PSV - FC Kopenhagen | Donderdag 10 maart | Eindstand 4-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV heeft een puntje weggekaapt, zo voel ik het wel. Voor de neutrale toeschouwer een hele spectaculaire wedstrijd. Voor PSV echter een aanfluiting vanwege alle persoonlijke fouten. Ik denk dat dit het maximale is dat PSV op het moment kan bieden. We moeten echt niet de illusie hebben iets voor de stellen in deze Condoleance League.

Beste speler vandaag:

Codi Gakpo
Mauro
 
Obispo komt ook gewoon veel te kort. Mega onzeker en communiceert vanuit achter gewoon niet. Heeft 2 blunders per wedstrijd. Sangare mag van mij echt wel flink de waarheid worden vertelt. Doen waar je goed in bent en geen gegoochel en nonchalante houding hebben. En Drommel en Max niet meer opstellen! De linksback van jong psv is echt niet minder!
 
Obispo komt ook gewoon veel te kort. Mega onzeker en communiceert vanuit achter gewoon niet. Heeft 2 blunders per wedstrijd. Sangare mag van mij echt wel flink de waarheid worden vertelt. Doen waar je goed in bent en geen gegoochel en nonchalante houding hebben. En Drommel en Max niet meer opstellen! De linksback van jong psv is echt niet minder!
Een jonge verdediger die bijna nooit speelt kun je niet voor een nietsnut keeper zetten met naast hem Max en voor hem de foutenfestival van Sangare/Veerman/Guti. Zo’n jongen kan alleen een goede vervanger zijn als het elftal niet overlopen wordt. Hij mist al ritme door niet te spelen en dan zulke instabiele factors voor, naast en achter hem…
 
Je moet toch eerlijk toegeven dat conference league een goede vondst is van de UEFA. Zo kunnen supporters van voetbaldwergen nog een beetje genieten van dit soort spannende potjes ipv dat ze in de CL worden vermorzeld in de voorronde en meteen uitgeschakeld voor Europees voetbal?
Heb jij hier van genoten dan? :oops:
65005549.jpg
 
Wat een dramatische vertoning was het vandaag van de verdediging, hier had iedereen minimaal 3 doelpunten tegen gescoord. Met een goede verdediging winnen we hier 4-1 of 4-2 gewoon. Dus we moeten echt hopen dat Ramalho snel fit is, er was nul coaching vanuit de verdediging. Het duo Obispo Teze was verschrikkelijk slecht. Over Max hoeven we het niet meer te hebben, als Mwene straks fit is hebben we in ieder geval geen last meer van Max.

In de tweede helft hadden we wel echt die vierde doelpunt moeten voorkomen, ik zag ons ook wel 5-3 nog winnen maar dan komt zo'n doelpunt op een heel slecht moment. De twaalfde man was vandaag uiteraard de uitblinker, wat een passie van onze supporters. Mede door de sfeer in het stadion herstelde PSV zich nog enigszins.
 
Een jonge verdediger die bijna nooit speelt kun je niet voor een nietsnut keeper zetten met naast hem Max en voor hem de foutenfestival van Sangare/Veerman/Guti. Zo’n jongen kan alleen een goede vervanger zijn als het elftal niet overlopen wordt. Hij mist al ritme door niet te spelen en dan zulke instabiele factors voor, naast en achter hem…
Dat is ook zo. Zwemt in het rond net als de rest. Geen vertrouwen en geen vorm.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Met een goede verdediging win je hier met veel doelpunten verschil we geven de tegengoals gewoon weg. We hebben al genoeg punten hierdoor verloren.
Positieve aan de match:
We tonen weer weerbaarheid en komen bij een achterstand terug. Als gakpo die penalty binnentrapt winnen we deze match zelf.

Mischien is dat het ligtpuntje aan deze match we geven niet op en kunnen zelf na achterstand terugkomen.
Nu alleen nog niet domme fouten maken achterin en beter verdedigen en we kunnen mischien een prijs pakken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan