PSV - Leicester City | Donderdag 14 april | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mocht je donderdag winnen ga je natuurlijk wel met een heerlijk gevoel naar deze finale tegen die stomme club
 
Wmb gaan ze vól voor de wedstrijd tegen Leicester en dan zondag zien we wel wat er nog van over is. Die dennenappel interesseert me ook niet zo veel. Krachten sparen voor dat troostprijsje terwijl je een echte prijs kunt winnen is maar vreemd
 
Wmb gaan ze vól voor de wedstrijd tegen Leicester en dan zondag zien we wel wat er nog van over is. Die dennenappel interesseert me ook niet zo veel. Krachten sparen voor dat troostprijsje terwijl je een echte prijs kunt winnen is maar vreemd
Eens, Do gewoon maximaal gaan.
 
Goed argument, maar ik vind een rechtsbuiten in de spits zetten sowieso onlogisch. Hij speelt daar echt maar zeer zelden. En ik bedoelde inderdaad te zeggen dat hij niet erg in vorm lijkt.

Ik zou vasthouden aan de meeste vastigheid. Dan zal het even puzzelen zijn met Veerman / Götze en de spitspositie. Ik verwacht dat Schmidt gewoon Veerman laat banken, Zahavi in de spits zet en Doan Madueke laat vervangen.
Kan me haast niet voorstellen dat Veerman gaat banken. We hebben goals nodig om te winnen!
 
Kan me haast niet voorstellen dat Veerman gaat banken. We hebben goals nodig om te winnen!
Tsja, Götze speelt altijd. Ik zie daardoor op het middenveld geen plek. Dan moet Schmidt Gakpo gaan verplaatsen. Dat pakte eerder niet zo goed uit.
 
Een hoop mensen hier die twee belangrijke wedstrijden vlak na elkaar geen probleem vinden. Dan achteraf niet klagen. Want dat gebeurt meestal. Als je de 17e verliest van Ajax zal inderdaad die beker iedereen gestolen kunnen worden. Kutprijs met genante badjassenparade. Maar een verlies tegen Ajax is wel weer gezichtsverlies. Dat is voor mij de belangrijkste drijfveer om uitgerust aan de start te kunnen staan.
 
Een hoop mensen hier die twee belangrijke wedstrijden vlak na elkaar geen probleem vinden. Dan achteraf niet klagen. Want dat gebeurt meestal. Als je de 17e verliest van Ajax zal inderdaad die beker iedereen gestolen kunnen worden. Kutprijs met genante badjassenparade. Maar een verlies tegen Ajax is wel weer gezichtsverlies. Dat is voor mij de belangrijkste drijfveer om uitgerust aan de start te kunnen staan.
Ik vind die twee wedstrijden achter elkaar te kort, maar vind de bekerfinale geen belangrijke (minder belangrijke) wedstrijd. Ik zou het vervelender vinden als we worden uitgeschakeld door Leicester dan dat Ajax de beker pakt. Een verlies tegen Ajax vind ik ook geen ramp. Liever een verlies tegen Ajax dan tegen Twente
 
Ik heb er slecht gevoel bij, donderdag zie ik een verlies door krachtsverhoudingen, zondag een verlies door pech of whataver hun ook zal redden.
 
Donderdag 3-0 winst en zondag 0-1 verlies.

Ik heb de vorige match niet gezien, alleen stukjes omdat ik in het vliegtuig zat. Maar zo ver ik het zag ware de meeste en beste kansen voor hun? Hoe groot is de kans dat je 2x dan het geluk mee hebt 90 minuten.. :CENSORED: ik vrees het ergste. En tegen ajaks helemaal, al staan we 90 minuten met 1-0 voor zal je zien dat zij penal krijgen en een var blunder en winnen met 1-2.
 
Ik heb de vorige match niet gezien, alleen stukjes omdat ik in het vliegtuig zat. Maar zo ver ik het zag ware de meeste en beste kansen voor hun? Hoe groot is de kans dat je 2x dan het geluk mee hebt 90 minuten.. :CENSORED: ik vrees het ergste. En tegen ajaks helemaal, al staan we 90 minuten met 1-0 voor zal je zien dat zij penal krijgen en een var blunder en winnen met 1-2.
Kansenverhoudibg was 2 om 1 + 1 niet gegeven pingel. Zij hadden meer balbezit maar balbezit wint geen wedstrijden
 
Vanaf 2018 zijn ze er in Zeist anders over deze dingen gaan nadenken, waarbij er wel over de rustdagen is nagedacht tussen competitiewedstrijden en Europese wedstrijden. Niet andersom. De stellingen over wedstrijden voor die tijd lijken mij overbodig.

Dan wordt er toch raar nagedacht in Zeist als je ziet hoe het wedstrijdprogramma , o.a. met toppers, in het schema van de UEFA wordt ingepast.
Nou is denken in Zeist aan de belangen van alle andere clubs dan hun "paradepaardje" nooit goed gelukt.
Hoe dan ook, wat er ook nu weer recht gel*ld wordt of niet, Ajax heeft 8 dagen rust voór de finale en PSV slechts 2.
Ajax blij, media blij, iedereen blij, toch? :unsure:
 
Twee volle rustdagen is nou niet echt een vetpot he. Ik heb Ajax om minder uitstel zien krijgen in het verleden. Ik zou het fatsoenlijk hebben gevonden om de bekerfinale op een andere datum te spelen. Nu is het toch soort van kiezen voor PSV. Gaan we vol voor Europees of gaan we vol voor de beker. Kiezen ze er voor vol voor de beker te gaan dan gaat het alsnog ten koste van "het Nederlandse voetbal".
Wanneer heeft Ajax dan uitstel gekregen ná een Europese wedstrijd? Je kan het mooi brengen, maar het is gewoon onzin.

Ik ben het er wel mee eens dat de bekerfinale nu niet lekker uitkomt en het niet helemaal eerlijk is, maar een andere optie anders dan tweede paasdag zie ik niet. Schuif je 'm een week op, dan zit je vlak voor de halve finales, is ook niet goed.

Het liefst zie ik hem ook na het seizoen, maar dat kan dus volgens de KNVB niet. Wat mij betreft wel. Dan zitten er maar 2 clubs ofzo nog een weekje in spanning. Is ook geen big deal.
 
Wanneer heeft Ajax dan uitstel gekregen ná een Europese wedstrijd? Je kan het mooi brengen, maar het is gewoon onzin.

Ik ben het er wel mee eens dat de bekerfinale nu niet lekker uitkomt en het niet helemaal eerlijk is, maar een andere optie anders dan tweede paasdag zie ik niet. Schuif je 'm een week op, dan zit je vlak voor de halve finales, is ook niet goed.

Het liefst zie ik hem ook na het seizoen, maar dat kan dus volgens de KNVB niet. Wat mij betreft wel. Dan zitten er maar 2 clubs ofzo nog een weekje in spanning. Is ook geen big deal.
Komt een WK dit jaar, dan heb je gewoon weinig ruimte om te schuiven aan t eind van het seizoen :sneaky:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan