Olivier Boscagli (V)

Boscagli? Dat is een periode voetballer die na al die tijd nog steeds goede weken afwisselt met slechte. Ik heb het idee dat hij na de winterstop beter is gaan spelen maar uiteindelijk is hij geen rots in de branding. Laatst ging het mis tegen Twente en dat is zonde want tegen Leicester speelde hij echt goed.

Het is zonde voor hem en voor ons dat hij nu geblesseerd geraakt want zoveel smaken hebben we niet achterin.
Boscagli is een leuke speler om er bij te hebben maar misschien is het een keer tijd dat we na deze zomer door te selecteren. Ik hoop dat er volgend seizoen eindelijk weer een betrouwbare verdediging staat maar dat is altijd een dingetje bij PSV.
Altijd? de laatste tijd zal je bedoelen, ten tijden van Gerets,Heintze,Popescu,Tiggelen,Koeman,Stam,Alex is niet zo heel lang geleden.
 
Een domme lompe overtreding nog vóór de middenlijn bij een 2-0 voorsprong ligt aan het ontbreken van vernuft bij de speler zelf. Kan je d'r van alles bijhalen om je anti-Schmidt-sentiment kracht bij te zetten maar dat is bij deze overtreding echt dom en volledig de schuld van degene die m inzet.
inderdaad is vaak onnodig impulsief en dan krijg je van deze uitschuivers.
 
Altijd? de laatste tijd zal je bedoelen, ten tijden van Gerets,Heintze,Popescu,Tiggelen,Koeman,Stam,Alex is niet zo heel lang geleden.
De meest recente is Alex. Uit 2007.
De tijd vliegt, anderhalf decennium alweer.

OT: Ik ben toch wel heel erg nieuwsgierig (en zuur uiteraard) wat er nu met Boscagli is gebeurd.
 
Een domme lompe overtreding nog vóór de middenlijn bij een 2-0 voorsprong ligt aan het ontbreken van vernuft bij de speler zelf. Kan je d'r van alles bijhalen om je anti-Schmidt-sentiment kracht bij te zetten maar dat is bij deze overtreding echt dom en volledig de schuld van degene die m inzet.
Het is voor mij geen sentiment beste Jaufe maar een feit… en ik hoef daar geen kracht bij te zetten. Vele blessures en de kwetsbaarheid van onze spelers spreken voor zich ondanks jou poging om hier mr nuance uit te hangen.
 
Het is voor mij geen sentiment beste Jaufe maar een feit… en ik hoef daar geen kracht bij te zetten. Vele blessures en de kwetsbaarheid van onze spelers spreken voor zich ondanks jou poging om hier mr nuance uit te hangen.
Het is een feit dat we heel wat spelers hebben die de training niet zonder kleerscheuren doorkomen, klopt. Dat we veel spierblessures zien (o.a. Noni nu wéér). Maar vertel mij eens hoe je deze specifieke blessure van Boscagli die veroorzaakt wordt door een hele domme actie van de speler zelf in vredesnaam aan Schmidt kan toeschrijven. Heeft geen klap met nuance te maken als je hier de speler zelf voor verantwoordelijk houdt.
 
Het is een feit dat we heel wat spelers hebben die de training niet zonder kleerscheuren doorkomen, klopt. Dat we veel spierblessures zien (o.a. Noni nu wéér). Maar vertel mij eens hoe je deze specifieke blessure van Boscagli die veroorzaakt wordt door een hele domme actie van de speler zelf in vredesnaam aan Schmidt kan toeschrijven. Heeft geen klap met nuance te maken als je hier de speler zelf voor verantwoordelijk houdt.
Misschien dat de blessure van Boscagli niet aan Schmidt cs toe te schrijven is maar in zijn algemeenheid kan je zeggen dat de hoeveelheid blessures dit seizoen excessief is en daar moet een oorzaak voor liggen. Ik vindt het onbegrijpelijk dat PSV niet al voor de winterstop dit heeft onderzocht en heeft ingegrepen.
 
Het is voor mij geen sentiment beste Jaufe maar een feit… en ik hoef daar geen kracht bij te zetten. Vele blessures en de kwetsbaarheid van onze spelers spreken voor zich ondanks jou poging om hier mr nuance uit te hangen.
Geluk speelt ook een rol. Of dus domme pech. Dus de nuance van Der Jaufe is billijk. Maar ben het met je eens dat het iets over een organisatie zegt, wanneer er steeds als het echt om de knikkers gaat teveel spelers vlak van tevoren afhaken. Het lijkt zo onderhand geen incidenteel iets, maar een structureel.
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat de blessure van Boscagli niet aan Schmidt cs toe te schrijven is maar in zijn algemeenheid kan je zeggen dat de hoeveelheid blessures dit seizoen excessief is en daar moet een oorzaak voor liggen. Ik vindt het onbegrijpelijk dat PSV niet al voor de winterstop dit heeft onderzocht en heeft ingegrepen.
Volledig eens.
 
Is wel wat vaak roekeloos en eigenlijk is dat bijna altijd de oorzaak van zijn blessures, je kan hem daar ook in coachen zeker in wedstrijden zoals zondag dat het niet allemaal zo wild moet.
Misschien gebeurd het ook wel en is er niets aan te doen. Tja dan pech en hoort het bij hem.
Ik kan me niet herinneren dat hij eerder geblesseerd is geweest.
 
Sowieso moet de medische staf z.s.m. vervangen worden. Even los van Schmidt en zijn trainingen, dit is al het zoveelste geval dat er naar een uitgevallen speler gekeken wordt en er eerst wordt gezegd dat het meevalt, om wat later ineens te horen dat het ernstig is en dat die weken zo niet maanden eruit ligt. Mwene ook nog recentelijk, die een twijvelgeval was voor de wedstrijd tegen Maccabi, maar uiteindelijk ligt hij er maanden uit nu.
 
Het is een feit dat we heel wat spelers hebben die de training niet zonder kleerscheuren doorkomen, klopt. Dat we veel spierblessures zien (o.a. Noni nu wéér). Maar vertel mij eens hoe je deze specifieke blessure van Boscagli die veroorzaakt wordt door een hele domme actie van de speler zelf in vredesnaam aan Schmidt kan toeschrijven. Heeft geen klap met nuance te maken als je hier de speler zelf voor verantwoordelijk houdt.
Mij ging het om je toon en die vond ik in aan de populistische kant. Voor de rest denk ik dat we het niet helemaal oneens zijn over de situatie.
 
Mij ging het om je toon en die vond ik in aan de populistische kant. Voor de rest denk ik dat we het niet helemaal oneens zijn over de situatie.
Denk het ook, ik vind aan de andere kant het anti-Schmidt sentiment af en toe doorslaan. Alles wat fout gaat wordt hem in de schoenen geschoven, speler geblesseerd, schuld Schmidt, verkeerde aankopen, schuld Schmidt, broodje bal te duur in het stadion, schuld Schmidt.
Begrijp me niet verkeerd, ben blij dat er volgend jaar wat anders voor de groep staat, maar Schmidt kan niet aan alles wat doen.
 
Denk het ook, ik vind aan de andere kant het anti-Schmidt sentiment af en toe doorslaan. Alles wat fout gaat wordt hem in de schoenen geschoven, speler geblesseerd, schuld Schmidt, verkeerde aankopen, schuld Schmidt, broodje bal te duur in het stadion, schuld Schmidt.
Begrijp me niet verkeerd, ben blij dat er volgend jaar wat anders voor de groep staat, maar Schmidt kan niet aan alles wat doen.
Eens! Maar het populisme is voorbehouden aan mij op dit forum. Je begaf je op mijn terrein. Zeker trainingen gehad bij Zahavi? :maniac:
 
Eens! Maar het populisme is voorbehouden aan mij op dit forum. Je begaf je op mijn terrein. Zeker trainingen gehad bij Zahavi? :maniac:
Nee, dan was je als ongewapende oma neergeschoten als ik de socials van vanochtend moet geloven :(
 
  • Wow
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan