PSV - Ajax | Zondag 17 april | Finale KNVB Beker | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
ZUOEYEG.jpg


34718_fullimage_12230716p1p9667_620x413.jpg

De eerste finale voor PSV in jaren. Gaan we er vandoor met de gouden eikel, of is Ajax ons te slim af?
 
Laatst bewerkt:
Toen 4 akkoorden nog genoeg voor ze was.. had toen niet het idee dat die band zo groot zou worden.. tot The Bends kwam...
Ik ook hoor, en eigenlijk toen ook nog niet! Pas bij ik computer explodeerde de boel en zijn ze uitgegroeid naar een van de populairste livebands van de wereld
On topic;
Mooi affiche maar ik ga echt niet naar de Kuip als we tegen Ajax moeten. Een keer eerder gedaan, doe ik nooit meer! Wat een supporters slagveld was dat
 
.
Ik ook hoor, en eigenlijk toen ook nog niet! Pas bij ik computer explodeerde de boel en zijn ze uitgegroeid naar een van de populairste livebands van de wereld
On topic;
Mooi affiche maar ik ga echt niet naar de Kuip als we tegen Ajax moeten. Een keer eerder gedaan, doe ik nooit meer! Wat een supporters slagveld was dat
Volgens mij moet deel 2 van je post in een ander topic😄
 
Even de ratio dat het waarschijnlijk weer in tranen eindigt wegzetten. Ik wil een tot op het bot gemotiveerd PSV zien. Pak dat ding, is gewoon een prijs. Hoe mooi zou het zijn als we Ajax nog op twee vlakken aftroeven? A man can dream.
 
Even de ratio dat het waarschijnlijk weer in tranen eindigt wegzetten. Ik wil een tot op het bot gemotiveerd PSV zien. Pak dat ding, is gewoon een prijs. Hoe mooi zou het zijn als we Ajax nog op twee vlakken aftroeven? A man can dream.
Ja ... Johan Cruijff Schaal winnen, KNVB Beker winnen en kampioen worden in een seizoen waarin je
met 5-0 en 1-2 van Ajax hebt verloren en met 0-4 van Feyenoord en met 1-2 van AZ.

:unsure: Dromen mag, maar als deze droom uitkomt. :ROFL: :lmao:
 
Op mijn verjaardag. Als ze nou 1 mooi...

p.s. 5 euro voor degene die voorafgaand aan de wedstrijd een frikandellentaart (deels) verorbert. Photoproof needed. Dit omdat dat een hoogtepunt was in mijn verjaardagsellende toen ik 30 werd. Wat dat is? In mijn geval een soort piramide van om en om gestapelde frikandellen afgewerkt met toefjes slagroom. Maar, culinair als ik ben, mag je de slagroom vervangen door mayonaise of zelfs speciaal. En er zijn vele varianten mogelijk. Met deeg, zonder deeg. Google it.
De taart dient wel meer dan 10 frikandellen te bevatten.

Dit is ook een leuke:
delle.png
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Wel balen dat dit in het weekend is nadat PSV indien ze het halen, op donderdag de kwartfinale moeten spelen Conference League.
Dat geldt overigens óók voor Ajax in de CL (Di / Woe), zij hebben dan iig 1 tot 2 dagen meer rust.
 
Wel balen dat dit in het weekend is nadat PSV indien ze het halen, op donderdag de kwartfinale moeten spelen Conference League.
Dat geldt overigens óók voor Ajax in de CL (Di / Woe), zij hebben dan iig 1 tot 2 dagen meer rust.
Uitstel vragen dan maar ;)
 
Jammer.
Tegen Ajax.
Ga ik dus niet kijken.
We weten nu al dat het een vieze wedstrijd wordt. 5 minuten zuigen en zeiken tegen Noni en het is klaar.
Zoals gezegd: jammer.

Ik hoop echt dat PSV nooit zo wordt.
Liever 1 slechte keeper dan fan zijn van die viezerikken.
Als ik ook de artikelen lees over de wedstrijd gisteren: man man man. Zelfs een artikel over dat het haast knap is dat een speler zich tegenwoordig in kan houden. Waar gaat dat over?

Scheidsrechters, knvb, var: doe er eens wat
aan.

Ik had het wel leuk gevonden tegen AZ.
 
Laatst bewerkt:
Jammer.
Tegen Ajax.
Ga ik dus niet kijken.
We weten nu al dat het een vieze wedstrijd wordt. 5 minuten zuigen en zeiken tegen Noni en het is klaar.
Zoals gezegd: jammer.

Ik hoop echt dat PSV nooit zo wordt.
Liever 1 slechte keeper dan fan zijn van die viezerikken.
Als ik ook de artikelen lees over de wedstrijd gisteren: man man man. Zelfs een artikel over dat het haast knap is dat een speler zich tegenwoordig in kan houden. Waar gaat dat over?

Scheidsrechters, knvb, var: doe er eens wat
aan.

Ik had het wel leuk gevonden tegen AZ.
Goed. Deze pot dus schriftelijk afdoen blijkbaar..

Komop zeg. We gaan toch niet op de rug met de pootjes omhoog liggen..
 
Op mijn verjaardag. Als ze nou 1 mooi...

p.s. 5 euro voor degene die voorafgaand aan de wedstrijd een frikandellentaart (deels) verorbert. Photoproof needed. Dit omdat dat een hoogtepunt was in mijn verjaardagsellende toen ik 30 werd. Wat dat is? In mijn geval een soort piramide van om en om gestapelde frikandellen afgewerkt met toefjes slagroom. Maar, culinair als ik ben, mag je de slagroom vervangen door mayonaise of zelfs speciaal. En er zijn vele varianten mogelijk. Met deeg, zonder deeg. Google it.
De taart dient wel meer dan 10 frikandellen te bevatten.

Dit is ook een leuke:
Bekijk bijlage 4389
up.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan