een topper begint te worden. Maar het hart van je verdediging moet minimaal een topper hebben. Voor onze begrippen dan want ik weet ook wel dat we Rüdiger niet kunnen halen
 
Hopen dat Brands een lijstje klaar heeft voor de Jong. Dan krijgen we wat creatieve verrassingen en niet de oude bekende namen weer. Dat geld ook voor de spits positie. Dus geen De jong of Willems. Geluk hebben we al dat we Lukassen en Baumgarthl niet hoeven te halen, die komen vanzelf wel terug van verhuur. Hopelijk kunnen we die nog slijten.
 
Ko Itakura, die met Schalke is gepromoveerd, zou een goede optie kunnen zijn voor de LCV positie denk ik. Was ik al fan van in zijn Groningen tijd. Als Schalke de optie tot koop niet inlicht, zou ik een poging doen om hem over te nemen. Misschien als backup, maar nu Boscagli langdurig geblesseerd is zal hij voor tenminste het begin van het seizoen in de basis spelen.

 
Ko Itakura, who was promoted with Schalke, could be a good option for the LCV position I think. I was already a fan from his Groningen days. If Schalke doesn't inform the option to buy, I would make an effort to buy him. Maybe as a backup, but now that Boscagli is injured for a long time, he will be in the starting line-up for at least the beginning of the season.

Not a bad shout, but I would think they would buy. You hate to get promoted and then already quickly get rid of your valuable pieces.
 
Not a bad shout, but I would think they would buy. You hate to get promoted and then already quickly get rid of your valuable pieces.
Yeah probably, they would definitely have enough money to buy him I would imagine. I think the buy option is only 4m, so it's very likely they buy him since he's a key piece to their team.
 

Aanvallende rechtsback die het in de WK kwalificatie leuk heeft gaan voor Ecuador.
Wel graag even z’n echte leeftijd achterhalen.
 
Cameron Carter Vickers please. Has been phenomenal at Celtic and Spurs absolutely do not want him. I think could get it done cheaply or even a loan. Celtic(Along with some prem teams) I think are going to go after him too though.
 
Cameron Carter Vickers please. Has been phenomenal at Celtic and Spurs absolutely do not want him. I think could get it done cheaply or even a loan. Celtic(Along with some prem teams) I think are going to go after him too though.
Saw him this year live at Celtic park, did’nt make a good impression on me..
 
Terug
Bovenaan Onderaan