Sparta Rotterdam - PSV | Zondag 27 februari | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vind er bij Vinicius geen enkele klasse vanaf stralen. Dat hij bij goals betrokken is/raakt is echt puur geluk.

Precies. Dat is het. Niemand die eigenlijk echt een goede wedstrijd speelde. Het is dat die Verschuren een domme rode kaart pakte.

Een hoop ergernis in ieder geval.
Prima als je denkt dat het alleen geluk is, maar liever dan hem dr in zetten met z’n geluk dan Zahavi.
 
Schandelijke eerste helft. Tweede helft was minder slecht. En qua resultaat in principe ‘gewoon’ een achterstand weggewerkt en gewonnen na een midweekse trip. Dat is ook wel eens anders geweest. Soms moet je ook gewoon een beetje mazzel met het programma hebben. Einde van de wedstrijd was onnodig. Speel dat gewoon rustig uit. Of als Doan die bal gewoon opzij legt, staat het 1-3.

Tot aan de rode kaart geen ene kut te vertellen. Toen we met een man meer stonden, speelde je logischerwijze wat beter ja. Maak je 2 prima goals, maar daarna ga je weer ouderwets naar achteren lopen ipv de 1-3 te maken.

Tis gewoon echt dramaaaaatisch wat PSV laat zien de laatste tijd. Maar goed, hoevaak hebben we dat met ze alle herhaald. Echt hopen dat Gakpo en Mwene snel fit zijn en men binnen het elftal beseft, dat het spel flink beter moet.
 
Tot aan de rode kaart geen ene kut te vertellen. Toen we met een man meer stonden, speelde je logischerwijze wat beter ja. Maak je 2 prima goals, maar daarna ga je weer ouderwets naar achteren lopen ipv de 1-3 te maken.

Tis gewoon echt dramaaaaatisch wat PSV laat zien de laatste tijd. Maar goed, hoevaak hebben we dat met ze alle herhaald. Echt hopen dat Gakpo en Mwene snel fit zijn en men binnen het elftal beseft, dat het spel flink beter moet.
En dan kijk je naar de stand en zijn we weer los van fn en staat ajax te klooien tegen gae. Als we kampioen worden dan lach ik de ballen uit m'n broek...
 
En dan kijk je naar de stand en zijn we weer los van fn en staat ajax te klooien tegen gae. Als we kampioen worden dan lach ik de ballen uit m'n broek...
Doe dat wel in veilige omgeving. Voor je t weet ben je onderdeel van een nieuw schandaal.
 
"De omstandigheden waren moeilijk. Na donderdag moesten we lang reizen en nu moesten we op dit veld spelen", begon de 54-jarige Schmidt zijn verhaal voor de camera van ESPN.
"Op zo'n veld is winnen zonder blessures het belangrijkste. Dit heeft niets met voetbal te maken. We hoeven niet op de manier van spelen of de tactiek in te gaan. Het is inpakken en wegwezen."

Wat een zwakte. :braak: Om je nog meer te schamen. :oops: Je speelt Godverdomme tegen de nr 17 van de Eredivisie. :mad: :FP:
 
Yes! Ajax lost. Is there any upcoming PSV x Ajax? Ajax still has to play Feyenoord. There is hope.

Also, two notes:

1. Didn't like the refereeing, always whistling on minor fouls pushing GAE back;
2. Benfica actually has a chance against these guys.
 
Laatst bewerkt:
Moet wel lachen om de mensen die nu Mwene missen. Gast speelt hier pas en op een andere positsie dan vorig seizoen. Diezelfde mensen geven hem nu ook geen kudos. (Je hoeft je niet aangesproken te voelen.)
Mwene heeft vleugels gekregen na zijn goaltjes vlak voor de winter. Daarna was hij eigenlijk gewoon een prima back met ook aanvallend het juiste gif. Maar voor die tijd was het gewoon niet zoveel soeps, dus de scepsis is te billijken.
 
Yes! Ajax lost. Is there any upcoming PSV x Ajax? Ajax still has to play Feyenoord. There is hope.

Also, two notes:

1. Didn't like the refereeing, always whistling on minor fauls pushing GAE back;
2. Benfica actually has a chance against these guys.
Nope. Played 2 and lost 2 already.
 
Yes! Ajax lost. Is there any upcoming PSV x Ajax? Ajax still has to play Feyenoord. There is hope.

Also, two notes:

1. Didn't like the refereeing, always whistling on minor fauls pushing GAE back;
2. Benfica actually has a chance against these guys.
You hit the spijker on the kop
 
Moet wel lachen om de mensen die nu Mwene missen. Gast speelt hier pas en op een andere positsie dan vorig seizoen. Diezelfde mensen geven hem nu ook geen kudos. (Je hoeft je niet aangesproken te voelen.)
Mwa, je mist hem puur omdat er niks anders is en Mauro gedwongen wordt daar te spelen. Niet omdat men hem zo geweldig vindt. Het is gewoon een degelijke back die nooit verzaakt of echt door de ondergrens zakt, maar ook nooit echt uitblinkt. Prima backup-back dus, en voor nu, het beste wat we daar hebben.
 
Moet wel lachen om de mensen die nu Mwene missen. Gast speelt hier pas en op een andere positsie dan vorig seizoen. Diezelfde mensen geven hem nu ook geen kudos. (Je hoeft je niet aangesproken te voelen.)

Mwene is de beste keus op rechtsback. Niet mij favoriete speler verder. Ik wil gewoon terug naar het sterkst mogelijk elftal. Mauro linksback en Mwene rechtsback. Gakpo hopelijk ook snel fit.
 
Ik mis gewoon echt een Plan B. PSV speelt gewoon 1 soort voetbal, maar tegen ploegen van een laag niveau en die ver terug gaan zakken, is Plan A gewoon niet goed genoeg. Een goeie trainer gaat dan tactisch iets veranderen, maar deze trainer niet. + hoe kan het toch dat iedereen 3 a 4x per seizoen geblesseerd is? Dan gaat er toch echt iets mis met de trainingsbelasting of zo. Ik ben in ieder geval klaar met dat gebrei.
 
Ik mis gewoon echt een Plan B. PSV speelt gewoon 1 soort voetbal, maar tegen ploegen van een laag niveau en die ver terug gaan zakken, is Plan A gewoon niet goed genoeg. Een goeie trainer gaat dan tactisch iets veranderen, maar deze trainer niet. + hoe kan het toch dat iedereen 3 a 4x per seizoen geblesseerd is? Dan gaat er toch echt iets mis met de trainingsbelasting of zo. Ik ben in ieder geval klaar met dat gebrei.
Er is helemaal geen plan. :cautious: Ze doen maar wat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan