PSV - Ajax | Zondag 17 april | Finale KNVB Beker | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zoals ik al eerder zei kom je over als iemand die iets tegen negers heeft. Of het nu wel of niet klopt.

Als dat soort grappen niet meer kunnen, dan kunnen we wel stoppen met leven. Ik dacht ook even dat ik naar een nationaal elftal keek gezien de kleur badjassen die alles behalve een PSV kleur hebben.

Maar goed ik zal gezien bovenstaande ook wel iets tegen negers hebben?
 
We hebben het toch echt erger meegemaakt.
Ik vond dat hij gisteren prima floot, net als Bas Nijhuis terecht veel toeliet aan beide zijden en dat is het belangrijkste.
Nu nog , net als Basje, eerder geel geven als Tadic, Klaassen en Blind om de haverklap tegen hem aan staan te l*llen.
Zie het positief zoals Dropshot, het uitmiddelen is begonnen. Prompt wint PSV van Ajax. ;)
Ik zei ook oké. Niet slecht. Eens trouwens dat hij niet pietluttig floot en de klagende Ajacieden sneller geel moeten krijgen.
 
Als dat soort grappen niet meer kunnen, dan kunnen we wel stoppen met leven. Ik dacht ook even dat ik naar een nationaal elftal keek gezien de kleur badjassen die alles behalve een PSV kleur hebben.

Maar goed ik zal gezien bovenstaande ook wel iets tegen negers hebben?
Nope. Maar de grap was gewoon erg slecht. Niet zo slecht als die van Chris Rock maar dat kan ook niet.. 😁
 
FQnfk5vX0AEdi6C
Moet toch heel erg aan Cool Runnings denken als ik die foto zie.:ROFL:
 
Die badjassen zijn zo genant. Wanneer stapt de KNVB daar in godesnaam eens vanaf. Welke idioot gaat in een groene badjas over een voetbalveld paraderen voor de neus van 50.000 toeschouwers. Echt, het buitenland lacht zich een kriek.
 
Die badjassen zijn zo genant. Wanneer stapt de KNVB daar in godesnaam eens vanaf. Welke idioot gaat in een groene badjas over een voetbalveld paraderen voor de neus van 50.000 toeschouwers. Echt, het buitenland lacht zich een kriek.
De kleur is vooral gruwelijk. Waren het vroeger geen rode badjassen?
 
De kleur is vooral gruwelijk. Waren het vroeger geen rode badjassen?
Ja rode voor de winnaars en witte voor de verliezers.

Badjassen historie

In 1912 begonnen met de badjassen:
‘Een uitstekend middel om kouvatten te voorkomen.’ Na afloop van een finale is iedereen tenslotte bezweet en tijdens het wachten op de feestelijke uitreiking van de bokaal loopt een speler zomaar een verkoudheid op.
En in 1995 opnieuw ingevoerd door Amstel.
 
Misschien is psverinamsterdam meer van de (gedachten) Police. Heb wel een vermoeden dat ie een schurfthekel had aan Aha gezien de stijl van de clip van Take on me.

(o fuck, rest van de avond het hoofd gevuld met foute jaren 80 muziek)
Geen idee waar dit over gaat maar in mijn jonge jaren, tot mijn 14e ongeveer, was ik inderdaad fan van The Police.
 
Geen idee waar dit over gaat maar in mijn jonge jaren, tot mijn 14e ongeveer, was ik inderdaad fan van The Police.
Gewoon een mengelmoes van band uit de jaren 80, met een heenwijzing naar jouw aversie tegen tekenfilms, waar het genoemde nummer van Aha ook gebruik van maakte. #flauwewoordgrappen

Jij sprak mij aan op de link van toto met africa:

Kortom, jij controleert, wie controleert er ook, de politie, kortom the police,
willekeurig nummer van de police:

Enfin, ik sla door in het jaren 80 genre, koppel dat aan de discussie uit de film en tv topic, en bedenk mij dit:


Excuses voor de tekenfilm.

Kort gezegd, ik heb een brein dat rap schakelt maar niet iedere link is voor een ieder even navolgbaar. Dat is soms leuk, soms vervelend.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan