SC Cambuur - PSV | Zaterdag 23 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ben weer terug. Voor Herr Schmidt is het seizoen nu al geslaagd, las ik tot grote ergernis, na de bekerwinst. Geeft alleen maar aan dat hij niet geschikt is voor het coachen van een topclub. Gelukkig vertrekt hij.:bye:
En toch heeft hij het achteraf nog redelijk gedaan dit seizoen…als hij toch nog kampioen word hebben we opeens een bizar goed seizoen…nee ik ben ook geen fan maar betwijfel of een andere trainer meer uit deze groep had gehaald…
 
En toch heeft hij het achteraf nog redelijk gedaan dit seizoen…als hij toch nog kampioen word hebben we opeens een bizar goed seizoen…nee ik ben ook geen fan maar betwijfel of een andere trainer meer uit deze groep had gehaald…
Ajax laat ondanks het slechte spel nog steeds helemaal niets liggen, dus ik zie dat kampioen worden echt niet meer gebeuren. En hij pochte ook nog over het behalen van een kwartfinale van een europees toernooi, en vroeg daarbij "hoe lang is het geleden dat dit PSV gelukt was?" Blijkbaar was hij even vergeten dat er in al die voorgaande jaren geen opvangtoernooitje was nadat je uitgeschakeld was in de EL, dus dat kwartfinale halen is totaal geen prestatie.
 
Laatst bewerkt:
En toch heeft hij het achteraf nog redelijk gedaan dit seizoen…als hij toch nog kampioen word hebben we opeens een bizar goed seizoen…nee ik ben ook geen fan maar betwijfel of een andere trainer meer uit deze groep had gehaald…
Vind ook dat hij het redelijk goed heeft gedaan , vooral in aanmerking genomen dat hij door allerlei oorzaken buiten zijn schuld, waaronder corona en blessures zelden over een complete selectie beschikte.
En hij verdient een compliment voor de positieve omgang met zijn spelers - die terecht met hem weglopen - maar waar ik toch menigeen tussen zie lopen met te weinig kwaliteit voor een topclub PSV en in sommige gevallen een verbijsterend gebrek aan inzicht in het spelletje.
Ik heb heel wat ergernis gevoeld bij dwaas uitgevoerde en dus inefficiente counters van ons.
Dus klopt je slotopmerking...
 
Vind ook dat hij het redelijk goed heeft gedaan , vooral in aanmerking genomen dat hij door allerlei oorzaken buiten zijn schuld, waaronder corona en blessures zelden over een complete selectie beschikte.
En hij verdient een compliment voor de positieve omgang met zijn spelers - die terecht met hem weglopen - maar waar ik toch menigeen tussen zie lopen met te weinig kwaliteit voor een topclub PSV en in sommige gevallen een verbijsterend gebrek aan inzicht in het spelletje.
Ik heb heel wat ergernis gevoeld bij dwaas uitgevoerde en dus inefficiente counters van ons.
Dus klopt je slotopmerking...
En zo zijn we het opeens verdomd vaak eens met elkaar de laatste tijd…🤪
 
En toch heeft hij het achteraf nog redelijk gedaan dit seizoen…als hij toch nog kampioen word hebben we opeens een bizar goed seizoen…nee ik ben ook geen fan maar betwijfel of een andere trainer meer uit deze groep had gehaald…
Dit is gewoon her minimale wat je uit deze selectie kon halen. Europees niet de doelstelling gehaald plus zijn wisselbeleid heb ik nog nooit bij welke coach dan ook gezien. Ik wens m veel succes maar zijn opvattingen zijn zeker niet de mijne
 
Ik verwacht niet dat hij onder dezelfde omstandigheden hetzelfde bij Benfica gaat doen.
Hij heeft bij Salzburg in ieder geval precies hetzelfde gedaan als bij psv.. ik zie niet hoe hij nu ineens wel zijn aanpak en vooral onnavolgbare wisselbeleid gaat veranderen.
 
