PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Inderdaad. Wij kunnen niet de deur op slot gooien met wissels nu. Oppegard en Van Ginkel... de enige verdediger en middenvelder. Ledezma reken ik niet mee..die's aanvallend.
Waarbij ik van ginkel zijn zwakste punt ook nog eens het verdigen vind.😭
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Hadden we niet gewoon Mauro op linksback kunnen zetten en dan op rechtsachter vertessen ofzo als nood ipv iemand zonder ervaring
Vertessen zou het echt niet beter hebben gedaan dan Oppegaard. Als Boscagli en/of Obispo fit geweest was had je Teze naar RB kunnen brengen. Maar door alle blessures zitten we te dun in de verdedigers.
 
Aan het eind was de krachtsverschil toch te groot, maar dit is wel waar we naar toe moeten streven. Zulke intensiteit de volle 90 minuten kunnen bijbenen en dan worden we een stuk sterker als team.
Gaat niet gebeuren zolang je geen kampioen wordt en door de 40 miljoen en CL voetbal de betere spelers kunt halen. Zelfs spelers van AZ en Feyenoord zien PSV niet meer als een stapje omhoog. Die willen hooguit nog naar Ajax.
 
Fuck off man. Bedankt Sangare. Idioot, hoe kan je die 2-0 van dichtbij niet maken.

En Schmidt ga ik nooit maar dan ook nooit missen. Tering maar lekker een eind op naar Benfica. Wat een domme fucking kut trainer is dit. Laat Zahavi nog 200 minuten staan. Malloot. Er lag zoveel ruimte's achterin, dat je de wedstrijd wel had kunnen beslissen met een Vertessen voorin. S N E L H E I D.

Hoe Leicester ook aan alle kanten doorheen kon lopen. Beleid zegt al genoeg dat je in zo wedstrijd, Oppegard erin brengt. Of die Vinicius. Wat een domme spits is dit. Waarom geen fucking Romero?

Dit wordt gewoon een dramatische week. De beker ff verliezen en het seizoen is weer mislukt.

Ziek hiervan. Tot zondag.
 
Fuck off man. Bedankt Sangare. Idioot, hoe kan je die 2-0 van dichtbij niet maken.

En Schmidt ga ik nooit maar dan ook nooit missen. Tering maar lekker een eind op naar Benfica. Wat een domme fucking kut trainer is dit. Laat Zahavi nog 200 minuten staan. Malloot. Er lag zoveel ruimte's achterin, dat je de wedstrijd wel had kunnen beslissen met een Vertessen voorin. S N E L H E I D.

Hoe Leicester ook aan alle kanten doorheen kon lopen. Beleid zegt al genoeg dat je in zo wedstrijd, Oppegard erin brengt. Of die Vinicius. Wat een domme spits is dit. Waarom geen fucking Romero?

Dit wordt gewoon een dramatische week. De beker ff verliezen en het seizoen is weer mislukt.

Ziek hiervan. Tot zondag.
Nja, Oppegard moest wel.
 
Gaat niet gebeuren zolang je geen kampioen wordt en door de 40 miljoen en CL voetbal de betere spelers kunt halen. Zelfs spelers van AZ en Feyenoord zien PSV niet meer als een stapje omhoog. Die willen hooguit nog naar Ajax.
Bij Feyenoord en az loopt amper wat rond wat ons meteen zou versterken
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Waarom veerman wissellen...
En waarom zo achterover kruipen we hebben dit zelf over ons geroepen door na de 1-0 niet te voetballen en achterover te kruipen. Net wat onze coach zei dat ze gingen doen zucht....

Veel mensen zeggen dat de verhoudingen te groot waren daar ben ik het niet mee eens. We waren gewoon zwak op het einde en gaven leicester te veel ruimte om te combineren.


Ben hier niet goed van zeker omdat we 1-0 voorstonden en kansen hadden op de 2-0. Zo kansen moet je altijd afmaken of je krijgt het deksel op de neus.
 
Bij beide goals van Leicester is de PSV verdediging volledig weggespeeld.
PSV komt verdedigend tekort en benut de kansen niet. Leicester heeft voor de goals ook grote kansen laten liggen.
 
Bij beide goals van Leicester is de PSV verdediging volledig weggespeeld.
PSV komt verdedigend tekort en benut de kansen niet. Leicester heeft voor de goals ook grote kansen laten liggen.
Wij hebben ook 2 grote kansen laten liggen. Gehavend psv ook nog
 
Fuck off man. Bedankt Sangare. Idioot, hoe kan je die 2-0 van dichtbij niet maken.

En Schmidt ga ik nooit maar dan ook nooit missen. Tering maar lekker een eind op naar Benfica. Wat een domme fucking kut trainer is dit. Laat Zahavi nog 200 minuten staan. Malloot. Er lag zoveel ruimte's achterin, dat je de wedstrijd wel had kunnen beslissen met een Vertessen voorin. S N E L H E I D.

Hoe Leicester ook aan alle kanten doorheen kon lopen. Beleid zegt al genoeg dat je in zo wedstrijd, Oppegard erin brengt. Of die Vinicius. Wat een domme spits is dit. Waarom geen fucking Romero?

Dit wordt gewoon een dramatische week. De beker ff verliezen en het seizoen is weer mislukt.

Ziek hiervan. Tot zondag.
Uiteraard alleen als het slecht gaat.
 
Fuck off man. Bedankt Sangare. Idioot, hoe kan je die 2-0 van dichtbij niet maken.

En Schmidt ga ik nooit maar dan ook nooit missen. Tering maar lekker een eind op naar Benfica. Wat een domme fucking kut trainer is dit. Laat Zahavi nog 200 minuten staan. Malloot. Er lag zoveel ruimte's achterin, dat je de wedstrijd wel had kunnen beslissen met een Vertessen voorin. S N E L H E I D.

Hoe Leicester ook aan alle kanten doorheen kon lopen. Beleid zegt al genoeg dat je in zo wedstrijd, Oppegard erin brengt. Of die Vinicius. Wat een domme spits is dit. Waarom geen fucking Romero?

Dit wordt gewoon een dramatische week. De beker ff verliezen en het seizoen is weer mislukt.

Ziek hiervan. Tot zondag.

Heb het zelfde gevoel met deze trainer winnen we 0 prijzen. Tijdens de toppers gaan we af als een gieter
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan