Mohamed Ihattaren (M)

Het zit nu even mee met Ihattaren, maar als het straks om wat voor reden tegen zit met deze man, dan is de vraag hoe hij daar mee om zal gaan. Ik verwacht er voorlopig nog weinig van.
 
Blijf het vreemd vinden.
Als Schmidt hem in jong PSV had gedumpt, dan was Nederland te klein geweest en had iedereen het logisch gevonden dat hij zou vertrekken. Nu heeft hij, nadat ie een paar maandjes verlof heeft genomen, eenzelfde periode nodig gehad om fit te worden. En heeft in de KKD gescoord tegen Top Oss, met Jong ajax.
Zou hij blij zijn als hij ook met Jong PSV had gescoord tegen Top Oss? Of kregen we dan ook weer dat verongelijkte gezicht?
Niemand krijgt hem kapot😛
 
Hij wordt klaargestoomd voor de bekerfinale, let maar op. Zo venijnig, fout en Bayern achting zijn ze wel geworden onder Overmars en vd Sar. Wat mij ook opvalt is dat die houding ook vaker dan voorheen onder de supporters van Ajax te zien is. Ook mijn collega’s bijv die voor Ajax zijn, zijn nu heel anders dan voorheen, arroganter, uit de hoogte en alle goede dingen linken aan Ajax en totaal kritiekloos richting het gedrag van een Antony, Tadic of Martinez. En nu ook met Ihattaren, alsof hij pas in deze 3 maanden heeft leren voetballen. Ik kon met die collega’s altijd wel goede discussies voeren over voetbal maar tegenwoordig laat ik het voor wat het is. Meer dan ooit hoop ik dan ook op de afgang van Ajax, nu of volgend seizoen en dat op een hele lelijke manier.
Mee eens. Ik zie het ook in mijn eigen omgeving. Waar ik met mijn beste vrienden gewoon makkelijk over ajax kon discussieren vervallen ze nu in Trumpiaans gebrabbel en als ze er niet uitkomen halen ze calimero er weer bij. Echt ontzettend hatelijk. Mo presteert een avondje goed en het nieuws staat er vol van. Hoe geweldig het wel niet is dat hij dit onder de kundige leiding van ajax bereikt heeft en hoe goed hij wel niet is. Daar draait mijn maag echt van om.
 
Niemand krijgt hem kapot😛
Behalve een plek op de bank. Behalve zijn schommelend fysiek. Behalve zijn mentale weerbaarheid. Behalve als er geen mensen vertrouwen hebben in Mo. Behalve hij bij de 1e beste tegenslag alles stom vind.

Het was al zo anders geweest als hij uiteindelijk naar Ajax zou zijn gegaan wegens te weinig speeltijd bij PSV of iets in die richting. Maar vooral de manier waarop hij zich heeft geprofileerd maakt het dat geen enkele PSV supporter hem nog iets gunt (op een paar enkelingen na). Stel dat Cody met zijn mentaliteit maar geen speeltijd naar Ajax was gegaan, dan zou iedereen dat heel vervelend vinden, maar de emotie die we wel bij Mo krijgen, zou bij Cody niet zijn gebeurd dan (ondanks zijn move).

Mo heeft gewoon geen gunfactor. Had ie wel. Zelf verpest.
 
Hij doet het tegen Top Oss. Wat een talent, de grootste ooit op de Nederlandse velden doet het! Het talent, het talent laat het weer zien tegen Top Oss. Zijn uithaal naar de rechter hoek is er eentje zoals we die nog noooit hebben gezien. Als je morgen zoekt bij de Van Dale dan staat daar Mo vermeld; Het grootste talent dat ooit de velden van De Toekomst heeft mogen betreden. Het is alsof de voetbalgod zelf de schoenen heeft aan getrokken om die koeienlederen bal rechtsbuiten in de touwen te janken. Het publiek is…is niet meer aanspreekbaar, louter buiten adem, want Mo heeft er eentje inliggen, tegen Top Oss. Sweet dreams.
 
Hij doet het tegen Top Oss. Wat een talent, de grootste ooit op de Nederlandse velden doet het! Het talent, het talent laat het weer zien tegen Top Oss. Zijn uithaal naar de rechter hoek is er eentje zoals we die nog noooit hebben gezien. Als je morgen zoekt bij de Van Dale dan staat daar Mo vermeld; Het grootste talent dat ooit de velden van De Toekomst heeft mogen betreden. Het is alsof de voetbalgod zelf de schoenen heeft aan getrokken om die koeienlederen bal rechtsbuiten in de touwen te janken. Het publiek is…is niet meer aanspreekbaar, louter buiten adem, want Mo heeft er eentje inliggen, tegen Top Oss. Sweet dreams.
Alle gekheid op een stokje maar hij speelt bij Jong Ajax om fit te worden. Aan zijn technische kwaliteiten heeft het nooit gelegen. Die kan hij op het Eredivisie niveau makkelijk laten zien en dat heeft ie al gedaan toen hij 17 was. De vraag is alleen of hij echt zo fit wordt dat hij elke week kan spelen op een hoog niveau. En dat alles buiten zijn gemoedstoestand en labiele bovenkamer.
 
Alle gekheid op een stokje maar hij speelt bij Jong Ajax om fit te worden. Aan zijn technische kwaliteiten heeft het nooit gelegen. Die kan hij op het Eredivisie niveau makkelijk laten zien en dat heeft ie al gedaan toen hij 17 was. De vraag is alleen of hij echt zo fit wordt dat hij elke week kan spelen op een hoog niveau. En dat alles buiten zijn gemoedstoestand en labiele bovenkamer.
Het antwoord is nee en dat is 99,99 % zeker.
Hij heeft geen mentaliteit om profvoetballer te zijn. :cautious:
Zal naar alle waarschijnlijkheid niet slagen bij een topclub en niet lang bij dezelfde club blijven.

Ihattaren: "Niemand krijgt mij kapot." Zijn probleem daarbij is dat hij niemand is. :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan