Wereldkampioenschap 2022

Ongelofelijk, de eerste poule die in mijn hoofd kwam was

Qatar
Nederland
Senegal
Canada

Als die laatste ook uit de koker komt, lach ik me echt dood :lmao:
 
Als zoveel landen in pot 4 nog niet bekend zijn heeft dit wel invloed op de loting. Er worden al veel mogelijkheden uitgesloten.
 
Ehm, ja. Zelfs als jij dat niet was blijf ik bij mijn standpunt dat er op het gebied van arbeidsmigranten in NL behoorlijk wat mis is in NL.
Ik was ook serieus, maar ik dacht dat je mijn vergelijking belachelijk wilde maken, maar je was serieus. Je hoort veel slechte verhalen inderdaad over huisjesmelkers enzo.

Mijn punt is dat het westen zoals zo vaak altijd een hele grote mond trekt over mensenrechten en niet andere landen binnenvallen terwijl ze zelf ook niet het beste trackrecord erop na houden. Al is het qua mensenrechten uiteraard in NL veel beter geregeld dan in menig andere land
 
Als zoveel landen in pot 4 nog niet bekend zijn heeft dit wel invloed op de loting. Er worden al veel mogelijkheden uitgesloten.
Ik snap ook niet zo goed dat de intercontinentale play-offs nog niet gespeeld zijn. Dat had vast anders gekund.
 
An sich geen onaardige kwalificatie poules zo op het eerste gezicht, genoeg kansen voor stunts en leuke wedstrijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan