PSV-Willem II | Zondag 1 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar hij kan ook gewoon 90 minuten vol maken bij Jong. Waarom dan niet hij ons?
Vlgms ook pas 1x tegen Volendam. Daarnaast ligt de spel snelheid (niveau) lager in de kkd. Ik kan me voorstellen dat de spieren dan ook minder belast worden.

Laat Romero maar eerst echt wedstrijdfit worden (bijv. Meerdere keren 90 min in Jong psv of meerdere korte invalbeurten). Er heerst zo een vloek op die jongen. Dat het meer een bonus is als ze hem echt fit krijgen.
 
#geenbroodvoetballer
Mwoah, iedereen is tegenwoordig in zekere zin een broodvoetballer, tenzij je merkt dat je toch niet echt verder kunt komen dan de club waar je al bij speelt of je om bijvoorbeeld gezinsredenen, mentale welzijn of wat dan ook niet wilt verhuizen. Als Mauro zo doorgaat en ook volgend seizoen goed speelt als basisspeler gaan de grotere clubs komen en is het maar zeer de vraag of hij blijft. Mauro wil ongetwijfeld ook zo ver mogelijk komen en in beeld komen bij Brazilie (of Oranje). Tegenwoordig sluiten clubliefde en broodvoetballer zijn elkaar niet helemaal meer uit, maar is er vaak overlap. Heeft Gakpo geen clubliefde omdat hij PSV gaat verlaten voor een grotere club? Ik denk dat een Mauro PSV heel dankbaar is, maar als blijkt dat het erin zit hij ook hoger gaat mikken.
 
Mwoah, iedereen is tegenwoordig in zekere zin een broodvoetballer, tenzij je merkt dat je toch niet echt verder kunt komen dan de club waar je al bij speelt of je om bijvoorbeeld gezinsredenen, mentale welzijn of wat dan ook niet wilt verhuizen. Als Mauro zo doorgaat en ook volgend seizoen goed speelt als basisspeler gaan de grotere clubs komen en is het maar zeer de vraag of hij blijft. Mauro wil ongetwijfeld ook zo ver mogelijk komen en in beeld komen bij Brazilie (of Oranje). Tegenwoordig sluiten clubliefde en broodvoetballer zijn elkaar niet helemaal meer uit, maar is er vaak overlap. Heeft Gakpo geen clubliefde omdat hij PSV gaat verlaten voor een grotere club? Ik denk dat een Mauro PSV heel dankbaar is, maar als blijkt dat het erin zit hij ook hoger gaat mikken.
Gezien het gegeven dat Mauro op zijn 14e al voor PSV wilde vlammen en ondanks alle twijfel die om hem heen hingen is hij blijven vechten voor die droom. Dat alleen al maakt hem voor mij geen broodvoetballer. Kan hij straks naar een andere club gaan, die kans is aanwezig.
 
Mwoah, iedereen is tegenwoordig in zekere zin een broodvoetballer, tenzij je merkt dat je toch niet echt verder kunt komen dan de club waar je al bij speelt of je om bijvoorbeeld gezinsredenen, mentale welzijn of wat dan ook niet wilt verhuizen. Als Mauro zo doorgaat en ook volgend seizoen goed speelt als basisspeler gaan de grotere clubs komen en is het maar zeer de vraag of hij blijft. Mauro wil ongetwijfeld ook zo ver mogelijk komen en in beeld komen bij Brazilie (of Oranje). Tegenwoordig sluiten clubliefde en broodvoetballer zijn elkaar niet helemaal meer uit, maar is er vaak overlap. Heeft Gakpo geen clubliefde omdat hij PSV gaat verlaten voor een grotere club? Ik denk dat een Mauro PSV heel dankbaar is, maar als blijkt dat het erin zit hij ook hoger gaat mikken.
Als je bij PSV op het salarisplafond zit (zit hij nog niet dat klopt) pak je ook gewoon 1.5m per jaar ofzo. Doe dat 10 seizoen en je hebt een boel geld om je familie mee te helpen. Je kunt ook broodvoetballer zijn terwijl je ook clubliefde hebt. Die zijn er alleen niet zo veel meer omdat het zo normaal is om altijd maar hogerop te willen. Mauro is blij met wat hij heeft en ziet dat hij hier nog stappen kan zetten. Verstandige jongen
 
Als je bij PSV op het salarisplafond zit (zit hij nog niet dat klopt) pak je ook gewoon 1.5m per jaar ofzo. Doe dat 10 seizoen en je hebt een boel geld om je familie mee te helpen. Je kunt ook broodvoetballer zijn terwijl je ook clubliefde hebt. Die zijn er alleen niet zo veel meer omdat het zo normaal is om altijd maar hogerop te willen. Mauro is blij met wat hij heeft en ziet dat hij hier nog stappen kan zetten. Verstandige jongen
Precies. Je kunt ook én een warm gevoel hebben bij een club én kijken hoe ver je kunt komen qua carrière én zoveel mogelijk geld willen verdienen.
 
Nog 45 minuten naar Bruma kijken. Brr. 100x liever Romero of Bakayoko. Grootste miskoop ooit dit.
Bruma doet het dit seizoen als invaller best goed. Niet groots maar best goed. Ka je zeggen dat is niet goed genoeg maar van Romero weten we het ook niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan