Miste wel een cruciale kans tegen Benfica bijvoorbeeld.. daar mag je een spits toch op aanrekenen
Oh zeker, ik vind dat hij op cruciale momenten het heeft laten afweten of onvoldoende kunnen leveren. Het zijn met name veel minder belangrijke doelpunten die hij maakte waardoor hij aan zijn gemiddelde is gekomen. Daarnaast verliest hij te vaak de bal op het moment dat er afgerond moet gaan worden. Dus al met al een goede keuze om niet met hem door te gaan.
 
Oh zeker, ik vind dat hij op cruciale momenten het heeft laten afweten of onvoldoende kunnen leveren. Het zijn met name veel minder belangrijke doelpunten die hij maakte waardoor hij aan zijn gemiddelde is gekomen. Daarnaast verliest hij te vaak de bal op het moment dat er afgerond moet gaan worden. Dus al met al een goede keuze om niet met hem door te gaan.
Krijg het idee dat het iets beter gaat zodra PSV meer aan voetballen toekomt. Dan zie je meer snelle kaats balletjes en dan lijkt de positionering ook beter. Er is veel gebeurd; overvallen, Corona, een team dat op zoek was naar zichzelf. Ik denk dat we meer uit Zahavi konden halen maar hij raakt ook een dagje ouder en we kunnen niet te veel risico's nemen. Onvoldoende basis om de spits van PSV 1 te worden/blijven.
 
Is natuurlijk met een knipoog echter geeft wel aan dat hij zich moeilijk thuis voelt en daarom redelijk ver weg woont van de club. Wat een kenmerk van een broodvoetballer is.
Amsterdam noemen veel buitenlandse mensen juist dicht bij Eindhoven. In Nederland vinden we het ver maar in het buitenland zijn zulke afstanden best normaal.

Ik vind trouwens de opmerking broodvoetballer niet passen bij Zahavi bij psv. Als het puur om het geld was dan was die wel in China of de VS gebleven. Daarnaast zette hij zich altijd in voor psv met veel werklust.

Het was niet goed genoeg maar ik kan hem toch geen broodvoetballer noemen. Hij heeft zich prima ingezet voor de club.
 
Amsterdam noemen veel buitenlandse mensen juist dicht bij Eindhoven. In Nederland vinden we het ver maar in het buitenland zijn zulke afstanden best normaal.

Ik vind trouwens de opmerking broodvoetballer niet passen bij Zahavi bij psv. Als het puur om het geld was dan was die wel in China of de VS gebleven. Daarnaast zette hij zich altijd in voor psv met veel werklust.

Het was niet goed genoeg maar ik kan hem toch geen broodvoetballer noemen. Hij heeft zich prima ingezet voor de club.
Dit ja, 1.5u rijden. In ZA had ik contact met iemand die iedere zondag bij zijn moeder op de koffie ging, 4u heen, 4u terug.
Net zoals expats die buiten de ring A10 wonen zeggen dat ze tegen het centrum aan wonen. NLse beleving over afstand is wat typisch en ingegeven door ons kleine landje.
 
Dit ja, 1.5u rijden. In ZA had ik contact met iemand die iedere zondag bij zijn moeder op de koffie ging, 4u heen, 4u terug.
Net zoals expats die buiten de ring A10 wonen zeggen dat ze tegen het centrum aan wonen. NLse beleving over afstand is wat typisch en ingegeven door ons kleine landje.
Hebben die buitenlanders dan zo weinig te doen, als ze zolang reizen? Daar heb je toch geen tijd voor?
 
Geen tijd, geen tijd. De NLer denkt tegenwoordig minder tijd te hebben dan vroeger, toen werkdagen langer waren, de was met de hand moest, de boodschappen zelf gehaald moesten worden etc. etc. Drukte creëer je zelf.
Ik heb nog steeds geen personeel dat mijn boodschappen doet, hoor. Eens dat je het zelf creëert en dat we ook meer willen dan vroeger. Toch geven mijn ouders ook aan dat wij drukker zijn dan zij vroeger. Toen moeder de vrouw bijvoorbeeld altijd thuis was, waar je nu beiden de hele dag wegbent.
 
Ik heb nog steeds geen personeel dat mijn boodschappen doet, hoor. Eens dat je het zelf creëert en dat we ook meer willen dan vroeger. Toch geven mijn ouders ook aan dat wij drukker zijn dan zij vroeger. Toen moeder de vrouw bijvoorbeeld altijd thuis was, waar je nu beiden de hele dag weg bent.
Nee, maar half NL laat AH, Picnic, Jumbo of weet ik veel wat de spullen bezorgen. We bestellen van alles online waar we voorheen voor naar de winkel gingen.
 
Nee, maar half NL laat AH, Picnic, Jumbo of weet ik veel wat de spullen bezorgen. We bestellen van alles online waar we voorheen voor naar de winkel gingen.
Supermarkt bestellen vind ik echt waardeloos. Die keer dat ik dat deed, was ik net zo lang bezig en alsnog veel vergeten. Dat bestellen is ook een kwestie van ongeduld. Vroeger deed je het gewoon een tijdje zonder, nu moet er stel op sprong iets vervangen worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan