PSV-Willem II | Zondag 1 mei | Eindstand 4-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
 
Laatst bewerkt:



Sowieso moet de medische staf z.s.m. vervangen worden. Even los van Schmidt en zijn trainingen, dit is al het zoveelste geval dat er naar een uitgevallen speler gekeken wordt en er eerst wordt gezegd dat het meevalt, om wat later ineens te horen dat het ernstig is en dat die weken zo niet maanden eruit ligt. Mwene ook nog recentelijk, die een twijvelgeval was voor de wedstrijd tegen Maccabi, maar uiteindelijk ligt hij er maanden uit nu.

Ik weet het, ik val een beetje in herhaling.. Maar dit is toch echt belachelijk incompetent??
 
Sorry wat? Ramalho en Mauro twijfelgevallen. Wat gaan we doen, met 2 verdedigers het seizoen afmaken?
Dat ook nog.. Ik had al in de winterstop gezegd dat we verdedigers nodig hadden, maar JDJ zijn praatjes over vertrouwen in de verdediging werd als zoete koek geslikt..
 
Sorry wat? Ramalho en Mauro twijfelgevallen. Wat gaan we doen, met 2 verdedigers het seizoen afmaken?
Soms heb ik het idee dat Jdj echt achterlijk is. In de winterstop was al bekend dat er minimaal 1 verdediger bij moest komen ivm met de blessure van Ramalho. Nu zijn er 3 verdedigers geblesseerd en heb je straks gewoon geen spelers om op te stellen en moet je bijv met een Seelt spelen terwijl je nog meestrijdt om het kampioenschap. Denk is creatief je kan vast wel Baumgartl eerder terughalen van z'n verhuur periode tegen een vergoeding als het echt nodig is. Ben benieuwd wie er zondag achterin staan.
 
Soms heb ik het idee dat Jdj echt achterlijk is. In de winterstop was al bekend dat er minimaal 1 verdediger bij moest komen ivm met de blessure van Ramalho. Nu zijn er 3 verdedigers geblesseerd en heb je straks gewoon geen spelers om op te stellen en moet je bijv met een Seelt spelen terwijl je nog meestrijdt om het kampioenschap. Denk is creatief je kan vast wel Baumgartl eerder terughalen van z'n verhuur periode tegen een vergoeding als het echt nodig is. Ben benieuwd wie er zondag achterin staan.
Dan gaat Guti centraal spelen, denk ik.
 
Oja, Willem II. Degradatie kandidaat waar we zijn begonnen het kampioenschap te verspelen...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan