PSV - NEC | Woensdag 11 mei | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Oja, en een beetje meer drive, urgentie en de wil om de tegenstander helemaal kapot te spelen, ook als je al een paar goals voorstaat, dat zou ook fijn zijn beste RvN
 
Toch jammer, had je vandaag jeugd kunnen testen op eredivisie niveau doe je het niet.
Volgende ronde tegen Pec is gewoon KKD niveau..
 
Oja, en een beetje meer drive, urgentie en de wil om de tegenstander helemaal kapot te spelen, ook als je al een paar goals voorstaat, dat zou ook fijn zijn beste RvN
Kan me wel voorstellen dat het niet makkelijk is om 200% te blijven geven als je concurrent op een ander veld kampioen aan het worden is
 
Toch jammer, had je vandaag jeugd kunnen testen op eredivisie niveau doe je het niet.
Volgende ronde tegen Pec is gewoon KKD niveau..
Jeugd testen in de voorbereiding. Wat heeft zo'n laatste wedstrijd nog zin om jeugd te testen?
 
Kan me wel voorstellen dat het niet makkelijk is om 200% te blijven geven als je concurrent op een ander veld kampioen aan het worden is
Gaat niet specifiek om deze wedstrijd, maar om het algehele beeld dit seizoen, wat al begon tegen de Denen thuis.
 
Jeugd testen in de voorbereiding. Wat heeft zo'n laatste wedstrijd nog zin om jeugd te testen?

Voorbereiding met dat dikke pens zomer avond voetbal zeker? Voor nec valt nog iets te halen dus dan weet je in ieder geval zeker dat de tegenstander er voor gaat.
 
Iemand iets van Der Muzikant vernomen na het tweede tegendoelpunt?

Ik ben het wel met hem eens overigens. Het is veel leuker om naar te kijken dit jaar. Eindelijk de twee defensieve middenvelders op de schop. Dat werd clownesk.

Ik had niet verwacht dat Guti het zo goed zou doen op de, zeg maar, Rosarioplek. Dat zag Der Muzikant altijd al beter dan ik. Ik vind nog steeds dat het een goede plek voor Veerman is, maar dit was ook prima. Gemiddeld genomen.
 
Is het Oud en Nieuw? Vuurwerk hier. Of pistoolschoten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan