Feyenoord

Hoezo kiezersbedrog? Ieder weldenkend mens ziet dit toch. Als je je op een verkiesbare plek zet en dan er uit stapt of afscheid dat is kiezersbedrof.
Ze staan op een kieslijst. Ze kunnen gekozen worden. Dan moet je bij voldoende stemmen ook je plekje innemen.
Dat risico is aanwezig, maar als dit artikel ze ook daadwerkelijk als lijstduwer benoemt zie ik het probleem niet zo. Het is wat dat betreft volkomen duidelijk.
Maar op de lijst staan ze toch niet als lijstduwer? Wat is het nut om op iemand te stemmen, die niet verkozen wil worden?
 
Ik vind dat Arne Slot waanzinnig werk levert (sympathieke man ook). Ze hebben met hun budget prima ingekocht (Trauner, Pedersen, Til). Feyenoord gaat dit jaar geen kampioen worden neem ik aan maar ik geloof oprecht dat de club stappen maakt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dementie gun je niemand.

Typisch Feyenoord: "Recent nog kon je hem terugvinden op een banner die buiten het stadion hing als verwijzing naar de Europa Cup-zege van 1970. Doelpuntenmaker Wim Jansen stond geschreven met dubbel s. Het was illustratief voor zijn status. Veel betekenis voor Feyenoord maar soms ook zo anoniem dat zelfs de club van zijn leven blijkbaar niet meer wist hoe je precies zijn naam spelt."
Bron.
 
De coronagevallen bij Feyenoord lopen flink op, schijnbaar.

Dus de Klassieker zal worden uitgesteld, of Feyenoord speelt met een half elftal.

Kortom ajax krijgt de klassieker in zijn schoot geworpen en tankt weer vertrouwen met een 6-0 overwinning.. Jammer
 
Terug
Bovenaan Onderaan