SC Cambuur - PSV | Zaterdag 23 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
De rustigste wedstrijdtopic in een lange tijd. Het seizoen voelt al voorbij.
Ja dit; zeker als deze week het bericht volgt dat Gakpo er de rest van het seizoen uitligt met een enkelblessure.

Zonder hem is onze aanval dramatisch; net als Ajax zonder die lelijke braziliaanse duikelaar.
 
Verontrustend dat we twee Nederlanders begonnen en met allen Teze en ingevallen Gakpo op het veld eindigde. Ik vind het een vreemdelingen Legioen. Hopelijk gaat dit veranderen onder RVN en spelen we met 5 a 6 Nederlanders in de basis.
 
Verontrustend dat we twee Nederlanders begonnen en met allen Teze en ingevallen Gakpo op het veld eindigde. Ik vind het een vreemdelingen Legioen. Hopelijk gaat dit veranderen onder RVN en spelen we met 5 a 6 Nederlanders in de basis.
Hopelijk worden we eens kampioen.
 
Verontrustend dat we twee Nederlanders begonnen en met allen Teze en ingevallen Gakpo op het veld eindigde. Ik vind het een vreemdelingen Legioen. Hopelijk gaat dit veranderen onder RVN en spelen we met 5 a 6 Nederlanders in de basis.
Kwaliteit van Nederlanders gaat gewoon helaas achteruit. Psv probeerde het van de zomer met van Ginkel, propper en drommel. Alle drie mislukt. Ook bij de concurrentie wordt het steeds minder.
 
Kwaliteit van Nederlanders gaat gewoon helaas achteruit. Psv probeerde het van de zomer met van Ginkel, propper en drommel. Alle drie mislukt. Ook bij de concurrentie wordt het steeds minder.
Beetje een zwaktebod om dan twee voorbeelden te noemen die met heftige blessures hebben gekampt en waarvan er eentje de lol in het spel was verloren.
 
Deels ben ik het eens met Kruspé dat de omstandigheden matig waren. Opvallend hoe fanatiek dit Cambuur tegen ons tekeer ging terwijl ze zich door Ajax met 9-0 als makke lammetjes lieten afslachten.
Voor de rest ga ik met je mee, dat wij slap startten en vooral heb ik me ge-ergerd aan het feit dat het tot in blessuretijd billen knijpen was tegen een tiental tegenstanders die een PSV uit het verleden moeiteloos met een nulletje of 6,7 had weggevaagd. Nu kan het na het dom en inefficient uitspelen van mogelijk kansrijke situaties en echte kansen zowaar nog 2-2 worden.
Dus ja, Weltmeister, het had "iets overtuigender" gekund. wij kunnen niet echt counteren.
Wij kunnen niet counteren, dat is volgens mij het makkelijkste deel van voetbal.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan