PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik bedoel daarmee dat we naïef zijn. Als je weet dat je het lastig krijgt dan zorg je dat het achterin goed staat. Een Cocu had dat gezien. Als je het hebt over het verval. Daar is het dus begonnen. Met de coaches.

Over de blessures. Helemaal eens. En ook dat duurt al een paar seizoenen.
Ik lees net dat Veerman en Max ziek waren geweest de afgelopen dagen. Dus moet Oppegard het slot op de deur worden. Dan houdt het toch allemaal wel zo’n beetje op met de tactische mogelijkheden.

Ziekte daargelaten, maar de medische staf/fysieke trainers zijn misschien wel erger dan de scouting, de aankopen van JdJ, de wissels van Schmidt en de keeperstrainer bij elkaar.
State of the art medische machines en begeleiding van ziekenhuis mbt topsport: ammehoela. Nog nooit zoveel uitval gezien bij PSV in, zeg, 45 jaar.

Of zijn alle bovengenoemde flaters te vangen in één woord: pech?
 
Laatst bewerkt:
Ik lees net dat Veerman en Max ziek waren geweest de afgelopen dagen. Dus moet Oppegard het slot op de deur worden. Dan houdt het toch allemaal wel zo’n beetje op met de tactische mogelijkheden.

Ziekte daargelaten, maar de medische staf/fysieke trainers zijn misschien wel erger dan de scouting, de aankopen van JdJ, de wissels van Schmidt en de keeperstrainer bij elkaar.

Of zijn alle bovengenoemde flaters te vangen in één woord: pech?
Spierblessures lijken me geen pech. Uit de wedstrijd getrapt worden, zelf domme overtredingen maken, ziekte....dat kan altijd.
 
Ipv snelheid en diepgang er in te brengen met Vertessen en Bruma, kreeg je Vinicius voor Zahavi… Dat is gewoon Roger Schmidt op zijn top.
Vinicius die voor de zoveelste keer niks bijgebracht, een beer van een vent die geen enkel duel wint , domme fouten maakt
gewoon als "onbeholpen" terug naar afzender.
Leicester was gewoon fysiek sterker zeker de tweede helft waren ze gewoon sterker en zelf konden we amper de bal nog bijhouden .
Komt er nog bij dat bij het eerste doelpunt Ramalho dom en onnodig tackelt en Gutty zich ook in de luren laat leggen.
Vermoeidheid zal vermoedelijk zeker een rol gespeeld hebben en zo zal het altijd iets zijn bij "net niet "
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Helaas, geen wonder. Maar enig besef van urgentie na de 1-2 heb ik het elftal niet op kunnen betrappen
Toen de 1-2 viel was de pijp al lang leeg. Het was al wachten op de 1-1. Het besef van urgentie was er wel, maar het was gewoon helemaal op.
Beetje vrolijk ronddraven met 0.0 besef van urgentie, met als grootste uitblinker het vakkundig verpesten van een snelle uitbraak rond de 60e minuut door Götze
Nou, iets meer besef dat winnen een elementair onderdeel van het spel is zou geen kwaad kunnen. 1e helft was zeker goed vermakelijk, dat wel.
Ik begrijp dat jouw humeur er een stuk meer onder te lijden heeft gehad dan het mijne. Sterkte, de komende periode.
Probeer wel voor zondag klaar te zijn met de tissues, want ik sluit niet uit dat je aan het begin van zondagavond weer wat te verwerken krijgt.

Rommedahl had dan weet een prima rendement.
Rendement....? Ballen in de tribune? Schoten naast? Mislukte voorzetten?
Rennis Dommedahl was gewoon een aanvallend ingestelde Manolev. Hou toch op.
 
Toen de 1-2 viel was de pijp al lang leeg. Het was al wachten op de 1-1. Het besef van urgentie was er wel, maar het was gewoon helemaal op.
Dat zou t ook kunnen zijn, had een Vertessen dan gebracht.
Ik begrijp dat jouw humeur er een stuk meer onder te lijden heeft gehad dan het mijne. Sterkte, de komende periode.
Probeer wel voor zondag klaar te zijn met de tissues, want ik sluit niet uit dat je aan het begin van zondagavond weer wat te verwerken krijgt.
Och, t is maar voetbal, t is jammer, niet meer dan dat. Zondag gezellig de finale kijken bij mijn zwager, ras-Amsterdammer, dus dat komt wel goed..
 
Periode Bommel Schmidt precies 4 jaar.. cocu had overigens na rust met 5 verdedigers gespeeld. Die snapte het wel..
Welke 5 verdedigers?
Die Oppegard is het nou ook nog niet
Nee, was het niet veel?

Ik vertrok met 1-0 naar het zwembad. Onderweg werd het 1-2. Sorry boys.

Van de 65 (?) minuten die ik gezien heb, vond ik PSV best ok spelen. Niet fantastisch, maar een goede voldoende wel. Leicester had iets overwicht, maar PSV leek me zeker niet kansloos. Jammer dat de energie blijkbaar uit de wedstrijd vloeide. Toch niet het datamanagement wat je dan verwacht. ;)
 
Welke 5 verdedigers?

Nee, was het niet veel?

Ik vertrok met 1-0 naar het zwembad. Onderweg werd het 1-2. Sorry boys.

Van de 65 (?) minuten die ik gezien heb, vond ik PSV best ok spelen. Niet fantastisch, maar een goede voldoende wel. Leicester had iets overwicht, maar PSV leek me zeker niet kansloos. Jammer dat de energie blijkbaar uit de wedstrijd vloeide. Toch niet het datamanagement wat je dan verwacht. ;)
Ik vond Oppegard niet slecht. Hij heeft gedaan wat ie moest doen. Niet een onuitwisbare indruk gemaakt, maar ook geen fouten of zo.
 
Welke 5 verdedigers?

Nee, was het niet veel?

Ik vertrok met 1-0 naar het zwembad. Onderweg werd het 1-2. Sorry boys.

Van de 65 (?) minuten die ik gezien heb, vond ik PSV best ok spelen. Niet fantastisch, maar een goede voldoende wel. Leicester had iets overwicht, maar PSV leek me zeker niet kansloos. Jammer dat de energie blijkbaar uit de wedstrijd vloeide. Toch niet het datamanagement wat je dan verwacht. ;)
Die eerste 65 min waren inderdaad redelijk tot goed.
Hierna volgde een niet te missen kans van Sangare, die op de BMW van Toon werd geschoten en twee te makkelijke (maar goede) goals van leicester.

Is bij mij al weer aardig ingedaald, gisteren flink gebaald. Was toch dé kans op een Europees succesje, maar we winnen de beslissende potten dit jaar gewoon niet.
 
Ik vond Oppegard niet slecht. Hij heeft gedaan wat ie moest doen. Niet een onuitwisbare indruk gemaakt, maar ook geen fouten of zo.
En al was 'ie wel slecht... Wat verwachten we nou helemaal van een speler van JPSV die in zo'n belangrijke wedstrijd op bijkans de moeilijkste positie van het veld gezet wordt? Max was niet voor niets totaal naar de klote, die kon het gewoon niet meer belopen. Oppegård zakte niet door het ijs en meer mogen we ook niet verwachten op zo'n moment. Sterker nog, we moeten er blij mee zijn.
 
Die eerste 65 min waren inderdaad redelijk tot goed.
Hierna volgde een niet te missen kans van Sangare, die op de BMW van Toon werd geschoten en twee te makkelijke (maar goede) goals van leicester.

Is bij mij al weer aardig ingedaald, gisteren flink gebaald. Was toch dé kans op een Europees succesje, maar we winnen de beslissende potten al drie jaar gewoon niet meer.
Fixed.
 
En al was 'ie wel slecht... Wat verwachten we nou helemaal van een speler van JPSV die in zo'n belangrijke wedstrijd op bijkans de moeilijkste positie van het veld gezet wordt? Max was niet voor niets totaal naar de klote, die kon het gewoon niet meer belopen. Oppegård zakte niet door het ijs en meer mogen we ook niet verwachten op zo'n moment. Sterker nog, we moeten er blij mee zijn.
De keren dat ik hem in Jong PSV heb zien spelen, vond ik hem echt goed, dus komt bij hem nog wel.
 
De keren dat ik hem in Jong PSV heb zien spelen, vond ik hem echt goed, dus komt bij hem nog wel.
Dat denk ik ook. Gisteren was gewoon niet een potje om 'even te wennen' aan spelen in een wedstrijd tegen zo'n grote tegenstander en met dergelijke belangen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan