FC Kopenhagen - PSV | Donderdag 17 maart | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Klaar met werk en ben echt in shock! Hoe hebben we ineens de nul gehouden?? En weer 4 goals gemaakt?

Verschilt natuurlijk per persoon, maar in mijn ogen heeft Schmidt hiermee z'n eerste topwedstrijd/top affiche gewonnen! Heel laat, maar goed.

De Johan Cruijff schaal 0-4 tegen Ajax. :rolleyes:
 
Dat overkomt hem soms, maar vaker komen ze wel goed aan. Hij durft ze tenminste te geven. Teze doet dat overigens ook goed, maar dat zijn vaak lage strakke passes. Maar wat ik hier vaak zie, is dat als Boscagli 2x een slechte pass geeft en 10x een goeie.... dan heeft hij het slecht gedaan en als Gotze 3x iets moois doet en 5x de bal verspeelt...dan heeft iedereen het al tijd over dat mooie.
inderdaad een beter ( af en toe ) een lange slechte pas naar voor dan achteraan beginnen "pingelen" met tegendoelpunt tot gevolg .............
 
Ben wel erg benieuwd of Schmidt de Conference League nu serieus gaat nemen. Klinkt gek nu je in de kwartfinale zit. Maar de eerste wedstrijd is 3 dagen voor de bekerfinale, die Schmidt natuurlijk absoluut wilt winnen. Geen ideale positie.

Kan ook zorgen voor motivatie zodat je de beker wint.
 
En daar tegenover zet hij domme ballen naar voren die niemand bereiken, uit gaan of in de voeten van de tegenstander terecht komen. Vergelijk zijn ballen met Teze en je weet gelijk het verschil al is Teze niet eens een wereldverdediger.
Dit is te somber geschetst op een avond als deze. Zoveel doms deed hij nou ook weer niet.

Ik vind dat hij en vooral Teze juist regelmatig zuivere, strakke harde inspeelpasses over de grond laten zien, waarbij ze bewust een station overslaan. Niet dat balletje breed naar Mauro of Max die er verder niets mee kunnen, zoals in de Bommel en Cocu-tijd.

Moet ook wel trouwens, want inspelen op Sangaré is te risicovol, Guti loopt vaak in de dekking en Götze/Doan/Veerman hebben genoeg techniek om die ballen te controleren.
 
Laatst bewerkt:
Dit is te somber geschetst op een avond als deze. Zoveel doms deed hij nou ook weer niet.
Op een avond als deze hebben we al heel veel complementen uitgedeeld… En specifiek over Boscagli iets gezegd over zijn spel in het algemeen. Nou nou poe poe
 
Dat overkomt hem soms, maar vaker komen ze wel goed aan. Hij durft ze tenminste te geven. Teze doet dat overigens ook goed, maar dat zijn vaak lage strakke passes. Maar wat ik hier vaak zie, is dat als Boscagli 2x een slechte pass geeft en 10x een goeie.... dan heeft hij het slecht gedaan en als Gotze 3x iets moois doet en 5x de bal verspeelt...dan heeft iedereen het al tijd over dat mooie.
Teze is ook van de hoge cross ballen. En stuurde vorige seizoen ook wel eens een back weg met een effect balletje.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan