PSV - Heracles Almelo | Zondag 6 maart | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gelukkig werden er in de tweede 2 doelpunten gemaakt, en toch kregen we weer een totaal onnodig tegendoelpunt tegen. Afgezien van de paar minuten tussen de 2-1 en de 3-1 was het eindelijk eens geen billenknijpen. Dat lag eerlijk gezegd ook wel aan de onthutsende zwakheid van Heracles en niet aan de doeltreffendheid van PSV. Dan zou 5-0 of 6-0 een veel betere weergave zijn van het spelbeeld. Afgezien van Gakpo liet de voorhoede het vandaag weer eens afweten. Vinicius was wel iets beter (minder slecht eigenlijk) dan Zahavi, maar beide spelers zijn, naar mijn idee, niet echt PSV-materiaal.

Positief

Veerman
Guti
Gakpo

Negatief

Zahavi
Madueke
Max
 
Prima overwinning. Dominant PSV. Bij vlagen erg leuk om te zien. We missen een echte goede spits. Dan maak je het jezelf veel makkelijker en sta je in no time op 3-0.
 
Zijn reactie op het verhaal dat hij met z'n vriendin naar andere wedstrijden was gegaan vond ik grappig. Volgens mij is 't een fel gastje
Volgensmij waren er wel dingen gezegd dat het gek was dat hij naar 2 wedstrijden ging kijken. Ik vind het totaal niet gek zelfs. Beter dat die jongen lekker naar een voetbal wedstrijd kijkt dan dat hij iets anders doet?
 
Volgensmij waren er wel dingen gezegd dat het gek was dat hij naar 2 wedstrijden ging kijken. Ik vind het totaal niet gek zelfs. Beter dat die jongen lekker naar een voetbal wedstrijd kijkt dan dat hij iets anders doet?
Het is ook geen commentaar op 'm. Bedoel alleen dat ik het leuk vind dat het niet zo'n standaard mediatraining-praatje is wat hij vertelt in interviews. Lekker zichzelf en durft te zeggen wat hij denkt
 
Gelukkig werden er in de tweede 2 doelpunten gemaakt, en toch kregen we weer een totaal onnodig tegendoelpunt tegen. Afgezien van de paar minuten tussen de 2-1 en de 3-1 was het eindelijk eens geen billenknijpen. Dat lag eerlijk gezegd ook wel aan de onthutsende zwakheid van Heracles en niet aan de doeltreffendheid van PSV. Dan zou 5-0 of 6-0 een veel betere weergave zijn van het spelbeeld. Afgezien van Gakpo liet de voorhoede het vandaag weer eens afweten. Vinicius was wel iets beter (minder slecht eigenlijk) dan Zahavi, maar beide spelers zijn, naar mijn idee, niet echt PSV-materiaal.

Positief

Veerman
Guti
Gakpo

Negatief

Zahavi
Madueke
Max
Best wel eens. Ik vond echter Max echt prima spelen: fel, veel aanspeelbaar en prima passing. Wel een domme gele kaart.
 
In ogenschouw dat Heracles onhutsend zwak was een moeizame overwinning. JPSV had ook de drie punten binnen gehaald tegen zo‘n ploeg.

Drommel 6 blijft onzeker ogen
Mauro 6
Teze 5 na de wissels als RB laten zien er niets van te snappen En te kunnen.
Bosgacli 5 waar loopt hij heen bij de tegen goal
Max 4 wat een Drama back wordt elke keer eenvoudig uitgekapt
Sangare 5
Guti 7,5 wat een opleving heeft hij
Veerman 9 aanwinst pur sang
Gotze 6 Dom balverlies
Madueke 5 wil teveel en positioneel zwak
Zahavi door de goal een 5 zonder een 3

Doan 6
Gakpo 7
 
Jammer dat elke Jan dudel kan scoren tegen PSV. Echt vervelend dat de tegenstanders dat ook allemaal weten en ze daarom altijd de moed er in kunnen houden tegen PSV.
En jammer dat we zulke inefficiënte spelers hebben. Dat is niet alleen een gebrek aan de technische kwaliteiten (behalve spelers als Zahavi) maar ook het gemis van de juiste mentaliteit en scherpte, gogme en killer willen zijn.
Dit gezegd hebbende vind ik dat het mij persoonlijk ook gaat om kansen creëren. Als je dat niet doet, dan pas is er echt iets aan de hand. Maar dat is niet het geval. We hebben genoeg creativiteit en creëren ook echt kansen. Maar blijven achterin kwetsbaar en hebben niet een keeper die punten pakt voor ons.
 
Jammer dat elke Jan dudel kan scoren tegen PSV. Echt vervelend dat de tegenstanders dat ook allemaal weten en ze daarom altijd de moed er in kunnen houden tegen PSV.
En jammer dat we zulke inefficiënte spelers hebben. Dat is niet alleen een gebrek aan de technische kwaliteiten (behalve spelers als Zahavi) maar ook het gemis van de juiste mentaliteit en scherpte, gogme en killer willen zijn.
Dit gezegd hebbende vind ik dat het mij persoonlijk ook gaat om kansen creëren. Als je dat niet doet, dan pas is er echt iets aan de hand. Maar dat is niet het geval. We hebben genoeg creativiteit en creëren ook echt kansen. Maar blijven achterin kwetsbaar en hebben niet een keeper die punten pakt voor ons.
Vergeet niet voor eigen succes gaan en geen oog hebben voor andere spelers. Dat had Götze dit keer wel en het levert direct een simpel doelpunt op. Voetballen doe je samen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tegen kleine clubs lijkt met deze selectie een 3-5-3 systeem het beste gewoon zonder backs spelen

Drommel
Teze-Boscagli-Obispo
Doan-Sangare-Guti-Veerman-Mauro
Maduke-Vertessen-Gakpo

De jeugd laten instromen nu omdat Zahavi en Vini over een paar maanden pleite zijn.
 
In ogenschouw dat Heracles onhutsend zwak was een moeizame overwinning. JPSV had ook de drie punten binnen gehaald tegen zo‘n ploeg.

Drommel 6 blijft onzeker ogen
Mauro 6
Teze 5 na de wissels als RB laten zien er niets van te snappen En te kunnen.
Bosgacli 5 waar loopt hij heen bij de tegen goal
Max 4 wat een Drama back wordt elke keer eenvoudig uitgekapt
Sangare 5
Guti 7,5 wat een opleving heeft hij
Veerman 9 aanwinst pur sang
Gotze 6 Dom balverlies
Madueke 5 wil teveel en positioneel zwak
Zahavi door de goal een 5 zonder een 3

Doan 6
Gakpo 7
Vind juist dat Teze het gewoon weer prima doet als CV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan