Johan Bakayoko (A)

Nee, zoveel dankbaarheid zal niet nodig zijn. Tegelijkertijd vermoed ik ook niet dat ie tot op het bot gekrenkt is en 's avonds in bed nog na lag te sudderen omdat opperlul Herr Coach het heeft gedurfd hem slechts kortstondig te laten spelen. Want, zo bedoel je het vast niet, maar het komt zo een beetje over op mij. :grin:

Is het wellicht ook een tikkie projectie vanuit je eigen gevoelens over Schmidt? Correct me if I'm wrong, maar volgens mij ben je geen al te groot fan?
Ik ben geen fan inderdaad, maar ik erken zijn positieve kanten ook zoals de ontstane teamgeest en wat hij met de afgeschreven spelers heeft gedaan. Ik zie geen rode lap als ik over Schmidt praat ofzo. Ik probeer er objectief naar te kijken. In m'n hele leven dat ik voetbal heb gekeken, heb ik niemand gezien die een jeugdspeler beloont met een debuut van een minuut.
 
Bakayoko gewoon eerste spits maken en Romero als back up. Zal ook Dallinga halen als extra back up. Gewoon samen laten spelen met Madueke. Die hoeven elkaar niet in de weg te zitten.

Interessant, zeker afkomstig van jou. We hebben het vaak over te grote stappen. Verwacht je niet dat de stap van Excelsior/kkd naar PSV te groot zal zijn? Of zie je dan voor je dat we hem eerst bij een rechterrijtje Eredivisie club stallen?

Bakayoko als eerste spits of keus op andere positie is ook wel extreem voorbarig. Mooi talent, maar nog niks bewezen of überhaupt veel gespeeld in het eerste.
 
Interessant, zeker afkomstig van jou. We hebben het vaak over te grote stappen. Verwacht je niet dat de stap van Excelsior/kkd naar PSV te groot zal zijn? Of zie je dan voor je dat we hem eerst bij een rechterrijtje Eredivisie club stallen?

Bakayoko als eerste spits of keus op andere positie is ook wel extreem voorbarig. Mooi talent, maar nog niks bewezen of überhaupt veel gespeeld in het eerste.
Denk dat hij het wel kan. Ook moeten we dit soort talenten gewoon binnenhalen.

Bakayoko heeft niks bewezen dat klopt, maar zou de gok wel durven nemen. Zeker omdat er geen echte alternatieven te vinden zijn. Soms pakt het goed uit.
 
Ik ben geen fan inderdaad, maar ik erken zijn positieve kanten ook zoals de ontstane teamgeest en wat hij met de afgeschreven spelers heeft gedaan. Ik zie geen rode lap als ik over Schmidt praat ofzo. Ik probeer er objectief naar te kijken. In m'n hele leven dat ik voetbal heb gekeken, heb ik niemand gezien die een jeugdspeler beloont met een debuut van een minuut.
Volgens mij gebeurt dat juist heel vaak?
 

Naar aanleiding van de discussie van laatst. Bakayoko leert veel van zijn speelminuten in Jong en aangezien hij ook aangeeft dat hij wedstrijden als tegen de Graafschap een met weerstand vindt denk ik dat het huidige tempo waarmee hij wordt gebracht prima is. Dit seizoen laten ruiken aan het eerste en volgend seizoen regelmatig speelminuten geven.
 
Jong PSV wordt denk ik wel kampioen gelijkspelen.
 
Van alle 4 verrast Saibari mij misschien nog wel het meest. Prima verder dat er doorgeschoven kan worden (en hopelijk ook kwalitatief)
Ja, dat verrast mij ook wel, in negatieve zin dan. Vind dat nou niet echt een geweldenaar of veelbelovende speler.
 
Ja, dat was een beetje te verwachten. Heeft er een druk seizoen opzitten en is toe aan vakantie.
 
Ik ben heel benieuwd wat Johan in de voorbereiding kan laten zien. Dat hij (bij vlagen) de hele KKD aan flarden schoot is mooi, maar de volgende stap zetten is moeilijk. En hij heeft vooralsnog een moordende concurrentie op rechtsbuiten. Dat Ruud hem al goed kent, zal hem geen windeieren leggen. Maar nu moet hij zijn kans wel gaan pakken.
 
Hetzelfde geldt voor Noni. En dat ze beiden nog maar tot 2025 vastliggen baart me zorgen. Bakayoko graag min 1jaar proberen te verlengen en hem te verhuren. Doe dit met zoals de Lammers deal met Heerenveen.
Noni heeft vorig jaar de voorbereiding al heel goed gedaan, en heeft ook al in het seizoen laten zien op het hogere niveau een van de beste te kunnen zijn. Zijn uitdaging is constant preseteren en blessurevrij blijven. Bakayoko loopt daar echt nog wel een jaar op achter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan