PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tellen schorsingen uit de beker door in de competitie?
Anders zondag een heel B-elftal opstellen dat met maar 1 doel de wei ingaat: Zoveel mogelijk Ajacieden voor de rest van het seizoen blesseren.
Gewoon die lelijke dennenappel opofferen voor de allerbelangrijkste prijs van het jaar.
ik sla hem even over wordt een kansloze nederlaag
 
Toch moet je dot soort wedstrijden gewoon over de streep trekken. Hoe kan je zo slecht wisselen? Veel te veel middelmaat. Leicester zette even aan en we stelden niks meer voor. Nee dit PSV kan mij niet bekoren. Wel mooi dat je er van hebben kunnen genieten maar dit Leicester stelt echt niks voor.
Ik kan echt niet teleurgesteld zijn. Schmidt heeft nooit anders gewisseld dan vandaag. Dus dan zou het vreemd zijn om nu iets anders te verwachten. Met die wetenschap in het achterhoofd heeft PSV goed gevoetbald. Je mist spelers, de coach wisselt zoals altijd te laat en verkeerd en tóch scheelt het maar zo weinig.
Ik ben hier trotser op dan de zo vaak gevierde 'drie punten' in een afbraakpot tegen het rechterrijtje.
 
Ik kan echt niet teleurgesteld zijn. Schmidt heeft nooit anders gewisseld dan vandaag. Dus dan zou het vreemd zijn om nu iets anders te verwachten. Met die wetenschap in het achterhoofd heeft PSV goed gevoetbald. Je mist spelers, de coach wisselt zoals altijd te laat en verkeerd en tóch scheelt het maar zo weinig.
Ik ben hier trotser op dan de zo vaak gevierde 'drie punten' in een afbraakpot tegen het rechterrijtje.
Door de teleurstelling heen zie ik het ff niet, maar morgen ben ik het vast met je eens.
 
Ik kan echt niet teleurgesteld zijn. Schmidt heeft nooit anders gewisseld dan vandaag. Dus dan zou het vreemd zijn om nu iets anders te verwachten. Met die wetenschap in het achterhoofd heeft PSV goed gevoetbald. Je mist spelers, de coach wisselt zoals altijd te laat en verkeerd en tóch scheelt het maar zo weinig.
Ik ben hier trotser op dan de zo vaak gevierde 'drie punten' in een afbraakpot tegen het rechterrijtje.
We hebben er alleen geen moer aan..
 
Terecht verloren. Leicester speelde ons in de tweede helft helemaal zoek en miste nog twee volle kansen. De verdediging stond constant onder druk. Maar wat wij niet kunnen is gebruik maken van de ruimte voorin. Dat is me al vaker opgevallen. Dat neigt naar onkunde. Maar ook het wisselbeleid leidt er toe dat we het voor dan niet kunnen afmaken. Dat moet volgend jaar echt anders. Wat Schmidt voor ogen heeft is mij niet duidelijk. Veerman haal je er niet uit. Vinicius zet je er niet in. Oppergard voor de leeuwen gooien is ook niet slim. Ben benieuwd of dat verkeerd wisselen ook bij Benfica doorgaat. Wij hebben ons best gedaan , maar het was niet genoeg. Weer Net Niet.
 
Ik kan echt niet teleurgesteld zijn. Schmidt heeft nooit anders gewisseld dan vandaag. Dus dan zou het vreemd zijn om nu iets anders te verwachten. Met die wetenschap in het achterhoofd heeft PSV goed gevoetbald. Je mist spelers, de coach wisselt zoals altijd te laat en verkeerd en tóch scheelt het maar zo weinig.
Ik ben hier trotser op dan de zo vaak gevierde 'drie punten' in een afbraakpot tegen het rechterrijtje.
Ik ben dan ook een resultaatsupporter. Mooi voetbal is leuk maar de winst gaat boven alles. Kan er helaas niet in meegaan.
 
Rik op twitter geen speld tussen te krijgen.Champions League niet bereikt, uit de Europa League en alleen zeges op Maccabi en FC Kopenhagen in de Conference League. Al bij al is dat niet voldoende voor PSV om dit internationale seizoen als geslaagd te beschouwen.
Wanneer was ie dan wel geslaagd? Vind ik zo'n dooddoener.
 
Rik op twitter geen speld tussen te krijgen.Champions League niet bereikt, uit de Europa League en alleen zeges op Maccabi en FC Kopenhagen in de Conference League. Al bij al is dat niet voldoende voor PSV om dit internationale seizoen als geslaagd te beschouwen.
En wat hadden we verwacht 8 maanden geleden? Niets meer dan dat met deze bagger selectie, TS en directie.

Hoewel die allemaal heel tevreden zijn over zichzelf.
 
Rik op twitter geen speld tussen te krijgen.Champions League niet bereikt, uit de Europa League en alleen zeges op Maccabi en FC Kopenhagen in de Conference League. Al bij al is dat niet voldoende voor PSV om dit internationale seizoen als geslaagd te beschouwen.
Klopt. Moet wel zeggen dat de uitschakeling tegen Benfica meer pijn doet. Hier waren twee wedstrijden, de flow van het seizoen en de blessures waardoor ik het qua resultaat jammer vind maar niet heel verassend of slecht.

Voor me gevoel viel er tegen Benfica meer te halen. Ook qua eer.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan