Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
En hoeveel waren er wel/niet terecht. Aantal gegeven pingels zegt heel weinig over de kwaliteit van de leidsmannen.
Hoe kom je daarbij. Je hoort naast een VAR check ook altijd dit lijstje erbij te pakken of het wel mag. Bij de volgende overduidelijke handsbal/overtreding tegen Ajax geef je hem gewoon niet, want ze staan al bovenaan dit lijstje.
 
Misschien dat t toch tijd wordt dat de locatie van het VAR-scherm in De Kuip eens nader bekeken wordt, kan nl ook zo zijn dat Serdar niet daar naar toe durfde te gaan.
Dat geloof ik toch niet. Dan is hij echt ongeschikt voor het grote werk.
 
Hoe kom je daarbij. Je hoort naast een VAR check ook altijd dit lijstje erbij te pakken of het wel mag. Bij de volgende overduidelijke handsbal/overtreding tegen Ajax geef je hem gewoon niet, want ze staan al bovenaan dit lijstje.
Mag ik het nummer van jouw dealer?
 
Aldus de KNVB al gniffelend en nippend aan een glas champagne.
Wees blij dat ze (voor het eerst denk ik zo) in ieder geval een van de vele fouten deze week alleen al toegeven.. wordt het misschien nog iets met die organisatie..
 

En het gevolg moet minstens zijn dat Van Boekel de komende wedstrijden niet fluit/VAR is toch? Ik vind sowieso het 'mensenwerk' en 'onder hoge druk' onzin als het gaat om de VAR, je zit letterlijk naar een TV te kijken, als je het dan nog niet goed kan beoordelen mag je de scheidsrechterscursus opnieuw doen.
 
En het gevolg moet minstens zijn dat Van Boekel de komende wedstrijden niet fluit/VAR is toch? Ik vind sowieso het 'mensenwerk' en 'onder hoge druk' onzin als het gaat om de VAR, je zit letterlijk naar een TV te kijken, als je het dan nog niet goed kan beoordelen mag je de scheidsrechterscursus opnieuw doen.
Het hele idee van de VAR is dat je tijd en hulpmiddel krijgt om een goede beslissing te maken. Assholes, allebei. 😒
 
''Oepsie, onze scheidsrechter/VAR heeft per ongeluk de kampioensrace/de ontknoping van de competitie verneukt. Sorry lol''
 
En als ik nou zeg dat we die titel nooit hadden verdiend? Hoe veel wedstrijden hebben wij dit seizoen nou overtuigend voetbal op de mat gelegd? Hoe vaak hebben we dit seizoen iets uit handen gegeven en vervolgens opnieuw een kans gekregen (meerdere keren kansen laten liggen om dichterbij te komen bij Ajax). Is hierin een hoofdschuldige? Ik denk 't niet. Ik zie nog steeds een lijn naar boven en als dit door wordt gezet komen we uiteindelijk weer op een niveau waar we terecht kampioen worden en ook terecht in de CL spelen. We kunnen Schmidt wel makkelijk de schuld geven dat het weer niet is gelukt, maar kijkende naar wat hij destijds voor selectie (en vooral de staat ervan) voorgeschoteld kreeg heeft hij er nog best wat van kunnen maken.

Gisteren baalde ik eigenlijk vooral dat we wéér niet winnen in De Kuip. En ik was pissed omdat het voelde alsof iemand je 5 meter voor de finishlijn laat struikelen waardoor je uiteindelijk niet wint. Dat kampioenschap kon me al gestolen worden. Ik vind het veel belangrijker dat we weer structureel topvoetbal op de mat leggen. Want dat is veel en veel te lang geleden.
Maar ja, je volgt Ajax waarschijnlijk niet. Ik ook niet, maar zie wel dat Ze 5x door het oog van de naald zijn gekropen... dus waarom zouden zij het wel verdienen en wij niet?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan