PSV - Ajax | Zondag 17 april | Finale KNVB Beker | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Geweldig nummer.. Waarom doen we die niet ipv the best. Zorg je dat je ieder seizoen minimaal bij de selectie zit. Kun je dat ook mooi verantwoorden. 😁
Nah, geen problemen met het nummer, maar geen idee waarom we dit als walk-on lied zouden moeten doen.
 
ajax heeft toch Bob Marley? Dat is ook geen rampestamper
Zijn wij ajax? Ging mij vooral om de inhoud van het lied, geen idee waarom je zoiets zou draaien. 'Simply the best' das ergens nog logisch (of overschatting, maar dat ter zijde).
 
Zoals ik al eerder zei kom je over als iemand die iets tegen negers heeft. Of het nu wel of niet klopt.

Je kan ook niets zeggen. Over de Braziliaanse groep of Ledesma en Guti zeg je bv niets.
Je kent Ralf Edström nog niet zo goed hè. Is echt wel een goede racist hoor :grin:
En hij valt meer over de koppen en namen dan over de huidskleur. Dat kan ik je echt wel verzekeren. Zowel de naam Veerman als de kop spreekt hem bijv ook niet aan. Je zou toch bijna denken dat zo’n blonde Volendamse PVV stemmer, hem wel aanspreekt.
Oh ja smiley smiley trouwens.
 
Geweldig jongens! Ben weer even afwezig geweest maar wil toch zeggen: van harte! Nuanceer de beker zoal je wil, maar dit is gewoon een hoofdprijs en met het budget en de selectie van Ajax op zo'n mooie manier winnen is hartstikke knap.
Heeft Ajax eigenlijk nog wel zoveel geld? Ik heb dit seizoen ook wel andere verhalen gehoord.
 
Zijn wij ajax? Ging mij vooral om de inhoud van het lied, geen idee waarom je zoiets zou draaien. 'Simply the best' das ergens nog logisch (of overschatting, maar dat ter zijde).
Gewoon arrogantie ten top. Moet je eens indenken wat voor reacties er komen als Ajax standaard elke wedstrijd 'We Are The Champions' gaat draaien. :maniac:
 
Gewoon arrogantie ten top. Moet je eens indenken wat voor reacties er komen als Ajax standaard elke wedstrijd 'We Are The Champions' gaat draaien. :maniac:
In ieder geval een beter nummer als The Best. Dus sowieso een vooruitgang
 
In ieder geval een beter nummer als The Best. Dus sowieso een vooruitgang
In het geval van hoe de gemiddelde wedstrijd beleeft wordt zouden we voor 'Hurt' kunnen kiezen, kijk maar of je voor NIN of Jan Centenman gaat. Of 'het komt nooit meer goed' van de Tröckener Kecks.
 
In het geval van hoe de gemiddelde wedstrijd beleeft wordt zouden we voor 'Hurt' kunnen kiezen, kijk maar of je voor NIN of Jan Centenman gaat. Of 'het komt nooit meer goed' van de Tröckener Kecks.
Ik zou dan toch gaan voor Rick de Leeuw en consorten. Maar eigenlijk vind ik "Always look on the bright side of life" dan toepasselijker😆.
 
Geweldig jongens! Ben weer even afwezig geweest maar wil toch zeggen: van harte! Nuanceer de beker zoal je wil, maar dit is gewoon een hoofdprijs en met het budget en de selectie van Ajax op zo'n mooie manier winnen is hartstikke knap.
Laat PSV zelf de komende jaren die beker serieus nemen, pak je m een paar keer dan nemen de andere topclubs m ook weer serieuzer (want PSV mag m niet weer winnen) en neemt de waarde alweer toe.
 
Lang geleden, maar ik ben er ook weer. :)

Een prijs is een prijs vindt ik ongeacht of het de beker is of landstitel. Als je iets kan winnen moet je er voor gaan.

Wat ik wel tricky vindt is dat ik van Schmidt, maar ook van anderen hoor dat het seizoen al geslaagd is. Ja, we hebben twee prijzen, hebben de kwartfinale van de Conference League gehaald, maar zijn nog in de race voor het kampioenschap. Ik vind zo'n uitspraak dan wel weer gevaarlijk. Zo van, hoeft allemaal niet meer zo nodig. En dat kan ook in de koppies van de spelers gaan zitten.
Persoonlijk heb ik de hoop nog niet opgegeven. Ik leg me pas neer bij het mislopen van de titel als het echt niet meer kan. Wat dat betreft hebben we al vaker onverwacht met de schaal gestaan aan het einde van het seizoen.
 
Lang geleden, maar ik ben er ook weer. :)

Een prijs is een prijs vindt ik ongeacht of het de beker is of landstitel. Als je iets kan winnen moet je er voor gaan.

Wat ik wel tricky vindt is dat ik van Schmidt, maar ook van anderen hoor dat het seizoen al geslaagd is. Ja, we hebben twee prijzen, hebben de kwartfinale van de Conference League gehaald, maar zijn nog in de race voor het kampioenschap. Ik vind zo'n uitspraak dan wel weer gevaarlijk. Zo van, hoeft allemaal niet meer zo nodig. En dat kan ook in de koppies van de spelers gaan zitten.
Persoonlijk heb ik de hoop nog niet opgegeven. Ik leg me pas neer bij het mislopen van de titel als het echt niet meer kan. Wat dat betreft hebben we al vaker onverwacht met de schaal gestaan aan het einde van het seizoen.
Ik hoop dat het verlies in de beker van Ajax op PSV incl. alle randzaken daar net iets meer in de koppies van de Ajacieden gaat zitten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan