PSV - Fortuna Sittard | Zondag 20 maart | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
En dat was na een donderdagwedstrijd die Feyenoord toen op dinsdag had.
Vandaag gehoord: 75% van de tegengoals van donderdagploegen vallen in het laatste kwartier.

Ff checken hoe dat bij PSV-Feyenoord was.
Was bij Ajax-PSV wel zo, overigens.

PSV-Feyenoord 0-1 tot minuut 71.
Oke, je hebt een punt. Maar dat kan nog steeds een rol spelen als we doorgaan ten koste van Leicester en Feyenoord niet doorgaat. Dus ik reken me nog niet rijk.
 
Klopt, maar ik denk/hoop/gok dat dat een incident was.
Ik hoop met je mee, alleen het gevoel blijft toch rondspoken na alles wat we de afgelopen seizoenen hebben meegemaakt tegen feyenoord.
Twee persoonlijke fouten daarbij waarvan je mag verwachten dat dat voorbij is
Ik had ook verwacht dat we verder waren na het geweldige 'pre-season' tegen Galatasaray, Ajax en Midtylland, maar dat bleek behoorlijk tegen te vallen. Er moet echt veel veranderen voordat ik weer positief ben in aanloop naar zulke wedstrijden.
 
Moest moeite doen om niet in slaap te flikkeren. Fortuna is echt dramatisch. Vond V Osch nog best prima keepen, anders was het minimaal 8-0 geweest. Maar goed, weinig energie verspeelt en ongeschonden uit de strijd gekomen. Prima, beetje jammer dat die onzin weer tussendoor komt want het is wel zo lekker om in deze flow te blijven hangen.
 
Ik hoop met je mee, alleen het gevoel blijft toch rondspoken na alles wat we de afgelopen seizoenen hebben neegemaakt tegen feyenoord.

Ik had ook verwacht dat we verder waren na het geweldige 'pre-season' tegen Galatasaray, Ajax en Midtylland, maar dat bleek behoorlijk tegen te vallen. Er moet echt veel veranderen voordat ik weer positief ben in aanloop naar zulke wedstrijden.
Eens, hoor, Feyenoord-uit heeft voor genoeg traumas in mijn nog jonge leven gezorgd.
 
Ik hoop met je mee, alleen het gevoel blijft toch rondspoken na alles wat we de afgelopen seizoenen hebben meegemaakt tegen feyenoord.

Ik had ook verwacht dat we verder waren na het geweldige 'pre-season' tegen Galatasaray, Ajax en Midtylland, maar dat bleek behoorlijk tegen te vallen. Er moet echt veel veranderen voordat ik weer positief ben in aanloop naar zulke wedstrijden.
Afgelopen 3 potjes waren defensief gewoon stabiel. Dus er is hoop
 
Oke, je hebt een punt. Maar dat kan nog steeds een rol spelen als we doorgaan ten koste van Leicester en Feyenoord niet doorgaat. Dus ik reken me nog niet rijk.
Slavia is imo de laagst aangeschreven tegenstander, samen met PAOK. Ik denk dat Feyenoord dat wel redt.
 
Heel ruk dat die interlands nu komen, we zitten in een hele lekkere flow…ajax wankelt enorm en dat zal niet nog zo veel speelronden achter elkaar goed blijven gaan, terwijl wij onze potjes steeds makkelijker winnen…hoopvol dat we kampioen worden😎
 
In deze vorm winnen we ook in de Kuip. Alles staat goed. We moeten hopen dat we het kunnen doortrekken na de interlandbreak en dat we vrij blijven van blessures.
Dat is dus de ellende. Zo’n break komt voor Ajax en Feyenoord erg gelegen maar voor ons niet. Het haalt de flow weg en je weet niet hoe al die internationals weer terug keren.
 
Blijf er nou maar gewoon vanuit gaan dat Feyenoord uit ons 0 punten gaat opleveren. Dan kan het alleen maar meevallen.
Van Twente winnen in de volgende ronde is daarom vele malen belangrijker.
Als ik iets heb geleerd is dat je nergens vanuit kan gaan dit seizoen. Zo ging ik er vanuit dat ajax met twee vingers in de neus (woordgrap, dijenkletser) kampioen zou worden. Ik ga nergens meer van uit..
 
Dat is dus de ellende. Zo’n break komt voor Ajax en Feyenoord erg gelegen maar voor ons niet. Het haalt de flow weg en je weet niet hoe al die internationals weer terug keren.
Inderdaad een ongelukkig moment.
Anderzijds is wat extra rust na deze weken welkom.
Als wij straks drie punten halen in Twente kon het wel eens een beslissend weekend worden.
Want het net op tijd in vorm komende Groningen kon wel eens het Waterloo voor het zwalkende Ajax worden.
Er is geen Huntelaar meer die een elleboogstoot mag uitdelen om daarna na een overtreding de noodzakelijke 0-1 te scoren.
En na dat dubieuze duel in de titelrace van 2019 heeft Ajax de laatste twee seizoenen daar verloren.
Het wordt dus een heel belangrijke speelronde, die over twee weken.
Alle focus op dat duel van ons, met de vorm van nu gaan we winnen en wie weet waar we 3 april 's avonds staan.
Forza PSV.
 
Laatst bewerkt:
Nou nou. Iedereen een 7 bij AD. Alleen Drommel een 6,5. Logisch met al die tegendoelpunten? Sangaré een 7,5.
 
Dit PSV is in kampioensvorm. Schmidt heeft het goed voor elkaar. Lang geleden dat we zo in vorm waren toen de prijzen werden uitgedeeld. Ik heb een goed voorgevoel.
Als wij zelf alles winnen, worden we kampioen. Ik blijf echter - ondanks de toenemende vorm - uitwedstrijden tegen Cambuur, Twente en zeker Feyenoord met scepsis tegemoet zien.
 
Als wij zelf alles winnen, worden we kampioen. Ik blijf echter - ondanks de toenemende vorm - uitwedstrijden tegen Cambuur, Twente en zeker Feyenoord met scepsis tegemoet zien.
Cambuur en Twente moeten geen probleem zijn. Als we bij fn net als bij ajax uit als een stelletje slappe zakken aantreden dan ga je er met 3-1 vanaf idd. Maar voetballend zijn we sterker en hebben meer kwaliteit dan fn die het vooral van de fysieke duels moeten hebben
 
Cambuur en Twente moeten geen probleem zijn. Als we bij fn net als bij ajax uit als een stelletje slappe zakken aantreden dan ga je er met 3-1 vanaf idd. Maar voetballend zijn we sterker en hebben meer kwaliteit dan fn die het vooral van de fysieke duels moeten hebben
Die discussie hebben we ieder jaar en ieder jaar lopen we tegen Feyenoord in dezelfde val. Het lijkt heel even of we er resultaat gaan halen en vervolgens hebben we weer een offday en speelt Toornstra de wedstrijd van zijn leven.
 
Die discussie hebben we ieder jaar en ieder jaar lopen we tegen Feyenoord in dezelfde val. Het lijkt heel even of we er resultaat gaan halen en vervolgens hebben we weer een offday en speelt Toornstra de wedstrijd van zijn leven.
Doe je nou bewust steeds zo pessimistisch, vanuit een “jinx” bijgeloof…?🤔 velen hier schijnen erin te geloven, zie het woord “jinx” nogal eens voorbij komen…maar newsflash mensen die onzin bestaat echt niet…je kunt gewoon prima optimistisch zijn op bepaalde momenten en zelfs als het dan niet uitkomt betekent het niet dat je iets hebt “gejinxt”😅
 
Die discussie hebben we ieder jaar en ieder jaar lopen we tegen Feyenoord in dezelfde val. Het lijkt heel even of we er resultaat gaan halen en vervolgens hebben we weer een offday en speelt Toornstra de wedstrijd van zijn leven.
Misschien hebben we geen off day en speelt Veerman zn beste pot.. kan allemaal
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan