Leicester City - PSV | Donderdag 7 april | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sowieso vind ik dat het heel veel over de historische kwartfinale van Feyenoord van deze avond gaat. En psv moet toevallig ook een wedstrijd spelen.
Psv speelde natuurlijk ook in die specifieke kwartfinale, dus wat betreft ergens wel logisch om het kort te benoemen.
Alleen rijt het wel een oude wond open. Heintze:cry:
 
Ondanks t gegeven dat het een kwartfinale is neem ik aan dat er nog steeds geen VAR is deze wedstrijd?
 
Ondanks t gegeven dat het een kwartfinale is neem ik aan dat er nog steeds geen VAR is deze wedstrijd?
In kwartfinale in ieder geval niet.

'In principe wordt de VAR alleen gebruikt voor de finale. De UEFA kan echter besluiten om de VAR ook in andere wedstrijden te gebruiken, of om de VAR niet te gebruiken in de finale.'
 
Drommel gepasseerd.

Meer dan terecht. Kut keeper. Hopelijk zijn laatste wedstrijd gespeeld tegen Twente.
Had al toen hij een keer gepasseerd werd, op de bank moeten blijven. Nu heb je twee keepers die geen vertrouwen hebben, omdat Mvogo na een fout in zijn eerste wedstrijd na maanden, hup weer op de bank terecht kwam. Dit soort gein kan Schmidt bij Benfica echt niet gaan uithalen. Daar zijn ze veel harder en zakelijker dan bij PSV.
Goede trainer maar een zeer vreemde coach.
 
Uitstekende opstelling! Teze op rechts en Mauro op links was nog beter geweest maar eindelijk weer eens een fijne opstelling.
 
Drommel werd in heel veel wedstrijden gepasseerd. Er zijn maar weinig wedstrijden waarin hij niet gepasseerd is. In veel wedstrijden zelfs meer dan 1 keer. :rolleyes:
Maar het is flauw om zo'n statistiek hem direct aan te wrijven. We weten allemaal dat als team PSV verdedigend stomweg uitermate zwak is. Wel draagt hij een grote verantwoordelijkheid hierin (doorlaten van goals en gebrekkige coaching van zijn verdedigers) maar zeker niet als enige.
 
Bijzonder, benieuwd of Mvogo zondag keept als hij een ketser maakt straks.
Bovendien een keeper die over een maand toch naar Leipzig is.
Beide zijn niet goed genoeg voor PSV.
Maar Drommel en zijn defensie is toch ietsje meer op elkaar ingespeeld dan Mvogo.

Wat spelen we aanvallend overigens.
Of we doen het erg goed of we worden overlopen op het middenveld.
 
Ik schaam me om het te zeggen maar ik voel totaal geen spanning. Ik zie wel wat er gebeurt. Misschien word ik positief verrast.
Ik heb er juist wel zin in.
Veerman-Sangaré op het middenveld: mooi toch.
Best een aanvallend PSV met mooie voetballers.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan