Spaans voetbal

City of real aan beide heb ik een hekel maar aan Real nog veel meer. Van mij mogen ze op hun bek gaan. City speelt iig nog om de kijkers te vermaken.
Villarreal zou ik ook een keer mooi vinden als winnaar. Anders Liverpool, prachtige club. Als ik tussen City en Real mocht kiezen dan liever Real
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Robert Lewandowksi gaat volgens BILD naar Barcelona. Hij brak deze week de onderhandelingen met Bayern definitief af, zo meldde BILD al en wordt zaterdag bevestigd door technisch directeur Hasan Salihamidzic. Lewandowski gaat zijn contract, dat medio 2023 afloopt, niet verlengen en maakt zich op voor een transfer naar Barcelona. Volgens Sport1 heeft Pini Zahavi, de zaakwaarnemer van de routinier, al een mondeling akkoord gesloten met Barcelona. Bayern München is naar verluidt voor 35 miljoen euro bereid om afscheid te nemen van Lewandowksi.
 
Robert Lewandowksi is going to Barcelona, according to BILD. He broke off negotiations with Bayern this week, BILD reported and will be confirmed on Saturday by technical director Hasan Salihamidzic. Lewandowski will not renew his contract, which expires in mid-2023, and is preparing for a transfer to Barcelona. According to Sport1, Pini Zahavi, the agent of the veteran, has already reached an oral agreement with Barcelona. Bayern Munich are reportedly willing to part with Lewandowksi for €35 million.
Will be interesting to see if he can replicate in La Liga what he did in Germany. Great striker though.
 
Oei.
Granada mist een pingel en degraderen daardoor.
Cádiz (regelmatig op de tribune gestaan) redt net het vege lijf.
Cádiz; de enige blauwgele club die ik supporter.

Zat daar dicht tegen een rare climax aan.
Elche kon verliezen en als Cadiz, Mallorca en Granada zouden winnen, dan waren Cadiz, Mallorca en Elche gelijk geëindigd op een degradatieplek.
Dan telt het onderlinge resultaat en niet het doelsaldo. Maar ze hadden per saldo alledrie van elkaar gewonnen, maar niet met hetzelfde aantal punten.
Cadiz won van Elche maar slechts op doelsaldo, Elche van Mallorca en Mallorca van Cadiz op punten. En Mallorca had overall het slechtste doelsaldo.

Ik heb werkelijk geen idee wie dan gedegradeerd zou zijn.

Maar…is niet gebeurd.
 
Laatst bewerkt:
Barcelona heeft hun thuisshirts gepresenteerd. Als dat bovenstuk een trend gaat worden bij Nike krijgen we een aantal afschuwelijke shirtjes dit seizoen:

 
Barcelona heeft hun thuisshirts gepresenteerd. Als dat bovenstuk een trend gaat worden bij Nike krijgen we een aantal afschuwelijke shirtjes dit seizoen:

Om te huilen: :sad: Wat een droevig shirt. Mooi dat we geen Nike meer hebben.
 
Barcelona heeft hun thuisshirts gepresenteerd. Als dat bovenstuk een trend gaat worden bij Nike krijgen we een aantal afschuwelijke shirtjes dit seizoen:

Wow, wat ontzettend lelijk idd. Heeft de vibe van stoelhoesen uit n touringcar voor bejaardenreizen.
 
Wow, waar haalt deze club het gore lef vandaan om dit te vragen van zijn spelers? Zijn ze helemaal van de pot gerukt daar? Antwoord: ja. Bah, bah, steeds meer een hekel aan die Catelaanse club; 740 miljoen krijgen en dan nog je spelers om salarishalvering durven vragen.:braak:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...s-spelers-voor-nieuwe-kwaliteitsimpulsen.html
Die zijn knettergek. :maniac: Dat moeten de spelers dan maar weigeren. Laat de club desnoods maar failliet gaan.
Betaald voetbal is ziek. :sick: Doodziek. :braak:
 
Laatst bewerkt:

Iemand moet toch het salaris van Lewandowski gaan betalen :ROFL:
Spelers zijn gek als ze hiermee akkoord gaan. Het gore lef van die club heeft alle grenzen overschreden. :braak: Alle spelers vertrekken en club opdoeken is wellicht nog een betere optie. Wanbeleid ten top.
 
Benieuwd hoe ze dat gaan brengen naar hun huidige spelers...

"We vragen jullie een groot deel van jouw salaris in te leveren, zodat we een concurrent kunnen halen voor jouw positie die we wel het volle pond gaan betalen."

Zoiets?
 
Benieuwd hoe ze dat gaan brengen naar hun huidige spelers...

"We vragen jullie een groot deel van jouw salaris in te leveren, zodat we een concurrent kunnen halen voor jouw positie die we wel het volle pond gaan betalen."

Zoiets?
"Dat doe je toch wel als je van de club houdt?" Roberto: "Ja, natuurlijk!" :clown:Koekoeko.O
 
Terug
Bovenaan Onderaan