Ok ik geloof je. Toch heeft zijn manier van werken ons de 10e bekerwinst berzorgt. Bij Feyenoord/Ajax komen nu ook de pijntjes meer tevoorschijn. Zegt ook wat dat hij met zijn manier in meerdere landen de beker heeft gewonnnen. Spelers zijn op het einde nog redelijk fit.
En een groot deel van het seizoen geblesseerd? Komaan. In vergelijking met willekeurig welke club hebben wij achterlijk veel blessures.
 
Ok ik geloof je. Toch heeft zijn manier van werken ons de 10e bekerwinst berzorgt. Bij Feyenoord/Ajax komen nu ook de pijntjes meer tevoorschijn. Zegt ook wat dat hij met zijn manier in meerdere landen de beker heeft gewonnnen. Spelers zijn op het einde nog redelijk fit.
Ik had een tijdje geleden een filmpje gepost waar een salzburg fan de aanpak vergeleek met psv en ook de rare uitslagen vergeleek, vandaar.
 
Hij heeft bij Salzburg in ieder geval precies hetzelfde gedaan als bij psv.. ik zie niet hoe hij nu ineens wel zijn aanpak en vooral onnavolgbare wisselbeleid gaat veranderen.
Het was inderdaad onnavolgbaar, maar daardoor heeft hij Doan, Mauro en Guti toch maar aan het voetballen gekregen. En waren de spelers allemaal wel wedstrijdfit, oftewel ‘klaar om te spelen’, daargelaten of ze het juiste niveau hadden.

Bij andere ploegen zijn de nummers 14 t/m 18 van hun bank (daardoor) beduidend zwakker.

Stel je eens voor: een kleurloze coach die volgens de geëigende paden werkt.
Nee bedankt, dat niet weer. Genoeg gezien na gevoelsmatig tig jaren Rosario op een vast, maar kleurloos middenveld.
Als je ziet hoe Guti zich tegen Cambuur continu aanbiedt en open draait, dan ben ik Schmidt zeer daar dankbaar voor dat ik dat eindelijk weer zie.

En de vele blessures? Geen idee of dat nou pech was of slechte begeleiding/medische staf.
 
Laatst bewerkt:
Het was inderdaad onnavolgbaar, maar daardoor heeft hij Doan, Mauro en Guti toch maar aan het voetballen gekregen. En waren de spelers allemaal wel wedstrijdfit, oftewel ‘klaar om te spelen’, daargelaten of ze het juiste niveau hadden.

Bij andere ploegen zijn de nummers 14 t/m 18 van hun bank (daardoor) beduidend zwakker.

Stel je eens voor: een kleurloze coach die volgens de geëigende paden werkt.
Nee bedankt, dat niet weer. Genoeg gezien na gevoelsmatig tig jaren Rosario op een vast, maar kleurloos middenveld.
Als je ziet hoe Guti zich tegen Cambuur continu aanbiedt en open draait, dan ben ik Schmidt zeer daar dankbaar voor dat ik dat eindelijk weer zie.

En de vele blessures? Geen idee of dat nou pech was of slechte begeleiding/medische staf.
Heeft het spelers individueel echt stukken beter gemaakt, Gakpo en Madueke wisten we al dat die zouden gaan groeien. Maar jongens als Boscagli, Mauro, Teze, Guti en misschien Sangare zijn echt wel door zijn begeleiding veel beter geworden.
 
Corona 2 seizoenen lang. Denk bij

Ik ga er van uit dat bij zijn vorige clubs er niet zoveel blessures waren in zijn jaren bij die clubs. Een combi van corona, stress (spelers die niet de druk aan kunnen) vele wedstrijden, kunstgras. Bij Noni denk ik combi van stress (rijden zonder geldig rijbewijs en bijbehorende rechtzaak & interesse clubs)
En andere clubs in Nederland hadden daar natuurlijk geen last van? Volgens mij moet je op zoek naar een betere verklaring. Dit deksel past niet op dat potje.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan