Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Ik heb begrepen (niet zelf gezien) dat ze bij de NOS gisteren geen aandacht hadden voor de omstreden penalty en bijna geen herhalingen. Ook geen VAR. Gauw verder met het programma. Klopte echt niks van.

Nu ben ik van nature nogal achterdochtig en hardmaken kan je het nooit, maar ik weet zeker dat er meer achter zit. Als je alles bij elkaar optelt de afgelopen Var- en coronajaren: van bovenaf (knvb/var/scheidsrechters/media) zijn ze wel heel erg voor Ajax en tegen de concurrentie.

Was daarvoor ook al zo, maar het wordt zo duidelijk nu. Het begon al bij de allereerste var-fout jaren geleden bij VVV-Ajax door een geldig doelpunt van VVV om niets af te keuren.

…Verder werd de 1-2 veroorzaakt door mega gepruts van een Doan. Echt dom balverlies…
 
Ik heb begrepen (niet zelf gezien) dat ze bij de NOS gisteren geen aandacht hadden voor de omstreden penalty en bijna geen herhalingen. Ook geen VAR. Gauw verder met het programma. Klopte echt niks van.

Nu ben ik van nature nogal achterdochtig en hardmaken kan je het nooit, maar ik weet zeker dat er meer achter zit. Als je alles bij elkaar optelt de afgelopen Var- en coronajaren: van bovenaf (knvb/var/scheidsrechters/media) zijn ze wel heel erg voor Ajax en tegen de concurrentie.

Was daarvoor ook al zo, maar het wordt zo duidelijk nu. Het begon al bij de allereerste var-fout jaren geleden bij VVV-Ajax door een geldig doelpunt van VVV om niets af te keuren.

…Verder werd de 1-2 veroorzaakt door mega gepruts van een Doan. Echt dom balverlies…
Gotze en Veerman bij de 2e waar de (onterecht) pingel uitkwam aardig aan het kloten.
 
Ik heb begrepen (niet zelf gezien) dat ze bij de NOS gisteren geen aandacht hadden voor de omstreden penalty en bijna geen herhalingen. Ook geen VAR. Gauw verder met het programma. Klopte echt niks van.

Nu ben ik van nature nogal achterdochtig en hardmaken kan je het nooit, maar ik weet zeker dat er meer achter zit. Als je alles bij elkaar optelt de afgelopen Var- en coronajaren: van bovenaf (knvb/var/scheidsrechters/media) zijn ze wel heel erg voor Ajax en tegen de concurrentie.

Was daarvoor ook al zo, maar het wordt zo duidelijk nu. Het begon al bij de allereerste var-fout jaren geleden bij VVV-Ajax door een geldig doelpunt van VVV om niets af te keuren.

…Verder werd de 1-2 veroorzaakt door mega gepruts van een Doan. Echt dom balverlies…
Ja, ze hadden er genoeg aandacht voor. Ze begonnen er zelfs mee. Ze spraken er schande van.
 
Ik heb begrepen (niet zelf gezien) dat ze bij de NOS gisteren geen aandacht hadden voor de omstreden penalty en bijna geen herhalingen. Ook geen VAR. Gauw verder met het programma. Klopte echt niks van.

Nu ben ik van nature nogal achterdochtig en hardmaken kan je het nooit, maar ik weet zeker dat er meer achter zit. Als je alles bij elkaar optelt de afgelopen Var- en coronajaren: van bovenaf (knvb/var/scheidsrechters/media) zijn ze wel heel erg voor Ajax en tegen de concurrentie.

Was daarvoor ook al zo, maar het wordt zo duidelijk nu. Het begon al bij de allereerste var-fout jaren geleden bij VVV-Ajax door een geldig doelpunt van VVV om niets af te keuren.

…Verder werd de 1-2 veroorzaakt door mega gepruts van een Doan. Echt dom balverlies…
In sv hebben ze het serieus 20 minuten over dat moment gehad plus nog een keer die bal over de lijn. Dus er niet over gehad... mwah
 
Ik heb begrepen (niet zelf gezien) dat ze bij de NOS gisteren geen aandacht hadden voor de omstreden penalty en bijna geen herhalingen. Ook geen VAR. Gauw verder met het programma. Klopte echt niks van.

Nu ben ik van nature nogal achterdochtig en hardmaken kan je het nooit, maar ik weet zeker dat er meer achter zit. Als je alles bij elkaar optelt de afgelopen Var- en coronajaren: van bovenaf (knvb/var/scheidsrechters/media) zijn ze wel heel erg voor Ajax en tegen de concurrentie.

Was daarvoor ook al zo, maar het wordt zo duidelijk nu. Het begon al bij de allereerste var-fout jaren geleden bij VVV-Ajax door een geldig doelpunt van VVV om niets af te keuren.

…Verder werd de 1-2 veroorzaakt door mega gepruts van een Doan. Echt dom balverlies…
Ik zag het wel. Daar waren ze heel kort over onder leiding van de heer Egbers. Latere programma's wel las ik.
 
Ook dat is heel belangrijk. Daar heb jij ook gelijk in. Het is echter geen reden om als arbitrage te denken PSV roept het wel over zichzelf af, we geven deze bal in of toch maar een penalty. Linksom of rechtsom, met die beslissingen andersom had PSV nu eerste gestaan.
Was het niet Hiddink die steeds zei dat topwedstrijden worden beslist op details?
 
In sv hebben ze het serieus 20 minuten over dat moment gehad plus nog een keer die bal over de lijn. Dus er niet over gehad... mwah
Ik zag het wel. Daar waren ze heel kort over onder leiding van de heer Egbers. Latere programma's wel las ik.
Dit had ik er ook bij moeten zeggen in mijn vorige post. Mijn foutje. Ik had het niet over Afellay en vd Vaart, maar over de reguliere NOS-berichtgeving.

Als de NOS zelf maar ‘neutraal’ blijft.
 
Dit had ik er ook bij moeten zeggen in mijn vorige post. Mijn foutje. Ik had het niet over Afellay en vd Vaart, maar over de reguliere NOS-berichtgeving.

Als de NOS zelf maar ‘neutraal’ blijft.
Waarom zou de reguliere NOS in vredesnaam aandacht besteden aan een penaltysituatie in een voetbalwedstrijd. Dat is volgens mij juist bedoeld voor Studio Voetbal.
 
Maar ja, je volgt Ajax waarschijnlijk niet. Ik ook niet, maar zie wel dat Ze 5x door het oog van de naald zijn gekropen... dus waarom zouden zij het wel verdienen en wij niet?
Oh absoluut. Ik kijk alleen naar onszelf en ik vind dat we geen voetbal spelen van een kampioen. Wat Ajax doet moeten zij weten
 
Ik zag het wel. Daar waren ze heel kort over onder leiding van de heer Egbers. Latere programma's wel las ik.
Ik vond Egbers' reactie en daarmee die van de NOS eigenlijk wel goed. Hij benoemde dat het discutabel was en dat er na de wedstrijd een hoop commotie was. Maar deed er wel alles aan om zelf geen (duidelijke) stelling te nemen in deze. Zoals een onpartijdige zender behoort te doen. Laat de KNVB / analisten maar beoordelen hoe of wat. Hij staat daar als presentator, that's it.

Ben zelf overigens ook een dag later nog steeds verontwaardigd. Het helpt ook niet dat we aan alle kanten gelijk krijgen. Het wordt in punten toch niet terug gedraaid, dus gelijk krijgen levert ons niks op. Behalve meer "wat als" scenario's. Hoop echt dat "Mr Respect" voorlopig lekker in de KKD mag fluiten als straf, dat dan weer wel.

Vind het daarnaast trouwens heel bijzonder hoe erg wij supporters op dit forum de hand in eigen boezem steken. "Hadden we het maar eerder moeten afmaken". Je staat 1 - 2 voor in de 94e minuut in de moeilijke uitwedstrijd van het jaar. Een winstpercentage van <20% over de laatste 10 jaar. Met andere woorden: Je doet alles wat je moet doen. Waarom dat hele 'we moeten twee helften goed spelen'. Who gives a fuck hoe goed we spelen? Feyenoord was niet om aan te zien tegen Marseille, maar trekken het over de streep. Het verschil tussen Feyenoord tegen Marseille en wij tegen Feyenoord? De scheidsrechter. We kunnen, zeker tegen Ajax, Feyenoord en AZ niet de hele wedstrijd domineren. Daar zijn de andere clubs te goed voor, net zoals je dat Europees ook niet kan. Liverpool domineert ook niet altijd de hele wedstrijd, PSG en Inter ook niet. Kijk naar Real Madrid die 240 minuten lang via kastje en de muur naar de CL finale zijn gestroomd.

Nogmaals, we doen zowel tegen Ajax thuis als tegen Feyenoord precies wat we moeten doen. Als je blijft vragen om constant vooruit te blijven voetballen tegen goede tegenstanders ga je nog veel meer en veel vaker verliezen. Bij 2 - 0 lekker volgass naar voren blijven voetballen is compleet kamikaze. Lekker blijven hangen, tegendoelpuntje incasseren (of niet) en uitvoetballen. Je mag er toch verdomme wel van uit gaan dat je dit soort penalties niet tegen krijgt?

Echt het idee dat sommige supporters hier in een soort idealistische wereld leven waarbij PSV elk jaar op 102 punten moet komen met een doelsaldo van 102 / 0. Met de daarbij behorende verwachtingen..
 
Echt het idee dat sommige supporters hier in een soort idealistische wereld leven waarbij PSV elk jaar op 102 punten moet komen met een doelsaldo van 102 / 0. Met de daarbij behorende verwachtingen..
Een beetje leuk Europees seizoen is toch niet teveel gevraagd? De laatste keer was cocu toen we overwinterden in de CL. Geeft ook mooi her verval aan binnen 4 seizoenen
 
Een beetje leuk Europees seizoen is toch niet teveel gevraagd? De laatste keer was cocu toen we overwinterden in de CL. Geeft ook mooi her verval aan binnen 4 seizoenen
En voor dat seizoen? Was het ook de helft van de tijd 3x niks. Na 2008 hebben we letterlijk 1x kwartfinale EL gehaald. Dus dat ene seizoen dat we overwinteren in de CL is ook een vlag op een modderschuit. Ik weet dat je graag beter spel en betere resultaten ziet, dat willen wij allemaal, maar om nou alleen de laatste 4 jaar erbij te nemen.....
 

KNVB: "Penalty voor Feyenoord was onterecht, VAR had moeten ingrijpen."


KNVB is geen voetbalbond.
Serdar Gözübüyük is geen scheidsrechter.
Pol van Boekel is geen VAR.

Stelletje pedante onbenullen die het betaald voetbal niet waard zijn. :braak:
 
Dit staat op Wikipedia over de Gozobuyuk dis wellicht weer een onderzoek waard.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220509-214340_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220509-214340_Samsung Internet.jpg
    48,9 KB · Weergaven: 24
En voor dat seizoen? Was het ook de helft van de tijd 3x niks. Na 2008 hebben we letterlijk 1x kwartfinale EL gehaald. Dus dat ene seizoen dat we overwinteren in de CL is ook een vlag op een modderschuit. Ik weet dat je graag beter spel en betere resultaten ziet, dat willen wij allemaal, maar om nou alleen de laatste 4 jaar erbij te nemen.....
Ik dwaal misschien af maar na periode cocu zaten we in pole position om te oogsten. Het verval is lastig te accepteren
 
Ik kan weinig met uitspraken als deze of die club verdiende het niet om kampioen te worden. Hoezo niet, er is maar één manier om kampioen te worden en dat is als je met meer punten eindigt dan de 17 andere teams.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan