Go Ahead Eagles - PSV | Woensdag 2 maart | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
CHL77Ba.jpg


34717_fullimage_12230712p1p4603_620x413.jpg

Eerdere duels

Go Ahead Eagles - PSV1 - 2
Eredivisie, 22 september 2021
Go Ahead Eagles - PSV1 - 3
Eredivisie, 11 maart 2017
Go Ahead Eagles - PSV0 - 3
Eredivisie, 07 maart 2015
Go Ahead Eagles - PSV2 - 3
Eredivisie, 01 maart 2014
Go Ahead Eagles - PSV0 - 5
Eredivisie, 20 december 1995

 
Laatst bewerkt door een ninja:
Als we met dezelfde slappe, afwachtende houding aantreden als tegen Sparta, dan ga je deze pot gewoon verliezen. GAE is een goed ingespeeld team dat tot het gaatje zal gaan. Natuurlijk moeten we deze winnen, maar ik verwacht geen eenvoudige avond.
 
Makkie wordt dit.
PSV raakte de ondergrens aan op een plastic veld. Dat kan alleen maar beter.
Go Ahead is niet gewend om in 4 dagen twee keer een topprestatie op de mat te leggen.

0-3.
 
.
Makkie wordt dit.
PSV raakte de ondergrens aan op een plastic veld. Dat kan alleen maar beter.
Go Ahead is niet gewend om in 4 dagen twee keer een topprestatie op de mat te leggen.

0-3.
Dat hoop ik al sinds pot 1. Het omgekeerde is aan de hand. Maar dan nog zijn we het aan onze stand verplicht deze te winnen.. Ik denk een krappe 0-1 of 1-2
 
Schmidt is bij voorbaat gewaarschouwd: wat gisteren Ajax overkwam zal aanstaande woensdag vanwege het knock-out karakter van de Bekerwedstrijden in een nog heviger strijd losbarsten in Deventer. Eagles hebben gisteren PSV ook zien stuntelen tegen Sparta en weten nu precies hoe ze ons pijn kunnen doen: hoog tempo, 110% strijd, vechtlust, passie en PSV terugdringen op de eigen helft en geen ruimte bieden om op te bouwen. Ik ben nu al somber gesteld over de afloop van aanstaande woensdag afgaande op de wedstrijd van afgelopen donderdag in Israël en gisteren in Rotterdam. 😢😥😣⚽
 
In deze blakende vorm en wetende dat een promovendus eigenlijk nooit wint van een topclub, zal dit toch een makkelijk over…,

Hooo das gek m’n post uit 2005 staat er ineens!
Euh, geen idee wat te verwachten.
 
Het slaat oprecht helemaal nergens op, maar ik voel voor deze wedstrijd een spanning.
En dat nog wel tegen GAE, ergens spreek ik mezelf hoop toe door te zeggen dat zij niet 2x in één week op de mat kunnen leggen.
En daarbij, wil ik gewoon naar de kuip ;)
 
Het slaat oprecht helemaal nergens op, maar ik voel voor deze wedstrijd een spanning.
En dat nog wel tegen GAE, ergens spreek ik mezelf hoop toe door te zeggen dat zij niet 2x in één week op de mat kunnen leggen.
En daarbij, wil ik gewoon naar de kuip ;)
Op zich slaat het wel ergens op. Het is een halve finale tegen een tegenstander die op papier minder is, maar natuurlijk volle bak gaat. Bekerwedstrijden tegen dit soort teams zijn zelden makkelijk, ook als PSV wel in vorm is.
 
Het slaat oprecht helemaal nergens op, maar ik voel voor deze wedstrijd een spanning.
En dat nog wel tegen GAE, ergens spreek ik mezelf hoop toe door te zeggen dat zij niet 2x in één week op de mat kunnen leggen.
En daarbij, wil ik gewoon naar de kuip ;)
Precies mijn gevoel.
Als we maar doorgaan, maakt niet uit hoe.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan