PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Toch de blessures die het verschil maken. Geen Noni. En defensie dus ook gemankeerd qua wissels. Dit zal ons zondag ook nekken ben ik bang
 
Op het conto van Schmidt. Wedstrijd volledig gekanteld na zijn wissels. En dan nog geen extra spitsen brengen zoals Leicester wel deed. Afgestraft wederom in een wedstrijd waar het erom ging. Voor de zoveelste keer. En moreel zo geknakt dat ook zondag voor het ergste gevreesd moet worden. Zonde en onnodig.
De wissels van Leicester deden de wedstrijd kantelen. Schmidt had geen antwoord
 
Wat een kutwissel. Hoe bedenkt die idioot het toch dat het verstandig is om tegen 2 geweldige maar niet snelle verdedigers Vinicius te brengen. Ongelofelijk. Zo blij als dit seizoen erop zit en we verlost zijn van die Schmidt.
Hij had na een uur.... Zahavi eruit moeten halen en Vertessen moeten brengen en misschien ook al wel Bruma voor Gakpo.
 
Toch de blessures die het verschil maken. Geen Noni. En defensie dus ook gemankeerd qua wissels. Dit zal ons zondag ook nekken ben ik bang
Eens je mist gewoon 2 a 3 basisspelers of belangrijke wissels (net hoe je het ziet). Dat is pijnlijk.

Goeie wedstrijden. Jammer dat we met lege handen staan. Zo zuur bijv. De kans van sangare
 
Aan het eind was de krachtsverschil toch te groot, maar dit is wel waar we naar toe moeten streven. Zulke intensiteit de volle 90 minuten kunnen bijbenen en dan worden we een stuk sterker als team.
 
Hij had na een uur.... Zahavi eruit moeten halen en Vertessen moeten brengen en misschien ook al wel Bruma voor Gakpo.
Lastig. Zahavi had gescoord en een paar belangrijke passes en hard aan het werk.

Vond Vertessen aan het begin van het seizoen goed maar de laatste tijd vind ik hem ook niet geweldig. Eens wat betreft bruma eerder brengen.
 
Nou mannen, het waren mooie potjes.

Gestreden als kerels. Jammer dat we er uit liggen, maar ik heb een beter gevoel dan na zo'n hakken over de sloot 2-1 in een gezapige wandelwedstrijd.
PSV heeft zich van haar goede kant laten zien. (Y)
Toch moet je dot soort wedstrijden gewoon over de streep trekken. Hoe kan je zo slecht wisselen? Veel te veel middelmaat. Leicester zette even aan en we stelden niks meer voor. Nee dit PSV kan mij niet bekoren. Wel mooi dat je er van hebben kunnen genieten maar dit Leicester stelt echt niks voor.
 
De wissels van Leicester deden de wedstrijd kantelen. Schmidt had geen antwoord
Inderdaad. Wij kunnen niet de deur op slot gooien met wissels nu. Oppegard en Van Ginkel... de enige verdediger en middenvelder. Ledezma reken ik niet mee..die's aanvallend.
 
Aan het eind was de krachtsverschil toch te groot, maar dit is wel waar we naar toe moeten streven. Zulke intensiteit de volle 90 minuten kunnen bijbenen en dan worden we een stuk sterker als team.
Misschien dat we dan de 34e wedstrijd van het jaar gas kunnen geven. Tis het op beslissende momenten vaak gewoon net niet.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Zondag gaat gewoon kut worden met twee dagjes rust en een selectie zonder verdedigers. Maar misschien is het nu de teleurstelling die spreekt. Bah wat baal ik er van, 2 goals binnen no time.
De Eindhovense ziekte al een poosje. Grote bek en verwachtingen aan het begin van het seizoen. Maar als het erom gaat niet waarmaken.
Jammer. Hopelijk wordt het ooit weer beter.
Daar stad die andere stad juist bekend om
 
Lastig. Zahavi had gescoord en een paar belangrijke passes en hard aan het werk.

Vond Vertessen aan het begin van het seizoen goed maar de laatste tijd vind ik hem ook niet geweldig. Eens wat betreft bruma eerder brengen.
Absoluut, maar je kan lekker achterover leunen en counteren en dan heb je gewoon niks meer aan Zahavi.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan