FC Kopenhagen - PSV | Donderdag 17 maart | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
En daar tegenover zet hij domme ballen naar voren die niemand bereiken, uit gaan of in de voeten van de tegenstander terecht komen. Vergelijk zijn ballen met Teze en je weet gelijk het verschil al is Teze niet eens een wereldverdediger.
Dat overkomt hem soms, maar vaker komen ze wel goed aan. Hij durft ze tenminste te geven. Teze doet dat overigens ook goed, maar dat zijn vaak lage strakke passes. Maar wat ik hier vaak zie, is dat als Boscagli 2x een slechte pass geeft en 10x een goeie.... dan heeft hij het slecht gedaan en als Gotze 3x iets moois doet en 5x de bal verspeelt...dan heeft iedereen het al tijd over dat mooie.
 
Dat overkomt hem soms, maar vaker komen ze wel goed aan. Hij durft ze tenminste te geven. Teze doet dat overigens ook goed, maar dat zijn vaak lage strakke passes. Maar wat ik hier vaak zie, is dat als Boscagli 2x een slechte pass geeft en 10x een goeie.... dan heeft hij het slecht gedaan en als Gotze 3x iets moois doet en 5x de bal verspeelt...dan heeft iedereen het al tijd over dat mooie.
Op zich ben ik het met je eens, maar als Gotze in de aanval de bal verliest heeft dat wel minder consequenties dan dat in de verdediging gebeurt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Op zich ben ik het met je eens, maar als Gotze in de aanval de bal verliest heeft dat wel minder consequenties dan dat in de verdediging gebeurt.
Maar Boscagli verliest niet vaak de bal. Soms komen zijn lange passes niet aan. Dat heeft ook niet veel consequenties. De ballen die Gotze verliest, waaruit de tegenstander kan counteren, zijn gevaarlijker.
 
Ben wel erg benieuwd of Schmidt de Conference League nu serieus gaat nemen. Klinkt gek nu je in de kwartfinale zit. Maar de eerste wedstrijd is 3 dagen voor de bekerfinale, die Schmidt natuurlijk absoluut wilt winnen. Geen ideale positie.
Dan wordt de bekerfinale uitgesteld in het belang van het Nederlandse voetbal. :maniac:
Zo doet de KNVB dit doorgaans toch? :rolleyes: :lying:
 
prima pot van iedereen met uitblinkers Zahavi,Mauro en Doan. Twee minpunten blessure Gakpo en de ontevreden blijk van Madueke.
 
Common knowledge.
Bijgelovige teamgenoten gooiden er voor een belangrijke wedstrijd nog wel eens een kwartje in om een wens te kunnen doen.
Ik ken m van het uitgaan. M.i. best een amicale dude, maar na een paar biertjes is iedereen leuk...
 
Ben wel erg benieuwd of Schmidt de Conference League nu serieus gaat nemen. Klinkt gek nu je in de kwartfinale zit. Maar de eerste wedstrijd is 3 dagen voor de bekerfinale, die Schmidt natuurlijk absoluut wilt winnen. Geen ideale positie.
Zal ook een beetje van de tegenstander afhangen denk ik. Als het een taaie tegenstander is waar je sowieso underdog tegen bent denk ik dat de beker voorrang zal hebben.
 
Ik ken m van het uitgaan. M.i. best een amicale dude, maar na een paar biertjes is iedereen leuk...
En dat ik iemand een eikel vind, wil niet zeggen dat 'ie dat ook echt is.
Ik ervaar die persoon in mijn belevingswereld zo, daarmee is het geen feit, het is bijzonder subjectief.:grin:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan