PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jawel. Ik heb leuk voetbal gezien. Dat is de hele reden waarom ik kijk. Resultaat is mooi meegenomen, maar ik wil gewoon een leuk voetballend PSV zien.
Dus als we er zondag een minuut of 20 goed voetbal tegenaan gooien ongeacht resultaat ben je tevreden?
 
Terecht verloren. Leicester speelde ons in de tweede helft helemaal zoek en miste nog twee volle kansen. De verdediging stond constant onder druk. Maar wat wij niet kunnen is gebruik maken van de ruimte voorin. Dat is me al vaker opgevallen. Dat neigt naar onkunde. Maar ook het wisselbeleid leidt er toe dat we het voor dan niet kunnen afmaken. Dat moet volgend jaar echt anders. Wat Schmidt voor ogen heeft is mij niet duidelijk. Veerman haal je er niet uit. Vinicius zet je er niet in. Oppergard voor de leeuwen gooien is ook niet slim. Ben benieuwd of dat verkeerd wisselen ook bij Benfica doorgaat. Wij hebben ons best gedaan , maar het was niet genoeg. Weer Net Niet.
Benfica heeft een ervaren en geslepen elftal, over de gehele linie stabieler en met meer kwaliteit. Het wisselen daar hoeft dus niet even nadelig uit te pakken. Ik ben vooral benieuwd of Benfica nu ook mysterieuze blessuregolven gaat krijgen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan