Hey maar Ajax zit volgend jaar met spelers als Rensch, Ihattaren, Blind en Alvarez en een coach als Schreuder… als wij Gakpo en Sangare behouden… Het komt allemaal écht goed jongens.
Dat moeten we nog maar zien. PSV moet ook weer vanaf bijna nul beginnen, en het staat helemaal niet vast dat het goed gaat komen. Financieel kan Ajax de eventuele leegloop ook beter opvangen, nu ze weer een CL start-ticket hebben bemachtigd.
 
Dat moeten we nog maar zien. PSV moet ook weer vanaf bijna nul beginnen, en het staat helemaal niet vast dat het goed gaat komen. Financieel kan Ajax de eventuele leegloop ook beter opvangen, nu ze weer een CL start-ticket hebben bemachtigd.
Ajax heeft het financieel best moeilijk. Bij ons komt er een pak geld binnen. Malen en Dumfries vallen in dit boekjaar.
 
Geen hoogvlieger in de bovenkamer, wordt een beetje meegesleurd door emoties en verwachtingen. Kan er niks op tegen hebben, eerlijk gezegd. Sympathieke jongen voor wie ik best een zwak heb.
Moet eerlijk zeggen dat ik ook elke keer moet lachen wanneer ik een stukje van een interview oid zie van hem…een hele naïeve jongen volgens mij…we zouden hier heel snel van zo’n jongen gaan houden als hij bij ons had gespeeld denk ik, beetje Teze vibes maar dan nog wat grappiger 😂

Dat gezegd hebbende blijft het een enorme lul gezien alle belangrijke goals die hij voor ze heeft gemaakt dit seizoen…🙄
 
Moet eerlijk zeggen dat ik ook elke keer moet lachen wanneer ik een stukje van een interview oid zie van hem…een hele naïeve jongen volgens mij…we zouden hier heel snel van zo’n jongen gaan houden als hij bij ons had gespeeld denk ik, beetje Teze vibes maar dan nog wat grappiger 😂

Dat gezegd hebbende blijft het een enorme lul gezien alle belangrijke goals die hij voor ze heeft gemaakt dit seizoen…🙄
Dit denk ik ook.

Verder denk ik dat Teze een stuk minder naief is, overigens.
 
Vlgms NOS werkt Ajax niet goed mee aan het onderzoek van ISR mbt Marc Overmars.

Laat toch wel zien dat Ajax dit totaal niet serieus neemt en vooral naar buiten vriendelijk probeert te doen (maar zelfs dat mislukt).
 
Ik ook niet zeker de manier waarop met die pingel die wij tegenkrijgen en de bal die buiten was in eindhoven.
En dan nog die pingel die feyenoord niet krijgt in amsterdam.
Zo hadden wij ook een penalty tegen kunnen krijgen tegen Vitesse en was 5-2 ook niet genoeg voor de titel destijds. Was ook een heel belangrijk moment voor Ajax destijds.
Ik lig niet meer wakker van voetbal dus dat kan ook schelen. Feit blijft dat PSV zichzelf veel te afhankelijk maakt van scheidsrechterlijke beslissingen. Speel Feyenoord verrot en maak gewoon 0-5, maar vanaf minuut 1 tweede helft kon niks meer. Geen bal normaal uitverdedigen of een bal even 3 keer naar een medespeler spelen. Dan blijft het een fout maar je had er helemaal niet afhankelijk van moeten zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan