Leicester City - PSV | Donderdag 7 april | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Veerman, een cijfer?
Minimaal een 7 natuurlijk.
Hier kan RvN volgend jaar prima mee verder.
Mits Sangaré maar niet verkocht wordt. Veerman liet hem echt shinen.
Tja, zelfs Guti lijkt wat naast Sangaré.
Overigens vind ik Veerman een prima speler, alleen is heel duidelijk dat hij in Europa te slordig is en fysiek gezien te gemakkelijk het onderspit delft. Als hij daar beter in wordt, dan staat er volgend jaar een prima speler.
 
Boscagli moest er even uit.
Even? Die scheids liet hem belachelijk lang langs de kant. Zelfs de tegenaanval nog.
Mauro heeft dus overduidelijk indruk gemaakt!

Mauro speelde degelijk, maar hij was wel eens beter. Ik vond de mannen in het centrum beter spelen gisteren.
Net of PSV hier zelf al een signaal wilt afgeven, want wel heel toevallig dat ze Mvogo als motm kiezen, terwijl ik zeker Mauro en ook nog wel Sangare boven hem zou verkiezen als ik de beste speler aan onze kant moet aanwijzen. Hoe dan ook, Drommel is zijn plek echt kwijt. Ik baal daar van, niet omdat ik hem een goede keeper vind (integendeel), maar omdat het ideale scenario zou zijn dat we een eigen keeper hadden die waarde vertegenwoordigd.

Mvogo motm is echt te gek. Geen echte knappe redding verricht.
Geen idee? Ik denk 8, want toen gingen we naar een huis met een vlizotrap.
Geen algemeen begrip?

0-0. Volgende week even afmaken.
44 hier
 
Geen idee? Ik denk 8, want toen gingen we naar een huis met een vlizotrap.
Geen algemeen begrip?

0-0. Volgende week even afmaken.
Vlizo als begrip is wel bekend, dat het voor vliering-zolder staat een stuk minder, denk dat ik het ook pas een jaar of 5 weet. Maar dan lig ik nog voor op enkele anderen hier als ik het zo lees.
 
Vlizo als begrip is wel bekend, dat het voor vliering-zolder staat een stuk minder, denk dat ik het ook pas een jaar of 5 weet. Maar dan lig ik nog voor op enkele anderen hier als ik het zo lees.
Ik weet het sinds…gisteren. En dan hebben mijn ouders toch al een jaartje of 40 zo‘n vlizotrap. :grin:
 
Ik heb niet alles gezien. Op de momenten dat ik keek vond ik met name Veerman slordig. En na zo'n verkeerde bal deed hij er ook niet altijd alles aan om die bal weer terug te krijgen. Stopte dan gewoon met lopen. Dat kan echt niet in een wedstrijd op dit niveau.
Zahavi heeft de gave om de ballen waar hij af zou moeten blijven aan te nemen en zo een kans om zeep te helpen, en om de ballen die hij aan moet nemen te laten gaan terwijl er niemand mee is.
Mvogo was gewoon goed, ook wel eens leuk.

Of Guti het beter zou hebben gedaan dan Veerman is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen.
 
Prima resultaat. Ik denk overigens dat we het thuis lastiger gaan krijgen dan gisteren. Hopelijk heeft het publiek er een beetje zin in.
 
Waarom werden Romero of Vinius niet ingebracht voor Zahavi? Nu breng je doan in..die moet vanaf links waar hij nooit speelt en gakpo moet dan de punt in terwijl hij veel gevaarlijker is vanaf links. Begreep helemaal niks van die wissel.
Ja onbegrijpelijk. Gakpo altijd op links, Doan had Mario moeten vervangen en Vertessen Zahavi. Madueke ook een belangrijk zwak punt liet het vaak verdedigend afweten waardoor Mauro en Veerman het moeilijk kregen. Drommel is zijn plek eindelijk (te laat) kwijt,
 
Prima resultaat. Ik denk overigens dat we het thuis lastiger gaan krijgen dan gisteren. Hopelijk heeft het publiek er een beetje zin in.
Truth be told; ik had deze 0-0 op voorhand echt niet verwacht. Ik dacht dat Leicester PSV een stevig pak op de broek zou geven.
Dat we het volgende week zwaar zullen krijgen lijkt me evident, maar het is niet zo dat we gisteren kansloos waren. Dus ach, wie weet.
Een balletje kan raar rollen. Dergelijke wedstrijden staan altijd op zich. Vanaf nu is elke wedstrijd een finale. En vooral niet vergeten jezelf te belonen. Kijken van wedstrijd tot wedstrijd, zeg maar en de trainer bepaalt de opstelling.
 
Truth be told; ik had deze 0-0 op voorhand echt niet verwacht. Ik dacht dat Leicester PSV een stevig pak op de broek zou geven.
Dat we het volgende week zwaar zullen krijgen lijkt me evident, maar het is niet zo dat we gisteren kansloos waren. Dus ach, wie weet.
Een balletje kan raar rollen. Dergelijke wedstrijden staan altijd op zich. Vanaf nu is elke wedstrijd een finale. En vooral niet vergeten jezelf te belonen. Kijken van wedstrijd tot wedstrijd, zeg maar en de trainer bepaalt de opstelling.
Iedere wedstrijd is vanaf nu een finale. 😎
 
Ja onbegrijpelijk. Gakpo altijd op links, Doan had Mario moeten vervangen en Vertessen Zahavi. Madueke ook een belangrijk zwak punt liet het vaak verdedigend afweten waardoor Mauro en Veerman het moeilijk kregen. Drommel is zijn plek eindelijk (te laat) kwijt,
Waarom Vertessen en niet Romero?
 
Truth be told; ik had deze 0-0 op voorhand echt niet verwacht. Ik dacht dat Leicester PSV een stevig pak op de broek zou geven.
Dat we het volgende week zwaar zullen krijgen lijkt me evident, maar het is niet zo dat we gisteren kansloos waren. Dus ach, wie weet.
Een balletje kan raar rollen. Dergelijke wedstrijden staan altijd op zich. Vanaf nu is elke wedstrijd een finale. En vooral niet vergeten jezelf te belonen. Kijken van wedstrijd tot wedstrijd, zeg maar en de trainer bepaalt de opstelling.
Heerlijk alle clichés op een rijtje.
Je vergat : we beginnen op nul 😁
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan