Joey Veerman (M)

Handelingssnelheid en tempo, dat is wat zowel Veerman als Sangare missen. Daarom heeft Sangare ook heel wat slechte potten op zijn naam staan sinds zijn komst. Echter verwacht ik die snelheid in het handelen veel meer van Veerman die aanvallend speelt en voor het tempo moet zorgen dan van een controleur als Sangare. We hebben Sangare ook een jaar de tijd gegeven om te wennen en dan nog is hij niet een constante speler. Die tijd moet Veerman ook krijgen.
 
Handelingssnelheid en tempo, dat is wat zowel Veerman als Sangare missen. Daarom heeft Sangare ook heel wat slechte potten op zijn naam staan sinds zijn komst. Echter verwacht ik die snelheid in het handelen veel meer van Veerman die aanvallend speelt en voor het tempo moet zorgen dan van een controleur als Sangare. We hebben Sangare ook een jaar de tijd gegeven om te wennen en dan nog is hij niet een constante speler. Die tijd moet Veerman ook krijgen.
Denk ookwel goed dat hij zo een grote fout maakte na een periode dat hij goed opgehemeld werd (vragen of hij klaar was voor Oranje).
Dan krijg je toch een besef dat bepaalde fouten gewoon niet kunnen op dit niveau. Daarmee kan hij sterker terug komen.

Ik denk dat het een goede aankoop voor PSV is. Maar hij heeft idd ook gewoon tijd nodig om geheel aan het niveau te wennen.
 
Of hij nou gisteren zwak was of niet. Hij gaf gisteren toch wel weer een aantal verdomd lekkere ballen naar voren, en dat heb ik al jaren gemist vanuit het middenveld. De rest komt wel, het is voor zo'n jongen ook wennen dat het allemaal veel sneller gaat dan bij Heerenveen.
 
FPA_hvjXsAkOEAn


:D
 
Ik doe mee…wat een verademing deze speler…bouw het middenveld volgend seizoen nog een beetje meer om hem heen en we gaan nog veel meer plezier aan hem beleven…tegen mijn verwachting in een geweldige aankoop !
 
Ik snap niet dat mensen die goal een fout van Unnerstal vonden. Was gewoon heel goed van Veerman. In de herhaling zag je hoe precies hij de bal om hem heen in de hoek plaatst. Heerlijke trap!
Hij noemt het zelf ‘passjes op de goal’. Weet heel goed wat hij kan en wat hij niet kan.
 
Prima aankoop van JdJ. Mag ook weleens gezegd worden. Je zou er toch niet aan moeten denken dat 'ie nu in Rotterdam aan het schitteren zou zijn.
Ik denk niet dat ik heel erg overdrijf als ik stel dat Feyenoord dan een stuk grotere kans had op plek 2.
 
Tegen Leicester en Ajax kwamen zijn tekortkomingen weer pijnlijk bloot te liggen. Veerman speelt net als een veteraan van eind dertig die ooit op heel hoog niveau gevoetbald heeft: techniek en inzicht uitmuntend, handelingssnelheid van een oude opa. Ben bang dat het ook niet aan te leren is.

Hij moet gewoon zoals Toornstra voor altijd in de eredivisie voetballen. In de PL of Bundesliga spelen zal zijn zelfvertrouwen niet goed doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan