Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Penalty was te makkelijk gegeven.

Als Ajax supporter natuurlijk blij met de gelijkmaker, maar had het leuker gevonden als Ajax in staat was geweest met minder controverse kampioen te worden. Kruipend naar de finish..
 
Eens met beide punten.
Schmidt toont geen zelfkritiek en heeft nu al een paar keer gedonder met de arbitrage gehad op een manier dat ik denk: "Sta er nou boven". Vaak vind ik hem heel rustig, weloverwogen en netjes, maar in die momenten laat hij daar niks van zien.
Als supporters moet je ook oppassen dat je niet alleen maar het zoekt in arbitrale dwalingen of blessures of weet ik het. Maar in beide punten zit wel weer een balans. Als er een duidelijke maar beslissende fout wordt gemaakt, mag je daar best boos over zijn. Hoe je dat uit, is een tweede. Ik vond Mario dat bijvoorbeeld al veel beter doen.

Kortom, ook hierin vind ik dat er een nuance bestaat.
Niet persoonlijk bedoelt, maar ik begin dat nuance elke keer een beetje zat te zijn. Ik snap het wel, maar het komt bij mij soms een beetje geforceerd over. Ja maar dit, ja maar dat, tegenwoordig moet je bij alles een nuance zoeken. Soms is iets gewoon kut, is iemand schuldig of gewoon een klootzak.
 
Niet persoonlijk bedoelt, maar ik begin dat nuance elke keerbeen beetje zat te zijn. Ik snap het wel, maar het komt bij mij soms een beetje geforceerd over. Ja maar dit, ja maar dat, tegenwoordig moet je bij alles een nuance zoeken. Soms is iets gewoon kut, is iemand schuldig of gewoon een klootzak.
Mij hoor je nooit zeggen dat dit niet kut is, en Guzu is zeker een klootzak. (Y)
 
Niet persoonlijk bedoelt, maar ik begin dat nuance elke keer een beetje zat te zijn. Ik snap het wel, maar het komt bij mij soms een beetje geforceerd over. Ja maar dit, ja maar dat, tegenwoordig moet je bij alles een nuance zoeken. Soms is iets gewoon kut, is iemand schuldig of gewoon een klootzak.
Dat laatste roepen wij toch ook de hele tijd? De uitslag is kut, het is de schuld van Van Boekel en Guzu is een klootzak. :maniac:
 
Het zal allemaal wel. Wel fijn dat al die betweters die diep de regels in zijn gedoken om een argument te zoeken om dit toch een terechte penalty te laten lijken hiermee op hun plek gezet worden. Wat waren die vervelend zeg
Is de regel dan eindelijk uitgelegd? Ik weet serieus nog steeds niet hoe het zit qua hands.
 
Fijn zo...... je kunt er niks mee. Desondanks wel fijn om te horen dat wij in ieder geval niet gek zijn.
Zit veel dieper en structueel niet gebaseerd op toevallig 1 fout. PSV trekt mij te vaak aan het kortste eindje. En dat gelul dat je zelf eerder moet afmaken ect is bullshit 1e klas, eerlijke arbitrage en gelijkspeelveld maakt een competitie fair.
 
Ja lekker KNVB. Krijgen we nou ook 40 miljoen of is het "oeps, ons 8000ste VAR foutje. Sorry, volgende keer beter"
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan