Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 2 maart | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Toch zit het er bijna tegenaan: de goede vorm bij PSV.

Er werd de tweede helft toch beter gecombineerd dan ik van te voren had verwacht.
Maar het ontbreekt toch aan wat slimheid. Dat kwam bijvoorbeeld naar voren bij de blessure van Mauro, toen ze hem desondanks steeds bleven zoeken.

Ik vond Noni het beter doen dan in de eerste helft.
Guti was positief aanwezig op die uiterst rare overtreding na.
Veerman goed, Götze ok.
Max werd regelmatig overgeslagen bij balbezit en dat vond ik jammer. Zo werd indirect de combinatie daarna met Veerman en ook Götze overgeslagen.

Teze en Sangaré waren niet goed en ik zag Boscagli eens goed tekeer gaan tegen Sangaré. Dat is positief, hoewel Sangaré duidelijk naar excuses zocht en wees naar anderen. Jammer van dat laatste: slecht is slecht, Sangaré!

Ik hoop steeds dat spits en keeper eindelijk eens bijzonder positief gaan opvallen. Gebeurt tot nu toe nooit. Dat nekt de ploeg uiteindelijk, verwacht ik. Ik zie ze namelijk niet beter worden voor het einde van de competitie.

Al met al denk ik dat PSV steeds beter gaat worden komende maand(en).
 
Waar lijkt zijn solo plaat het meest op?
Oei! Het is niet echt te vergelijken! Veel piano werk en af en toe een wall of sound. Het concert was erg sfeervol neergezet. Ik heb genoten!
En dan zie je tijdens het concert het pushbericht dat we naar de finale gaan, dan is mijn avond perfect. Morgen ff de pot terug kijken
 
Oei! Het is niet echt te vergelijken! Veel piano werk en af en toe een wall of sound. Het concert was erg sfeervol neergezet. Ik heb genoten!
En dan zie je tijdens het concert het pushbericht dat we naar de finale gaan, dan is mijn avond perfect. Morgen ff de pot terug kijken
Oh, ik dacht dat JIJ de artiest was. Verkeerd begrepen de eerdere posts hier.
 
Hij moet het nog wel vast gaan houden straks. Niet dat dit een bevlieging is
Inderdaad. 3 maanden heeft Max ook goed gespeeld zo ook Boscagli. Over het algemeen hebben we te weinig spelers die voor een langere periode de vorm vast houden. Ook een Sangare is nog te wisselvallig. En Gakpo kan dat wel maar is te blessuregevoelig helaas. Sowieso opvallend hoe lang onze spelers steeds geblesseerd zijn.
 
Ik zie nu weer de goal van GAE. Ik zie Max als een dolle terugsprinten. Dat haalde hij nooit meer.
Sangaré, Drommel én de tactiek van Schmidt zijn de oorzaak, Max ab-so-luut niet deze keer.
 
Prima pot. Zahavi is volledig uit vorm maar zijn invaller Vinicius kan er écht he-le-maal niks van. De combinatie Götze-Veerman is heel fijn, Mauro weer erg goed, positieve feedback ook voor de centrale verdediger Teze en Guti. Sangaré voetbalde arrogant, dat moet er snel uit

Ik heb altijd een zwak voor Braziliaanse spelers die bij PSV zitten. Begin ook groot fan van Mauro JR te worden. En dat terwijl ik hem aantal maanden geleden al had afgeschreven. Bizarre ontwikkelking maakt Mauro JR, ook nog is op vreemde plekken. Als die fysiek ook wat sterker wordt, heb je gewoon echt een fantastische speler in huis.

Vinicius daarin tegen begint mij nu wel heel erg moeilijk te maken om hem iedere keer te verdedigen. Iedere keer hoop je dat die goed invalt, en laat zien waarom die beter is dan Zahavi. Maar ook Vinicius laat echt niet dat die ook erin hoort te staan. Zahavi al helemaal niet. Tenenkrommend slecht weer als je ff zijn goal erbuiten laat. Echt niet normaal. Helaas hebben we twee dramatische spitsen en een derde spits die om de twee wedstrijden 2 maanden geblesseerd is. Misschien overstappen naar Gotze als vals 9 en Veerman erachter met Gakpo en Madueke aan de buitenkanten. Ik weet het ook niet. Zahavi en Vinicius maakt je team niet beter.

Trouwens wat een zeldzame drama wedstrijd was dat van Sangare. Allemachtig, met als dieptepunt een blinde breedepass. Zal me niks verbazen als Schmidt Sangare ff op de bank zet tegen Heracles.
 
Ondanks de nodige tegenvallers, o.a. Zahavi, Max, Sangaré heb ik vanavond af en toe toch wel kunnen genieten. Leuke en snelle combinaties, fijne individuele acties. Götze en Veerman kan de competitie misschien wel een leuk einde geven. Mauro is op dit moment bijna onmisbaar (een groter compliment kan ik 'm niet geven). Of dat aan Schmidt te danken is? Zo ja, dan heeft ie toch ook nog iets goeds gedaan.
 
Begin ook groot fan van Mauro JR te worden. En dat terwijl ik hem aantal maanden geleden al had afgeschreven.
Same here. Lekker verstopt in dit topic is hier mijn mea culpa
- Mauro Jr is een geweldige speler om erbij te hebben (op dit moment). De laatste weken (maanden?) met afstand PSV's belangrijkste speler.
- En ook Vertessen heb ik onderschat. Ja voornamelijk een one-trick-pony met die snelheid. Maar gekoppeld aan zijn vechtlust en doorzettingsvermogen is ook dit een hele waardevolle speler voor PSV. Daar kunnen velen nog wat van leren.
 
Ik heb altijd een zwak voor Braziliaanse spelers die bij PSV zitten. Begin ook groot fan van Mauro JR te worden. En dat terwijl ik hem aantal maanden geleden al had afgeschreven. Bizarre ontwikkelking maakt Mauro JR, ook nog is op vreemde plekken. Als die fysiek ook wat sterker wordt, heb je gewoon echt een fantastische speler in huis.

Vinicius daarin tegen begint mij nu wel heel erg moeilijk te maken om hem iedere keer te verdedigen. Iedere keer hoop je dat die goed invalt, en laat zien waarom die beter is dan Zahavi. Maar ook Vinicius laat echt niet dat die ook erin hoort te staan. Zahavi al helemaal niet. Tenenkrommend slecht weer als je ff zijn goal erbuiten laat. Echt niet normaal. Helaas hebben we twee dramatische spitsen en een derde spits die om de twee wedstrijden 2 maanden geblesseerd is. Misschien overstappen naar Gotze als vals 9 en Veerman erachter met Gakpo en Madueke aan de buitenkanten. Ik weet het ook niet. Zahavi en Vinicius maakt je team niet beter.

Trouwens wat een zeldzame drama wedstrijd was dat van Sangare. Allemachtig, met als dieptepunt een blinde breedepass. Zal me niks verbazen als Schmidt Sangare ff op de bank zet tegen Heracles.
Eens met je spitsen verhaal. Gotze is de beste optie voor in de spits. Zeker nu en Guti en Veerman het ook allebei verdienen om te spelen.
 
Ik begin trouwens los van Mauro en Mwene (vlak voor zijn blessure) ook Guti echt te waarderen. Er staat veel meer een vent, die niet altijd de meeste creatieve oplossing ziet of kiest, maar wel heel gedegen een hoop nuttig werk doet op het middenveld. Het is mooi dat Veerman kan shinen, maar dat kan hij alleen als een ander op het middenveld de gaten dichtloopt.
 
Ik begin trouwens los van Mauro en Mwene (vlak voor zijn blessure) ook Guti echt te waarderen. Er staat veel meer een vent, die niet altijd de meeste creatieve oplossing ziet of kiest, maar wel heel gedegen een hoop nuttig werk doet op het middenveld. Het is mooi dat Veerman kan shinen, maar dat kan hij alleen als een ander op het middenveld de gaten dichtloopt.
Heb het al vaker gezegd: Schmidt is er in geslaagd om de individuele spelers beter te maken, en dan niet de categorie Gakpo maar juist die er onder waar veel mensen weinig om geven normaal gesproken. Dan ben je een goede trainer. Zo was ook Fred Rutten. Of ze het team beter maken is de grote vraag. Beide maken van de voetballers ook geen persoonlijkheden op het veld waardoor ze zelf op de cruciale momenten in de steek worden gelaten. Bijna geen spelers te vinden die het verlengstuk zijn geworden van Rutten destijds of van Schmidt nu.
 
Ik begin trouwens los van Mauro en Mwene (vlak voor zijn blessure) ook Guti echt te waarderen. Er staat veel meer een vent, die niet altijd de meeste creatieve oplossing ziet of kiest, maar wel heel gedegen een hoop nuttig werk doet op het middenveld. Het is mooi dat Veerman kan shinen, maar dat kan hij alleen als een ander op het middenveld de gaten dichtloopt.
En - ook dat - is een verdienste van Schmidt imo. Het lijstje van afgeserveerde spelers die nu opleven wordt langer en langer. Wie zou de volgende worden, Drommel? Thomas? Max?

Zahavi niet. Die heb ik definitief opgegeven.
 
Ik begin trouwens los van Mauro en Mwene (vlak voor zijn blessure) ook Guti echt te waarderen. Er staat veel meer een vent, die niet altijd de meeste creatieve oplossing ziet of kiest, maar wel heel gedegen een hoop nuttig werk doet op het middenveld. Het is mooi dat Veerman kan shinen, maar dat kan hij alleen als een ander op het middenveld de gaten dichtloopt.
Helemaal mee eens. Zoekt inderdaad vaak de simpele oplossing en is heel erg fel, maar soms kan hij ook ineens hele mooie passes geven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan