PSV - RKC Waalwijk | Zondag 10 april | EIndstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dus die Madueke komt erin, en vervolgens gaat die uit het niets weer naar binnen door blijkbaar een blessure? Ja, doei Leicester en Ajax. Althans, het leek er zwaar op dat die weer geblesseerd is geraakt.

Echt niet te geloven. We hebben serieus een Robben 2.0 in onze selectie. Derde hamstringblessure van het seizoen, als het daadwerkelijk zijn hamstring is.
 
Je bedoelt dat eerste ook nog kan?
We moeten nog naar de Kuip. Gat is nu (vanuit gaande dat FN straks wint) 7 punten. Verliezen wij daar dan is het 4 punten. Een uitglijder voor ons is zo gemaakt. Ik ben er nog niet helemaal gerust op eerlijk gezegd..
 
Lea zou graag een ander perspectief zien.
Ik heb me weer niet geërgerd aan Lea. Ik zie het probleem niet zo. Reageerde enthousiast op de PSV goals.
Ik heb van Ginkel trouwens oprecht vandaag 0 keer gezien.
Ik wel. Veelal ging het dan mis.
Jonge, je hebt net 85 minuten gestuntel van Vinicius gezien en dan ga je weer hakken op Zahavi zonder dat hij nog een bal heeft gespeeld?
Ik vond Vinicius best goed combineren eigenlijk. Alleen geen doelpoging.
 
Ik heb me weer niet geërgerd aan Lea. Ik zie het probleem niet zo. Reageerde enthousiast op de PSV goals.

Ik wel. Veelal ging het dan mis.

Ik vond Vinicius best goed combineren eigenlijk. Alleen geen doelpoging.
als de ballen veel te lang in het middenveld blijven hangen krijgen spitsen het ook moeilijk
 
Mij lijkt het beter om Madueke na dit seizoen te verkopen. Zeker gezien zijn blessuregevoeligheid en huidige hype nog rond hem. Nog maa contract tot 2025. Daarbij staat Bakayoko al klaar. Hier kan je toch niet op blijven hopen dat het maar goed blijft gaan.
Of de concurrentie aan laten gaan met.. We zien dit seizoen dat het best prettig is om een wat bredere selectie te hebben.
 
Dus die Madueke komt erin, en vervolgens gaat die uit het niets weer naar binnen door blijkbaar een blessure? Ja, doei Leicester en Ajax. Althans, het leek er zwaar op dat die weer geblesseerd is geraakt.

Echt niet te geloven. We hebben serieus een Robben 2.0 in onze selectie. Derde hamstringblessure van het seizoen, als het daadwerkelijk zijn hamstring is.

Nou, Teze bevestigd meer of meer dat Madueke weer geblesseerd is geraakt.

Klote. Tegen Leicteser en Ajax er niet bij verwacht ik.
 
Mij lijkt het beter om Madueke na dit seizoen te verkopen. Zeker gezien zijn blessuregevoeligheid en huidige hype nog rond hem. Nog maa contract tot 2025. Daarbij staat Bakayoko al klaar. Hier kan je toch niet op blijven hopen dat het maar goed blijft gaan.
Ben geen negerhater dus dan is dat alvast de wereld uit. We zijn het weer eens. Ben bang dat zijn waarde na de eerste 6 wedstrijden al 20 miljoen gedaald is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan