PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik kan met deze nederlaag ook wel vrede hebben. Goed gespeeld, twee leuke intense wedstrijden. We miste 3 verdedigers (Mwene, Boscagli en Obispo) en Max viel uit. RS wisselt Zahavi veel te laat, maar ach..
Genoten van de ambiance en 't spel, das ook wel eens anders geweest.

Zondag lekkere kraker tegen Ajaks, die dan maar eens winnen.
 
Aan het eind was de krachtsverschil toch te groot, maar dit is wel waar we naar toe moeten streven. Zulke intensiteit de volle 90 minuten kunnen bijbenen en dan worden we een stuk sterker als team.
Kwestie van een paar jaren progressie boeken en het gaat ons gewoon lukken om de intensiteit in de conference league bij te benen.
 
Het enige wat me momenteel een positief gevoel geeft is de wetenschap dat we na dit seizoen van onze Duitse faalhaas af zijn…hoewel ik hem zowel kwa persoonlijkheid als spelopvatting wel te sympathiek vind voor zo een walgelijke Portugese club…
 
Het enige wat me momenteel een positief gevoel geeft is de wetenschap dat we na dit seizoen van onze Duitse faalhaas af zijn…hoewel ik hem zowel kwa persoonlijkheid als spelopvatting wel te sympathiek vind voor zo een walgelijke Portugese club…
Echt hé.. nu kan hij niet zoveel doen aan de blessures maar zn wekelijkse 'wat trek ik uit de hoed' qua opstelling trek ik niet meer
 
Toen kregen we in de Finale ook een strafschop tegen tegen de Sovjet-Unie.
Knap dat je nog een wedstrijd kan vinden van 34 jaar geleden. Dat zegt genoeg.
Zullen er vast meer zijn. Dat toernooi weet ik van iedere wedstrijd de scheidsrechter. Daarna heb ik dat niet meer bijgehouden :)
Je zal vast gelijk hebben aangezien het jouw stokpaardje is. Hou dat vast hoor want ik vind het altijd wel leuk jouw theorieën te lezen.
 
Denk dat we er ook thuishoren. Hier kunnen we nog dit soort spannende potjes uitvechten en verder komen dan de poulefase. Ik ben de laatste die neerkijken op de conference league
Inzetten op el als we de CL voorrondes verpesten. Conference League m.i. na de winter meebegroten. Hopelijk maken we niet de fout vol op el overwintering te begroten. Daar zitten we sowieso nog heel ver vandaan
 
Niets gezien.
Maar wel nijdig, moedeloos en schijtziek dat wéér een topwedstrijd is verloren.
Daar komt geen einde aan op de JC-schaal na.
Klojo’s.
 
Niets gezien.
Maar wel nijdig, moedeloos en schijtziek dat wéér een topwedstrijd is verloren.
Daar komt geen einde aan op de JC-schaal na.
Klojo’s.
Paar weekjes nog, dan kunnen we weer op een ander kankeren.
John de Jong blijft ondertussen trouw op zijn post.

Niet vergeten dat we ook gewoon geen fatsoenlijke selectie hebben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nou, niks kunnen zien. Ik baal dat het niet gelukt is maar ik lees dat hullie beter waren? En ja we hebben nog maar 3 verdedigers in de selectie, daar gaat het fundamenteel al fout natuurlijk. Dit is echt een gemiste kans hoor!
 
Nou, niks kunnen zien. Ik baal dat het niet gelukt is maar ik lees dat hullie beter waren? En ja we hebben nog maar 3 verdedigers in de selectie, daar gaat het fundamenteel al fout natuurlijk. Dit is echt een gemiste kans hoor!
Nee, de bal van Sangaré, dat was een gemiste kans.:grin:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan