FC Kopenhagen - PSV | Donderdag 17 maart | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Europa Cup 1 was zeg maar de huidige Champions League maar voor uitsluitend kampioenen.
Europa Cup 2 waren uitsluitend de bekerwinnaars, heeft PSV nooit gewonnen.
Europa Cup 3 was de rest en heette Uefa Cup.
Wat was dan de rest? De nummers twee?
 
De uitwedstrijd tegen Fc Kopenhagen is een van die uiterst schaarse wedstrijden onder Schmidt waarbij er bijna de gehele wedstrijd Full Gasz gespeeld is door PSV met als resultaat een klinkende overwinning. Als Schmidt de komende 3 maanden zijn manschappen op dezelfde wijze weet te laten spelen, vol dynamiek, dan ben ik ervan overtuigd dat PSV meer dan 1 prijs in de wacht gaat slepen in dit seizoen. Forza PSV...!! ⚽👍🏆😎😘
 
First loser amongst losers? Liever niet dankjewel. Tenzij er een groot geldbedrag aan gekoppeld is. Dan mogen we wel even voor lul staan.

Competitite is mischien niet aantrekkellijk maar het is en blijft een Europese beker. Hierdoor krijg je meer faam en kan je dus makkelijker grote transfers verwezenlijken of transfers verkrijgen.

Edit: Geloof me zelf die club uit amsterdam zou jaloers zijn mochten wij deze beker pakken.
 
Laatst bewerkt:
Competitite is mischien niet aantrekkellijk maar het is en blijft een Europese beker. Hierdoor krijg je meer faam en kan je dus makkelijker grote transfers verwezenlijken of transfers verkrijgen.

Edit: Geloof me zelf die club uit amsterdam zou jaloers zijn mochten wij deze beker pakken.
Helemaal mee eens.
Als je de laatste 8 van de EL bekijkt, zit er, Barcelona uitgezonderd, geen wereld van verschil in de teams. EL heeft Atalanta, ECL heeft Roma. Als PSV de EL zou winnen, zou het feest zijn en bij deze niet? Nee, dit zou een geweldig succes zijn, eentje die zelfs leuker op de lijst staat dan een titel.
 
Deze winnen is wel extra mooi, want dan ben je voor altijd de eerste winnaar.
Lijkt me prachtig.
Hier op het begin wat teleurstelling omdat we vaak op het hoogste podium mee deden en het zo lieten liggen, maar nu maken we gewoon kans op een prijs en kunnen we internationale ervaring op blijven doen.
Zou ook een leuke afsluiter voor Schmidt of bijvoorbeeld Gotze zijn.

Maar ik weet niet of we dat gaan flikken. Olympique Marseille staat maar liefst 2e in Frankrijk dus die ga je vast een keer tegen komen.
Andere kanshebbers zijn Roma (staat op 6 in Italie), Slavia Praag (2, Tsjechië), PAOK (2, Griekenland) en Feyenoord (3).
De top drie is Marseille, PSV en Roma?

Deze tegenstanders doen me denken aan die van Ajax in aanloop naar de Europa League finale
 
Lijkt me prachtig.
Hier op het begin wat teleurstelling omdat we vaak op het hoogste podium mee deden en het zo lieten liggen, maar nu maken we gewoon kans op een prijs en kunnen we internationale ervaring op blijven doen.
Zou ook een leuke afsluiter voor Schmidt of bijvoorbeeld Gotze zijn.

Maar ik weet niet of we dat gaan flikken. Olympique Marseille staat maar liefst 2e in Frankrijk dus die ga je vast een keer tegen komen.
Andere kanshebbers zijn Roma (staat op 6 in Italie), Slavia Praag (2, Tsjechië), PAOK (2, Griekenland) en Feyenoord (3).
De top drie is Marseille, PSV en Roma?

Deze tegenstanders doen me denken aan die van Ajax in aanloop naar de Europa League finale

Je staat al gauw 2e in Frankrijk. Na PSG ontloopt het allemaal niet zoveel. Zelfs een Strasbourg staat 5e.
Nee voor Marseille ben ik niet zo benauwd. Winnen ook nipt van Basel.
Je kan nu van iedereen verliezen, maar ook van iedereen winnen.

Zoals we gisteren speelden is echt kampioenswaardig.
Hopelijk blijven we allemaal fit.
 
Je staat al gauw 2e in Frankrijk. Na PSG ontloopt het allemaal niet zoveel. Zelfs een Strasbourg staat 5e.
Nee voor Marseille ben ik niet zo benauwd. Winnen ook nipt van Basel.
Je kan nu van iedereen verliezen, maar ook van iedereen winnen.

Zoals we gisteren speelden is echt kampioenswaardig.
Hopelijk blijven we allemaal fit.
Meestal zegt de transferwaarde / omzet van de club heel veel. De stand in de competities is meestal nagenoeg gelijk aan die waarde. Dan staat PSV nu zo’n beetje in het midden. Loting en vorm van de dag gaat veel bepalen.
 
Competitite is mischien niet aantrekkellijk maar het is en blijft een Europese beker. Hierdoor krijg je meer faam en kan je dus makkelijker grote transfers verwezenlijken of transfers verkrijgen.

Edit: Geloof me zelf die club uit amsterdam zou jaloers zijn mochten wij deze beker pakken.
Zeker weten. Als ik moet kiezen tussen achtste finale Champions League of de Conference League winnen, dan ga ik zeker voor de Conference League.
 
Helemaal mee eens.
Als je de laatste 8 van de EL bekijkt, zit er, Barcelona uitgezonderd, geen wereld van verschil in de teams. EL heeft Atalanta, ECL heeft Roma. Als PSV de EL zou winnen, zou het feest zijn en bij deze niet? Nee, dit zou een geweldig succes zijn, eentje die zelfs leuker op de lijst staat dan een titel.
Het is ook niet zo gek aangezien de EL van 48 naar 32 teams is gegaan. Dat betekent dat er 16 teams in de Conference League vorig jaar in de Europa League zouden zitten.
 
Meestal zegt de transferwaarde / omzet van de club heel veel. De stand in de competities is meestal nagenoeg gelijk aan die waarde. Dan staat PSV nu zo’n beetje in het midden. Loting en vorm van de dag gaat veel bepalen.
De marktwaarde van Bodo/Glimt is 15mlj, nog geen 1/3e deel van AZ. Nog geen 1/20e deel van Roma die ze met 6-1 hebben afgedroogd.
Het zegt veel, maar niet alles.

Aanv: ben overigens niet onder de indruk van AS Roma, maar t blijft een geslepen ploeg en Italianen.
 
Het is ook niet zo gek aangezien de EL van 48 naar 32 teams is gegaan. Dat betekent dat er 16 teams in de Conference League vorig jaar in de Europa League zouden zitten.
EL heeft ook nog instroom van de CL toch? En toch zie ik, buiten Barcelona, geen club waarvan ik denk “poeh poeh”
 
Meestal zegt de transferwaarde / omzet van de club heel veel. De stand in de competities is meestal nagenoeg gelijk aan die waarde. Dan staat PSV nu zo’n beetje in het midden. Loting en vorm van de dag gaat veel bepalen.
Zeker, vorm is ook belangrijk

Selectiewaardes:

1. Leicester 513,80
2. Roma 365,39
3. Marseille 250,35
4. PSV 160,2
5. Feyenoord 133,5
6. Slavia 65,2
7. PAOK 57
8. Bodø 15.85
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan