Mauro Júnior (V)

Als hij echt Nederlander wilt worden en zijn draai hier gevonden heeft, mag hij wat mij betreft gewoon Nederlander worden, nog afgezien zijn voetbalkwaliteiten.

Ja dat mag iedereen van mij part, maar er zijn zoveel voorbeelden van sporters geweest die switchen van nationaliteit puur omdat ze dan 'betere' kansen krijgen in de sport of nationale teams. Figuren die geen 3 woorden kunnen spreken of de hoofdstad van het land niet eens kennen, maar hej ze zijn benaderd voor de nationale team en vullen een gat of wens die ontbrak. Win-win :braak:
 
Ja dat mag iedereen van mij part, maar er zijn zoveel voorbeelden van sporters geweest die switchen van nationaliteit puur omdat ze dan 'betere' kansen krijgen in de sport of nationale teams. Figuren die geen 3 woorden kunnen spreken of de hoofdstad van het land niet eens kennen, maar hej ze zijn benaderd voor de nationale team en vullen een gat of wens die ontbrak. Win-win :braak:
Meneer is niet benaderd door onze bondscoach, meneer hoopt nog steeds voor Brazilië uit te komen #zoalsdewaardis
 
Ja dat mag iedereen van mij part, maar er zijn zoveel voorbeelden van sporters geweest die switchen van nationaliteit puur omdat ze dan 'betere' kansen krijgen in de sport of nationale teams. Figuren die geen 3 woorden kunnen spreken of de hoofdstad van het land niet eens kennen, maar hej ze zijn benaderd voor de nationale team en vullen een gat of wens die ontbrak. Win-win :braak:
Ok. Noem ze?
 

Is een leuke docu over op yt, van BBC dacht ik. Over zulke sportieve gelukszoekers(losers kuch) die vaak door bonden etc benaderd worden met leuke plannen en papieren om maar te komen 🤢 Of beloftes van kom maar dan komt t wel goed en valt t minder op enzo,
 
Ja dat mag iedereen van mij part, maar er zijn zoveel voorbeelden van sporters geweest die switchen van nationaliteit puur omdat ze dan 'betere' kansen krijgen in de sport of nationale teams. Figuren die geen 3 woorden kunnen spreken of de hoofdstad van het land niet eens kennen, maar hej ze zijn benaderd voor de nationale team en vullen een gat of wens die ontbrak. Win-win :braak:
Blijkbaar heb jij informatie over Mauro's beweegredenen die ik nog niet gelezen heb. Anders doe je nogal wat aannames, naar mijn idee.
 

Binnen het atletiek heeft de Turkse bond er in ieder geval een handje van afrikanen te nationaliseren.

Overigens geen slechte ontwikkeling voor Mauro zijn transferwaarde als hij een Europees paspoort heeft, dan lig je toch beter in de markt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Blijkbaar heb jij informatie over Mauro's beweegredenen die ik nog niet gelezen heb. Anders doe je nogal wat aannames, naar mijn idee.

Alles is aannames wat wij hier bespreken op het forum, of zit een van jullie soms aan de luchtafel met Schmidt om insider informatie te hebben 🙄

Zo ook Mauro discussie, doet die het voor eigen sportieve gewin dan is het een prutser en loser eerste klas. Iets wat sowieso verboden moet worden, bekeer je als sportsman dan 10 jaar geen interland rechten. Zo krijg je het valsspelen onder controle van nationale bonden en blokkeer je losers die een herkansing willen in andere landen.

Maar bevalt NL of Europa je en je wilt hier je leven voortzetten dan is dat volkomen normaal en legaal.
 
Is dat een feit?

Ja, zo goed als alles is een mening of aannames of achteraf gepraat op een forum. Niemand ziet bij Schmidt aan tafel of in een groepsapp dat die de feiten weet waarom die Zahavi boven Vaccinius verkiest morgen.

Iedereen gooit zijn mening of samenvatting er op los maar da's ook een gedachtegang/aanname. Wil je alleen over feiten praten dan moet je naar het wiskunde forum, daar is op elke som maar 1 goed antwoord steeds.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan