Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 2 maart | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Moet het verst lopen he dus komt het laatste aan 🤷.
Ik was niet heel serieus natuurlijk.;)

Ik vond het gewoon een nogal sneu gezicht dat hij achter iedereen stond te springen en toen maar een beetje water ging spuiten met z'n bidonnetje.:grin:
 
  • Hahaha!
Reactions: znq
Heb je hem weer, zuurtje. ;) Was een prima pot, al moet je idd wel even vaker scoren om de boel dood te maken. Verder gewoon prima gespeeld en veel makkelijker dan vooraf gedacht.
Ik plaag je. Maar zelfs jij denkt dat je hier in het Rusland topic zit te discussiëren:cautious:
 
Wat is dit nou voor opmerking? Bah bah...
Plagen maar dat schijnt niet meer echt te kunnen hier. Zelfs de tenen van diegene voor wie het niet bedoeld was, lijken langer te worden.
 
Tering, wat is Teze een slechte back. Zelden vertoond.
Ja. Zag er meteen ongemakkelijk uit. Terwijl ik hem prima vind spelen centraal.

Al met al een aardige pot, maar moeten gewoon weer meer scoren. En een fatsoenlijke spits zou ook helpen.

Hopelijk Mauro niet te erg geblesseerd.
 
Plagen maar dat schijnt niet meer echt te kunnen hier. Zelfs de tenen van diegene voor wie het niet bedoeld was, lijken langer te worden.
Oh, dan noemen we het zo. Prima kerel.
Aan jouw tenen zal het niet liggen hè. De tenen van de rest, daar ligt het aan. Zo is 't. (Y);)
 
Oh, dan noemen we het zo. Prima kerel.
Aan jouw tenen zal het niet liggen hè. De tenen van de rest, daar ligt het aan. Zo is 't. (Y);)
Ben blij dat je me zo goed kent. Zie je vorige post dan ook als plagen ;)
 
Ja. Zag er meteen ongemakkelijk uit. Terwijl ik hem prima vind spelen centraal.

Al met al een aardige pot, maar moeten gewoon weer meer scoren. En een fatsoenlijke spits zou ook helpen.

Hopelijk Mauro niet te erg geblesseerd.

Hij liep na de wedstrijd alweer redelijk normaal.
 
Ik plaag je. Maar zelfs jij denkt dat je hier in het Rusland topic zit te discussiëren:cautious:
Hehe. Ik plaagde ook. En was het ook wel met je eens dat ze die wedstrijd in het slot moeten gooien, maar vond tegelijkertijd dat ze dat ook echt probeerden en dat dat wat tegenzat. Tja, dan kun je nog zoveel willen, soms moet je dan gewoon blij zijn met een positieve wedstrijd en ook nog een goed resultaat.
 
Hehe. Ik plaagde ook. En was het ook wel met je eens dat ze die wedstrijd in het slot moeten gooien, maar vond tegelijkertijd dat ze dat ook echt probeerden en dat dat wat tegenzat. Tja, dan kun je nog zoveel willen, soms moet je dan gewoon blij zijn met een positieve wedstrijd en ook nog een goed resultaat.
Het aloude geklier dat ze de wedstrijd niet in het slot kunnen gooien. Maar eens dat GAE weinig aanspraak op iets had.
 
Prima pot. Zahavi is volledig uit vorm maar zijn invaller Vinicius kan er écht he-le-maal niks van. De combinatie Götze-Veerman is heel fijn, Mauro weer erg goed, positieve feedback ook voor de centrale verdediger Teze en Guti. Sangaré voetbalde arrogant, dat moet er snel uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan