PSV-Willem II | Zondag 1 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mijn hemel wat een afwezigen weer. Kan alleen bij PSV.

Precies de reden waarom ik er wel klaar mee ben met dit seizoen. Het is te belachelijk voor woorden, hoeveel geblesseerde spelers wij niet telkens hebben. Hele fucking week om je voor te bereiden op Willem II, en alsnog krijgen Ramalho en Gotze het voor elkaar dat ze niet kunnen spelen. Die Gotze is wel heel vaak ziek. Lekker hoor met z'n 3 miljoen salaris. Die Obispo is me ook een partijtje een blessuregevoelige speler geworden. Wanneer heeft die voor het laatst gespeeld?

Echt waar. Afscheid nemen van spelers die zovaak geblesseerd zijn. Zoals een Ryan Thomas.

Verder een moeizame 2-0 winst.
 
Precies de reden waarom ik er wel klaar mee ben met dit seizoen. Het is te belachelijk voor woorden, hoeveel geblesseerde spelers wij niet telkens hebben. Hele fucking week om je voor te bereiden op Willem II, en alsnog krijgen Ramalho en Gotze het voor elkaar dat ze niet kunnen spelen. Die Gotze is wel heel vaak ziek. Lekker hoor met z'n 3 miljoen salaris. Die Obispo is me ook een partijtje een blessuregevoelige speler geworden. Wanneer heeft die voor het laatst gespeeld?

Echt waar. Afscheid nemen van spelers die zovaak geblesseerd zijn. Zoals een Ryan Thomas.

Verder een moeizame 2-0 winst.
Gotze staat op plek 4 met de meeste minuten dit seizoen. Achter Boscagli, Drommel en Sangaré. Even je feitjes nagaan als je dingen gaat roepen
 
Heeft er ook wel vaak uit gelegen. Topprio voor Noni volgend seizoen om te leren doseren etc
Mwah. Ik heb er weinig vertrouwen meer in (qua fitheid). Als er deze zomer een bod van 30 miljoen komt, zou ik hem laten gaan.
 
Toen ik zijn speelminuten na ging lopen schrok ik wel van Noni. Die heeft maar 720 minuten gespeeld dit seizoen (Gotze dik 1900 ter vergelijking)
Dan heb je het puur over de competitie, nog steeds echt weinig, maar geeft wel iets nuance.
 
Gotze staat op plek 4 met de meeste minuten dit seizoen. Achter Boscagli, Drommel en Sangaré. Even je feitjes nagaan als je dingen gaat roepen

Oh niet verkeerd. Krijg bij die gozer altijd het gevoel dat die heel vaak geblesseerd/ziek is. Misschien omdat ik ook z'n vorig seizoen erbij pak.
 
Ook irritant dat we niet gewoon de bank aanvullen met Bakayoko, Kjolo, Timan, Colyn en met bijv. Markelo een back.

Daar heb je toch jong psv o.a. voor
 
Met deze fantasieopstelling en nauwelijks iets op de bank(door de overvolle ziekenboeg) denk ik dat het tegen deze degradatiekandidaat toch weer billenknijpen wordt. 2-1.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan