Nederlands Elftal

Iemand enig idee hoeveel Turken er aanwezig zijn? Een groot aantal zou het leuker maken om naar te kijken dan heel de avond maar 'Holland, Holland, Holland' en het plaatselijke dweilorkest aan te moeten horen.
 
Iemand enig idee hoeveel Turken er aanwezig zijn? Een groot aantal zou het leuker maken om naar te kijken dan heel de avond maar 'Holland, Holland, Holland' en het plaatselijke dweilorkest aan te moeten horen.

Mijn oom is lid van Ons Oranje (of hoe die supportersclub ook heet) maar die gaat niet omdat de verwachting is dat er meer Turken dan Nederlanders zitten. Of in ieder geval dat ze meer lawaai maken.
 
Iemand enig idee hoeveel Turken er aanwezig zijn? Een groot aantal zou het leuker maken om naar te kijken dan heel de avond maar 'Holland, Holland, Holland' en het plaatselijke dweilorkest aan te moeten horen.

:unsure: Ik kan je nog geen definitief aantal doorgeven. Ze hebben me nog niet allemaal gebeld. :rolleyes:
 
Hiddink is totaal de weg kwijt: geen Memphis maar wel Ibi? Geen Promes die het uitstekend doet in Rusland maar wel Narsingh die als een natte krant speelt in de Eredivisie? Geen Willems die in bloedvorm is maar Blind op links?
 
Iemand enig idee hoeveel Turken er aanwezig zijn? Een groot aantal zou het leuker maken om naar te kijken dan heel de avond maar 'Holland, Holland, Holland' en het plaatselijke dweilorkest aan te moeten horen.

12.500 naar schatting.
 
Hiddink is totaal de weg kwijt: geen Memphis maar wel Ibi? Geen Promes die het uitstekend doet in Rusland maar wel Narsingh die als een natte krant speelt in de Eredivisie? Geen Willems die in bloedvorm is maar Blind op links?

Tja, opvallend is het wel te noemen.
 
Die dekselse Narsingh bezorgt Oranje de overwinning tegen Turkije. :D

'Hiddink zorgt voor enorme verrassingen met opstelling Oranje'

http://www.soccernews.nl/news/309841/Hiddink_zorgt_voor_enorme_verrassingen_met_opstelling_Oranje

:unsure: Hiddink denkt mee met PSV en ziet ook wel in dat de wedstrijd tegen FC Twente veel belangrijker is dan het potje tegen Turkije. :rolleyes: :D :supp:

En dadelijk nog winnen ook met twee doelpunten van Narsingh. Dan lach ik wel de ballen uit mun broek :D
 
Hiddink is totaal de weg kwijt: geen Memphis maar wel Ibi? Geen Promes die het uitstekend doet in Rusland maar wel Narsingh die als een natte krant speelt in de Eredivisie? Geen Willems die in bloedvorm is maar Blind op links?

Normaal ben ik nooit zo erg anti iemand dat ik hem direct het ergste gun, maar Hiddink is te debiel bezig en verdient gewoon een 0-5 afstraffing om het te leren.
Je kiest gewoon de mensen die NU de beste zijn, niet waar je TOEN of nu(zwak) voor hebt :/
 
Vermoedelijke opstelling volgens het AD:

Cillessen; Van der Wiel, De Vrij, Martins Indi, Blind; Clasie, Sneijder, N. de Jong; Afellay, Huntelaar, Narsingh.

Narsingh. Dat gaat toch niet echt gebeuren hè. :nocheer:

Vermoedelijke opstelling volgens de NOS

Vermoedelijke opstelling: Cillessen, Van der Wiel, De Vrij, Bruma, Blind, De
Jong, Wijnaldum, Sneijder, Afellay, Huntelaar, Promes.

Hier geen Narsingh wel Bruma en Wijnaldum.

:unsure: Ze roepen allemaal maar wat. Het is wachten op Guus. :rolleyes:
 
Cillessen - VD Wiel - De Vrij - Martins Indi - Blind - De Jong - Sneijder - Wijnaldum - Afellay - Huntelaar - Depay

Blind, man man man :clap::bye:
 
Cillessen - VD Wiel - De Vrij - Martins Indi - Blind - De Jong - Sneijder - Wijnaldum - Afellay - Huntelaar - Depay

Blind, man man man :clap::bye:

Tja, toch een (basis)speler van United, al zou ik hem op het middenveld gezet hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan